Komunikaty PR

Ten Fajny Management poszerza muzyczne grono twórców

2022-07-07  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.09 MB )

Firma Ten Fajny Management (TFM) wzmacnia działania na rynku muzycznym. Wspiera młodych twórców w rozwoju w branży muzycznej i jednocześnie wzbogaca ofertę o kampanie w tym obszarze dla klientów, którzy korzystają z influencer marketingu.

Ten Fajny Management stawia na jakość, dopasowanie i kreatywne pomysły. Włączając w swoje szeregi młodych twórców, których pasją jest muzyka, nie ogranicza się do konkretnej specjalizacji. Zintensyfikowanie działań w branży muzycznej to wyjście ku potrzebom influencerów, dla agencji rozwój, a dla klientów unikatowe i kompleksowe rozwiązania.

Ten kierunek pozwala nam wzmacniać pozycję na rynku managementów w Polsce i jednocześnie otwiera drzwi do dalszego rozwoju naszych twórców muzycznych, a również tych, którzy chcieliby spróbować sił w branży – wyjaśnia Mateusz Bill z firmy TFM.

Wschodzące gwiazdy

Wśród młodych talentów, które w ostatnim czasie dołączyły do agencji, znajduje się Anastazja Maciąg. Wiele osób może kojarzyć wokalistkę z programu The Voice of Kids i jako zwyciężczynię konkursu TikTok Rising Star Polska. 17-letnia artystka mocno stąpa po ziemi, czym wpisuje się w spójny system wartości firmy.

–  Anastazja jest niezwykle utalentowana, a co ważne, mimo młodego wieku świadoma drogi, którą chce podążać. Fantastycznie, że dzięki nawiązanej współpracy, możemy zdjąć z jej barków wszelkie formalności, a artystka może skupić się na tworzeniu – podkreśla Mateusz Bill.

Najnowszy utwór Anastazji pt. „Koniec zabawy” , który powstał we współpracy z wytwórnią Universal, został zgłoszony do tegorocznego Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. W klipie wystąpiło wielu polskich twórców internetowych, w tym influencerów związanych z TFM, takich jak: Kamil Szymczak, Stuknięty Mikka, Baoiln, Jasper i Charazinsky. Za choreografię odpowiadał Tomasz Nakielski, który współpracował wcześniej między innymi z Julią Wieniawą, Dodą i Viki Gabor.

Unikatowy know-how TFM

Rozbudowa oferty muzycznej bazuje na wieloletniej praktyce oraz know-how członków zespołu TFM. W jego szeregach znajdują się pracownicy odpowiedzialni za rozwój młodych talentów, organizację tras koncertowych, promocji nowych teledysków czy wydawcy muzyki. Całość pozwala zaoferować skuteczną współpracę i kompleksowe rozwiązania, które są odpowiedzią na potrzeby kontrahentów. Pogłębienie muzycznej specjalizacji jest uzupełnieniem obszarów działania firmy TFM i kreuje nowe możliwości dla twórców i marek.

– Często rola naszej agencji wykracza poza standardowy biznes, gdyż ukierunkowujemy twórców, pomagamy w podejmowaniu kluczowych decyzji. Otrzymują od nas profesjonalne wsparcie, dzięki czemu mogą czuć się bezpiecznie – dodaje Mateusz Bill.

Już wkrótce ukażą się nowe klipy Szaliny Maliny i Izabeli Zabielskiej, kolejnych artystek, którymi opiekuje się TFM. Warto także wspomnieć o zaangażowaniu agencji w promocję i dystrybucję teledysku „Serce gotowe” Wojtka Paszkiewicza, będącego spełnieniem jego marzeń i symbolem tego, że niemożliwe nie istnieje.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.