Komunikaty PR

Tenda AC21 - wydajny router w dobrej cenie

2020-05-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Tenda AC21 to dwupasmowy, gigabitowy router bezprzewodowy zaprojektowany specjalnie dla gospodarstw domowych z dostępem do szybkiego Internetu. Obsługuje technologię 802.11ac wave2 i zapewnia prędkość Wi-Fi do 2033 Mb/s.

4x4 MU-MIMO dla pasma 5 GHz

Technologia 4x4 MU-MIMO w paśmie 5 GHz zapewnia większy zasięg i prędkość WiFi niż zwykłe routery z 3x3 MU-MIMO.

Wbudowany wzmacniacz sygnału dla głównego chipu

W AC21 zastosowano wbudowany wzmacniacz sygnału zarówno w paśmie 2,4 GHZ, jak i 5 GHz w celu zwiększenia możliwości przenikania ścian oraz rozszerzenia zasięgu WiFi.

6 zewnętrznych anten 6 dBi

Dzięki sześciu zewnętrznym antenom 6 dBi oraz czterem strumieniom danych w paśmie 5 GHz, AC21 może zapewnić optymalny zasięg oraz lepszy sygnał WiFi.

Obsługa światłowodowego Internetu do 1000 Mb/s

Dzięki w pełni gigabitowym portom, AC21 obsługuje przepustowość do 1000 Mb/s.

Dwurdzeniowa konstrukcja

Procesor 28 nm 1 GHz w połączeniu z koprocesorem 500 MHz zapewniają większą prędkość przetwarzania i zoptymalizowane działanie.

Inne funkcje: 

  • migracja konta szerokopasmowego bez konfiguracji
  • obsługa beamforming+
  • ujednolicenie sygnałów 2,4 GHz i 5 GHz
  • filtrowanie użytkowników

Cena i dostępność

AC21 jest częścią najnowszej serii wydajnych routerów od Tenda. Urządzenia znajdą się w sprzedaży jeszcze w maju tego roku, a ich sugerowane ceny będą wynosiły:

  • AC19 - 249 zł

  • AC21 - 259 zł

  • AC23 - 269 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.