Termomix w dobrych rękach. Rozstrzygnięcie konkursu PZZ S.A. i PSS„Społem”
Karolina Wołkowycka, zwyciężczyni konkursu na hasło reklamowe ogłoszonego przez Polskie Zakłady Zbożowe S.A. w Białymstoku, tegoroczne wielkanocne wypieki mogła przyrządzić w nowym Termomixie. Ten uniwersalny robot kuchenny, marzenie wielu gospodyń, był główną konkursową nagrodą. W rywalizacji wzięło udział ponad 600 osób.
Uroczyste wręczenie nagrody odbyło się 1 kwietnia w siedzibie Podlaskich Zakładów Zbożowych przy ul. Elewatorskiej 14 w Białymstoku. Laureatka nie kryła zadowolenia, bo przekazany jej najnowszy model Thermomix® -TM6 ma wartość blisko 5 500 tys. zł. i przy jego użyciu można w kuchni dokonywać istnych kulinarnych cudów.
- Mam nadzieję, że z wykorzystaniem naszych produktów, ponieważ pani Karolina musiała się nieźle nagłowić, a może i nagotować, by wymyślić takie chwytliwe hasło o mące do pizzy PZZ - żartuje Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych. Na razie chce zachować slogan w tajemnicy, ponieważ firma zamierza w przyszłości użyć go w kampanii promocyjnej.
To hasło spodobało nam się szczególnie. Jest uniwersalne, wesołe, a z powodu rymu szybko wpada w ucho. Jesteśmy też mile zaskoczeni, że na konkurs wpłynęło tak wiele ciekawych propozycji. Otrzymaliśmy ich ponad 600, nagrodziliśmy 11, choć pierwsza nagroda była tylko jedna. Gratulujemy zwyciężczyni
– dodaje Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych.
Osoby, które zajęły dwa kolejne miejsca otrzymały piecyki do wypiekania pizzy. Przyznano też 8 wyróżnień, za które uczestnicy konkursu nagrodzeni zostali dużymi zestawami produktów PZZ S.A. oraz firmowymi gadżetami.
Hasła reklamowe można było zgłaszać do 27 lutego 2021 roku. Konkurs organizowany był we współpracy z siecią sklepów PSS „Społem” w Białymstoku. Formularz z wymyślonym hasłem należało wrzucić do urny dostępnej w sklepach. Poza hasłem wymagane było też podanie odpowiednich danych oraz numer paragonu na zakup specjalistycznej mąki do pizzy, co upoważniało do odebrania nagrody.
- Wyroby Podlaskich Zakładów Zbożowych od lat cieszą się zaufaniem wśród naszych klientów. Konkurs spowodował wyraźny wzrost zainteresowania produktem w postaci mąki na pizzę włoską - mówi Janusz Kulesza, prezes zarządu PSS Społem w Białymstoku.
Nie jest to pierwszy konkurs, do udziału, w którym zachęcają swoich lojalnych odbiorców Polskie Zakłady Zbożowe w Białymstoku.
- Ta forma zabawy spodobała się i nam i klientom. Pobudza kreatywność, zaangażowanie i przywiązanie do naszej marki, która funkcjonuje na rynku od ponad 70 lat. Z pewnością nie jest to ostatni konkurs organizowany przez PZZ S.A. - zapowiada prezes Sylwia Majewicz.
SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?
MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia
Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.
Problemy społeczne
Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.