Komunikaty PR

Termomix w dobrych rękach. Rozstrzygnięcie konkursu PZZ S.A. i PSS„Społem”

2021-04-06  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.09 MB )

Karolina Wołkowycka, zwyciężczyni konkursu na hasło reklamowe ogłoszonego przez Polskie Zakłady Zbożowe S.A. w Białymstoku, tegoroczne wielkanocne wypieki mogła przyrządzić w nowym Termomixie. Ten uniwersalny robot kuchenny, marzenie wielu gospodyń, był główną konkursową nagrodą. W rywalizacji wzięło udział ponad 600 osób.

Uroczyste wręczenie nagrody odbyło się 1 kwietnia w siedzibie Podlaskich Zakładów Zbożowych przy ul. Elewatorskiej 14 w Białymstoku. Laureatka nie kryła zadowolenia, bo przekazany jej najnowszy model Thermomix® -TM6 ma wartość blisko 5 500 tys. zł. i przy jego użyciu można w kuchni dokonywać istnych kulinarnych cudów.

Mam nadzieję, że z wykorzystaniem naszych produktów, ponieważ pani Karolina musiała się nieźle nagłowić, a może i nagotować, by wymyślić takie chwytliwe hasło o mące do pizzy PZZ - żartuje Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych. Na razie chce zachować slogan w tajemnicy, ponieważ firma zamierza w przyszłości użyć go w kampanii promocyjnej.  

To hasło spodobało nam się szczególnie. Jest uniwersalne, wesołe, a z powodu rymu szybko wpada w ucho. Jesteśmy też mile zaskoczeni, że na konkurs wpłynęło tak wiele ciekawych propozycji. Otrzymaliśmy ich ponad 600, nagrodziliśmy 11, choć pierwsza nagroda była tylko jedna. Gratulujemy zwyciężczyni

– dodaje Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych.

Osoby, które zajęły dwa kolejne miejsca otrzymały piecyki do wypiekania pizzy.  Przyznano też 8 wyróżnień, za które uczestnicy konkursu nagrodzeni zostali dużymi zestawami produktów PZZ S.A. oraz firmowymi gadżetami.

Hasła reklamowe można było zgłaszać do 27 lutego 2021 roku. Konkurs organizowany był we współpracy z siecią sklepów PSS „Społem” w Białymstoku. Formularz z wymyślonym hasłem należało wrzucić do urny dostępnej w sklepach. Poza hasłem wymagane było też podanie odpowiednich danych oraz numer paragonu na zakup specjalistycznej mąki do pizzy, co upoważniało do odebrania nagrody.

Wyroby Podlaskich Zakładów Zbożowych  od lat cieszą się zaufaniem wśród naszych klientów. Konkurs spowodował wyraźny wzrost zainteresowania produktem w postaci mąki na pizzę  włoską - mówi Janusz Kulesza, prezes zarządu PSS Społem w Białymstoku.

Nie jest to pierwszy konkurs, do udziału, w którym zachęcają swoich lojalnych odbiorców Polskie Zakłady Zbożowe w Białymstoku.

Ta forma zabawy spodobała się i nam i klientom. Pobudza kreatywność, zaangażowanie i przywiązanie do naszej marki, która funkcjonuje na rynku od ponad 70 lat. Z pewnością nie jest to ostatni konkurs organizowany przez PZZ S.A. - zapowiada prezes Sylwia Majewicz.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.