Komunikaty PR

Tchibo z nową propozycją kawy z limitowanej edycji Raritat

2024-03-28  |  10:00
Biuro prasowe

Zbliżająca się Wielkanoc daje możliwość spędzenia chwil w gronie najbliższych. Idealnym dopełnieniem tych spotkań będzie filiżanka pysznej, aromatycznej kawy, którą można zarówno zaparzyć gościom, jak również podarować w prezencie. Naprzeciw temu wychodzi Tchibo wraz z kolejną propozycją z serii kaw Rarität: czas na „Los Trapiches Colombia“.

W okresie świąt chętniej sięgamy po nowe, wyjątkowe smaki i kierujemy uwagę w kierunku kaw z segmentu premium, aby móc zaserwować naszym gościom najlepszy smak. Dostępna obecnie Rarität „Los Trapiches Colombia“ świetnie sprawdzi się zarówno podczas wspólnego świętowania, jak i codziennej celebracji.

Wyjątkowy aromat

„Los Trapiches Colombia“ to podróż do kolumbijskiej Huili. Tam, oprócz wysokiej jakości kawy, uprawia się również trawę cukrową, lokalnie przetwarzaną w cukrowniach, zwanych „los trapiches“ – do czego nawiązuje nazwa produktu. Nowa ziarnista propozycja z serii Rarität urzeka słodką nutą karmelizowanych orzechów włoskich i toffee. Esencję tego połączenia najpełniej wydobędziemy, przygotowując kawę metodą przelewową np. w dripie..

Wraz z wprowadzeniem nowej kawy Rarität „Los Trapiches Colombia“ w sprzedaży pojawiła się idealna do przechowywania kawy kolekcjonerska puszka, z wizerunkiem, charakterystycznej dla kolumbijskich regionów, alpaki.

Rarität to marka limitowanych kaw speciality w portfolio Tchibo dostępna tylko w sklepach stacjonarnych i sklepie online Tchibo. Każdego roku w ofercie Rarität pojawia się około 5 nowych linii – każda z innego regionu świata – dostępnych w sprzedaży tylko przez krótki czas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.