Tej wiosny popularny kurort Tropical Islands poszerza swoje portfolio.
Tej wiosny popularny kurort Tropical Islands poszerza swoje portfolio. OHANA Lodges, pionierski projekt hotelowy powiększy istniejącą ofertę największego w Europie tropikalnego świata przygód o wysokiej jakości zakwaterowanie i dodatkową przestrzeń rozrywkową. Oficjalne otwarcie planowane jest na 8 kwietnia br.
Położony 110 kilometrów od granicy polsko-niemieckiej modułowy kompleks hotelowy OHANA Lodges, nazwany został na cześć hawajskiego określenia “rodzina”. Składa się łącznie ze 150 nowych pokoi o powierzchni do 36 metrów kwadratowych i oferuje dodatkowe 500 łóżek. Dzięki wolumenowi inwestycji wynoszącemu 30 milionów euro i łącznej liczbie około 3300 łóżek projekt umacnia status Tropical Islands jako jednego z największych obiektów noclegowych w Niemczech.
Odpoczynek w polinezyjsko-hawajskim stylu
Po długim dniu spędzonym w tropikach, hotel ten jest idealnym miejscem na wypoczynek, oferując odwiedzającym najwyższe standardy komfortu. Goście mogą korzystać z elegankich pokoi w stylu polinezyjsko-hawajskim w trzech kategoriach. Oprócz noclegów rodzinnych dostępne są także pokoje dla par oraz ekstrawaganckie, luksusowe pokoje z łóżkiem typu king-size, wanną dla dwóch osób, telewizorem oraz wyjątkowym systemem nagłośnienia i oświetlenia.
„Budowa obiektu jest w fazie końcowej, a pierwsze w pełni wyposażone pokoje są dostępne do rezerwacji dla odwiedzających. Jesteśmy pewni, że OHANA Lodges zarówno zaspokoi potrzeby naszych gości, jak i przyczyni się do zrównoważonego rozwoju regionu" - mówi dyrektor generalny Tropical Islands, Chris Jung.
OHANA Town dla spragnionych rozrywki
Budowa strefy rozrywki OHANA Town w podziemiu także zbliża się ku zakończeniu. Goście ośrodka znajdą tam restaurację z przylegającym barem, a także 6 torów do kręgli oraz inne atrakcje, takie jak stoły bilardowe, rzutki, shuffleboard, piłkarzyki, karaoke i wiele więcej. Szczególnie atrakcyjną cechą nowego kompleksu jest możliwość korzystania z OHANA Lodges i strefy rozrywki OHANA Town niezależnie od pobytu w Tropical Islands.
„Odwiedzający mogą cieszyć się pobytem w naszych przytulnych pokojach, nie czując się zobowiązanymi do zwiedzania wszystkich atrakcji" - wyjaśnia Jung. „Stanowi to idealną okazję dla lokalnych mieszkańców - rodzin, par lub pojedynczych gości, aby zrobić sobie krótką przerwę od codziennego życia lub spontanicznie wybrać się na wieczór z kręglami lub karaoke”.
Polski akcent
OHANA Lodges i nowa strefa rozrywki OHANA Town są rezultatem współpracy z firmą budowlaną Volumetric Building Company (VBC), która wykorzystała nowoczesną modułową metodę budowy. Indywidualne komponenty chatek OHANA zostały precyzyjnie prefabrykowane w zakładzie VBC w Gdańsku. Firma następnie szybko i sprawnie złożyła moduły na miejscu budowy, oszczędzając nie tylko czas, ale skracając łańcuchy dostaw, redukując ruch pojazdów, zużycie paliwa i liczbę odpadów.
![To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1836229496,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka
![WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA](/files/_uploaded/glownekonf_2140139824,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
![Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach](/files/_uploaded/glownekonf_2122847217,w_185,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.