Komunikaty PR

Teatrzyki kamishibai i akcja Cała Polska czyta dzieciom w VIVO! Piła

2022-05-12  |  15:35
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W środę, 18 maja, w VIVO! Piła w ramach akcji Cała Polska czyta dzieciom odbędzie się happening czytelniczy, organizowany przez Bibliotekę Pedagogiczną w Pile we współpracy z Księgarnią Świat Książki. W pilskim VIVO! prezentowane będą tzw. teatrzyki kamishibai oraz opowiadania w języku polskim i ukraińskim. Gościem wydarzenia będzie powieściopisarz Tomasz Brewczyński. Inicjatywa powstała w związku z Tygodniem Bibliotek.

Czytanie wzbogaca słownictwo, rozwija kreatywność oraz wyobraźnię, poprawia koncentrację i… jest też świetną zabawą. Przekonają się o tym maluchy z pilskich przedszkoli i najmłodsi klienci VIVO! podczas akcji Cała Polska czyta dzieciom. W ramach inicjatywy, w VIVO!, zaplanowano kilka 30-minutowych sesji czytelniczych, w czasie których księgarze oraz nauczyciele-bibliotekarze z Biblioteki Pedagogicznej w Pile zaprezentują teatrzyki kamishibai, czyli japońską technikę opowiadania. Na miejscu nie zabraknie również autora „pilskich” powieści, Tomasza Brewczyńskiego, który odczyta bajki dla dzieci. Dodatkowo, po każdej sesji w języku polskim przewidziano czytanie w języku ukraińskim.  

- Z przyjemnością włączamy się we wszelkie przedsięwzięcia, którym towarzyszy edukacyjny charakter. Tym razem, wspólnie z organizatorami inicjatywy, akcję dedykujemy grupom przedszkolnym z lokalnych placówek. Natomiast oczywiście każde dziecko, które zechce wziąć udział w wydarzeniu, będzie mogło dołączyć i wysłuchać opowiadań. Mamy nadzieję, że uda nam się zachęcić najmłodszych do nauki czytania, a ich rodziców przekonać do zalet wspólnej lektury mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła

Happening czytelniczy odbędzie się w środę, 18 maja, w godz. 10:00-13:00 w VIVO! Piła w strefie foodcourt. Patronem akcji jest Fundacja ABC XXI – Cała Polska czyta dzieciom. Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.