Teraz słuchawki, smartwatche i opaski sportowe Huawei dostępne w nowych cenach
Smartwatche, słuchawki i opaski sportowe od Huawei dostępne są w nowych, atrakcyjnych cenach. Oferta dotyczy między innymi innowacyjnych słuchawek bezprzewodowych Huawei FreeBuds 3 z aktywną redukcją szumów – można je teraz kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 549 zł.
Nowe ceny obowiązują w przypadku słuchawek i opasek do 29 marca, a w przypadku smartwatchy do 26 kwietnia, lub – w obu przypadkach – do wyczerpania zapasów.
W promocyjnej ofercie, oprócz Huawei FreeBuds 3 w kolorze białym, czarnym lub czerwony, można znaleźć również słuchawki bezprzewodowe FreeBuds Lite (białe lub czarne) w sugerowanej cenie 279 zł. Promocja potrwa do 29 marca lub do wyczerpania zapasów.
Do 5 kwietnia można nabyć również Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm w kolorze czarnym w rekomendowanej cenie 799 zł. Natomiast Huawei Watch GT Sport, Watch GT Active i Watch GT Classic, inteligentne zegarki wyróżniające się wytrzymałą baterią, są dostępne w rekomendowanej cenie detalicznej 499 zł. Smartwatche umożliwiają monitorowanie aktywności fizycznej, także ćwiczeń wykonywanych w domu, oraz spalanych kalorii i tętna. Zegarki w nowej cenie będą dostępne do 26 kwietnia.
W nowej ofercie znalazły się również opaski sportowe – Huawei Band 3 Pro w rekomendowanej cenie 199 zł, Band 3e – za rekomendowane 65 zł oraz Band 4 za 149 zł. Opaski w nowych cenach są dostępne do 29 marca lub do wyczerpania zapasów.
Słuchawki, smartwatche i opaski sportowe w nowych cenach można kupić w sklepach: Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV EURO AGD, x-kom oraz w internetowym sklepie Huawei – huawei.pl. Dostępność oferty może się różnić w zależności od partnera. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.