Termomix w dobrych rękach. Rozstrzygnięcie konkursu PZZ S.A. i PSS„Społem”
Karolina Wołkowycka, zwyciężczyni konkursu na hasło reklamowe ogłoszonego przez Polskie Zakłady Zbożowe S.A. w Białymstoku, tegoroczne wielkanocne wypieki mogła przyrządzić w nowym Termomixie. Ten uniwersalny robot kuchenny, marzenie wielu gospodyń, był główną konkursową nagrodą. W rywalizacji wzięło udział ponad 600 osób.
Uroczyste wręczenie nagrody odbyło się 1 kwietnia w siedzibie Podlaskich Zakładów Zbożowych przy ul. Elewatorskiej 14 w Białymstoku. Laureatka nie kryła zadowolenia, bo przekazany jej najnowszy model Thermomix® -TM6 ma wartość blisko 5 500 tys. zł. i przy jego użyciu można w kuchni dokonywać istnych kulinarnych cudów.
- Mam nadzieję, że z wykorzystaniem naszych produktów, ponieważ pani Karolina musiała się nieźle nagłowić, a może i nagotować, by wymyślić takie chwytliwe hasło o mące do pizzy PZZ - żartuje Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych. Na razie chce zachować slogan w tajemnicy, ponieważ firma zamierza w przyszłości użyć go w kampanii promocyjnej.
To hasło spodobało nam się szczególnie. Jest uniwersalne, wesołe, a z powodu rymu szybko wpada w ucho. Jesteśmy też mile zaskoczeni, że na konkurs wpłynęło tak wiele ciekawych propozycji. Otrzymaliśmy ich ponad 600, nagrodziliśmy 11, choć pierwsza nagroda była tylko jedna. Gratulujemy zwyciężczyni
– dodaje Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych.
Osoby, które zajęły dwa kolejne miejsca otrzymały piecyki do wypiekania pizzy. Przyznano też 8 wyróżnień, za które uczestnicy konkursu nagrodzeni zostali dużymi zestawami produktów PZZ S.A. oraz firmowymi gadżetami.
Hasła reklamowe można było zgłaszać do 27 lutego 2021 roku. Konkurs organizowany był we współpracy z siecią sklepów PSS „Społem” w Białymstoku. Formularz z wymyślonym hasłem należało wrzucić do urny dostępnej w sklepach. Poza hasłem wymagane było też podanie odpowiednich danych oraz numer paragonu na zakup specjalistycznej mąki do pizzy, co upoważniało do odebrania nagrody.
- Wyroby Podlaskich Zakładów Zbożowych od lat cieszą się zaufaniem wśród naszych klientów. Konkurs spowodował wyraźny wzrost zainteresowania produktem w postaci mąki na pizzę włoską - mówi Janusz Kulesza, prezes zarządu PSS Społem w Białymstoku.
Nie jest to pierwszy konkurs, do udziału, w którym zachęcają swoich lojalnych odbiorców Polskie Zakłady Zbożowe w Białymstoku.
- Ta forma zabawy spodobała się i nam i klientom. Pobudza kreatywność, zaangażowanie i przywiązanie do naszej marki, która funkcjonuje na rynku od ponad 70 lat. Z pewnością nie jest to ostatni konkurs organizowany przez PZZ S.A. - zapowiada prezes Sylwia Majewicz.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.