Komunikaty PR

TCL zdobywa nagrodę Red Dot Awards: Product Design 2022

2022-04-07  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl

Warszawa, 7 kwietnia 2022 r. - TCL Electronics, jedna z najlepiej sprzedających się na świecie marek elektroniki użytkowej i wiodących firm technologicznych, otrzymała nagrodę Red Dot Awards
za wzornictwo trzech telewizorów (w tym dwóch nowych modeli TCL serii C) i dwóch soundbarów. Nagrodzone, zupełnie nowe produkty zostaną zaprezentowane 12 kwietnia podczas konferencji prasowej TCL dla europejskich konsumentów.

Międzynarodowe jury przyznaje nagrodę Red Dot Awards produktom, które wyróżniają się wysokiej jakości wzornictwem.
W tym roku, ten doceniany znak jakości został przyznany produktom z portfolio kina domowego firmy TCL:

TCL OD Zero Mini LED 8K TV X925 PRO

Telewizor TCL Mini LED 4K serii C93

Telewizor TCL Mini LED 4K serii C83

Soundbar TCL C935U

Soundbar TCL P733W

Telewizory serii C93 i C83 firmy TCL podnoszą poprzeczkę w zakresie estetyki wzornictwa telewizorów. Obydwie nagrodzone serie  charakteryzują się smukłą, elegancką konstrukcją, pozwalającą na wpasowanie telewizorów
w każde wnętrze, nie tylko jako urządzenie zapewniające wciągającą rozrywkę, ale także jako istotny element wyposażenia domu, który jest częścią wystroju, wzbogacającym estetycznie każde pomieszczenie.

Z kolei telewizor TCL Mini LED 8K TV X925 PRO wyposażony w technologię OD Zero Mini LED został wyróżniony tytułem Red Dot Awards za ultracienki profil i wyjątkowy design.

Nagrody Red Dot Awards podkreślają zaangażowanie firmy TCL w zdobycie pozycji czołowego gracza w sektorze telewizorów Mini LED i oferowania najwyższej klasy rozrywki dzięki najlepszym technologiom.

Najnowsze soundbary TCL, C935U i P733W, które zostaną wprowadzone na rynek jeszcze w tym roku, otrzymały wyróżnienia w konkursie Red Dot Awards 2022 w uznaniu za wyjątkowy projekt zastosowanej w nich innowacyjnej technologii reflektorów akustycznych.

„TCL jest zachwycone i zaszczycone otrzymaniem tak wielu nagród Red Dot Awards za wyróżniające się  wzornictwo produktów. Naszą ambicją i misją, której przyświeca hasło 'Inspire Greatness', jest czynienie życia ludzi wygodniejszym i bardziej inteligentnym dzięki wysokiej jakości produktom w konkurencyjnej cenie i stawianie konsumentów zawsze na pierwszym miejscu” - skomentował Shaoyong Zhang, CEO TCL Electronics.

Red Dot Awards to nagroda przyznawana za wysoką jakość wzornictwa. W tym roku zgłoszenia z około 60 krajów były przez międzynarodowe jury złożone z profesjonalistów w dziedzinie designu oceniane pod względem jakości wzornictwa i jego innowacyjności.

To już drugi rok z rzędu, kiedy produkty TCL zdobywają nagrody Red Dot Awards, co jest godnym odnotowania, ponieważ marka rozszerza swoją działalność na nowych rynkach oraz kontynuuje badania i rozwój nowych, ekscytujących rozwiązań dla wszystkich aspektów życia. Zgodnie z maksymą Red Dot Awards „Zwycięstwo to początek” (Winning is the Beginning) TCL będzie dążyć do inspirowania do wielkości (Inspire Greatness) poprzez kolejne innowacyjne produkty i zaawansowane technologie.

12 kwietnia TCL zaprezentuje europejskiej publiczności wszystkie nowe nagrodzone telewizory i soundbary, a także całą nową linię telewizorów Mini LED i QLED oraz inne inteligentne urządzenia domowe, które wkrótce staną się częścią ekosystemu firmy.

TCL Electronics to szybko rozwijająca się firma, zajmująca się elektroniką użytkową i wiodący gracz w globalnej branży TV. Założona w 1981 r. firma TCL działa obecnie w ponad 160 krajach. TCL specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej oraz wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, począwszy od odbiorników telewizyjnych po produkty audio i inteligentne rozwiązania dla domu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowy wizerunek zbliża Greencell do stylu życia odbiorców Biuro prasowe
2024-10-02 | 08:15

Nowy wizerunek zbliża Greencell do stylu życia odbiorców

Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających
IT i technologie Pobierz aplikację allyz Cyber Care - darmowa cyberopieka przez cały rok
2024-09-26 | 12:00

Pobierz aplikację allyz Cyber Care - darmowa cyberopieka przez cały rok

Allyz od Allianz Partners to wygodna aplikacja mobilna i internetowa, oferująca wsparcie w kluczowych obszarach życia takich jak podróże, dom, mobilność oraz cyberopieka.
IT i technologie Styl i funkcjonalność w jednym: słuchawki douszne TWS jako modny gadżet
2024-09-20 | 11:26

Styl i funkcjonalność w jednym: słuchawki douszne TWS jako modny gadżet

Technologia i moda coraz częściej idą w parze. Jednym z najlepszych przykładów tego trendu są mobilne słuchawki douszne, które łączą w sobie zaawansowaną technologię z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.