Ten Fajny Management poszerza muzyczne grono twórców
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Firma Ten Fajny Management (TFM) wzmacnia działania na rynku muzycznym. Wspiera młodych twórców w rozwoju w branży muzycznej i jednocześnie wzbogaca ofertę o kampanie w tym obszarze dla klientów, którzy korzystają z influencer marketingu.
Ten Fajny Management stawia na jakość, dopasowanie i kreatywne pomysły. Włączając w swoje szeregi młodych twórców, których pasją jest muzyka, nie ogranicza się do konkretnej specjalizacji. Zintensyfikowanie działań w branży muzycznej to wyjście ku potrzebom influencerów, dla agencji rozwój, a dla klientów unikatowe i kompleksowe rozwiązania.
– Ten kierunek pozwala nam wzmacniać pozycję na rynku managementów w Polsce i jednocześnie otwiera drzwi do dalszego rozwoju naszych twórców muzycznych, a również tych, którzy chcieliby spróbować sił w branży – wyjaśnia Mateusz Bill z firmy TFM.
Wschodzące gwiazdy
Wśród młodych talentów, które w ostatnim czasie dołączyły do agencji, znajduje się Anastazja Maciąg. Wiele osób może kojarzyć wokalistkę z programu The Voice of Kids i jako zwyciężczynię konkursu TikTok Rising Star Polska. 17-letnia artystka mocno stąpa po ziemi, czym wpisuje się w spójny system wartości firmy.
– Anastazja jest niezwykle utalentowana, a co ważne, mimo młodego wieku świadoma drogi, którą chce podążać. Fantastycznie, że dzięki nawiązanej współpracy, możemy zdjąć z jej barków wszelkie formalności, a artystka może skupić się na tworzeniu – podkreśla Mateusz Bill.
Najnowszy utwór Anastazji pt. „Koniec zabawy” , który powstał we współpracy z wytwórnią Universal, został zgłoszony do tegorocznego Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. W klipie wystąpiło wielu polskich twórców internetowych, w tym influencerów związanych z TFM, takich jak: Kamil Szymczak, Stuknięty Mikka, Baoiln, Jasper i Charazinsky. Za choreografię odpowiadał Tomasz Nakielski, który współpracował wcześniej między innymi z Julią Wieniawą, Dodą i Viki Gabor.
Unikatowy know-how TFM
Rozbudowa oferty muzycznej bazuje na wieloletniej praktyce oraz know-how członków zespołu TFM. W jego szeregach znajdują się pracownicy odpowiedzialni za rozwój młodych talentów, organizację tras koncertowych, promocji nowych teledysków czy wydawcy muzyki. Całość pozwala zaoferować skuteczną współpracę i kompleksowe rozwiązania, które są odpowiedzią na potrzeby kontrahentów. Pogłębienie muzycznej specjalizacji jest uzupełnieniem obszarów działania firmy TFM i kreuje nowe możliwości dla twórców i marek.
– Często rola naszej agencji wykracza poza standardowy biznes, gdyż ukierunkowujemy twórców, pomagamy w podejmowaniu kluczowych decyzji. Otrzymują od nas profesjonalne wsparcie, dzięki czemu mogą czuć się bezpiecznie – dodaje Mateusz Bill.
Już wkrótce ukażą się nowe klipy Szaliny Maliny i Izabeli Zabielskiej, kolejnych artystek, którymi opiekuje się TFM. Warto także wspomnieć o zaangażowaniu agencji w promocję i dystrybucję teledysku „Serce gotowe” Wojtka Paszkiewicza, będącego spełnieniem jego marzeń i symbolem tego, że niemożliwe nie istnieje.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach
Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.
Problemy społeczne
Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.
Gwiazdy
Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.