Komunikaty PR

The Vegetarian Butcher – nowe, roślinne mięso dostępne w Polsce!

2021-04-12  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Trela
Yellowcups

Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/

The Vegetarian Butcher to rzeźnik przyszłości, który powstał z miłości do tradycyjnego rzemiosła i smaku mięsa. Wegetariańskie i wegańskie mięso roślinne The Vegetarian Butcher perfekcyjnie oddaje smak, zapach i teksturę mięsa zwierzęcego.

W naszych kuchniach dzieje się prawdziwa rewolucja - prawie 50% z nas Polaków chce ograniczać spożycie mięsa ! Na naszych talerzach produkty mięsne sukcesywnie ustępują miejsca składnikom pochodzenia roślinnego. Jednocześnie nie chcemy rezygnować ze smaków, które kochamy, i naszych ulubionych potraw. Byłoby wspaniale zjeść ukochane Spaghetti Bolognese czy soczystego burgera, doskonałą sałatkę z kawałkami kurczaka czy chrupiące nuggetsy, wiedząc, że do ich przygotowania nie byliśmy zmuszeni użyć mięsa pochodzenia zwierzęcego. Doskonale wie o tym Jaap Korteweg, twórca The Vegetarian Butcher - rewolucyjnych produktów roślinnych w 100% oddających charakter mięsa. 

Od wielbicieli mięsa dla wielbicieli mięsa

The Vegetarian Butcher narodził się z miłości do… smaku mięsa, które Jaap Korteweg kochał. Pochodził z tradycyjnej rodziny farmerów, od dziewięciu pokoleń zajmującej się prowadzeniem gospodarstw. Zawiedziony i rozgoryczony procesem hodowli zwierząt i produkcji mięsa, postanowił zostać wegetarianinem, wierząc, że nie musi to oznaczać rezygnacji z ukochanych smaków. Marzył o stworzeniu produktów, które będą cechować się idealnym mięsnym smakiem, ale bez konieczności wykorzystywania zwierząt. Przez wiele lat pracował z producentami białka roślinnego, naukowcami i szefami kuchni nad innowacyjną recepturą. Wszystko po to, by oddać smak wieprzowiny, wołowiny i kurczaka w produktach roślinnych, które jednocześnie zachowują podobne wartości odżywcze do mięsa zwierzęcego. Tak powstały produkty The Vegetarian Butcher, które zaskakują nas swoją soczystością, kruchością i zapachem.

The Vegetarian Butcher zagości na talerzach Polaków!

Od 15 kwietnia produkty The Vegetarian Butcher będą dostępne w limitowanej ofercie w sieci sklepów Biedronka.

Ponadto od 7 maja produkty The Vegetarian Butcher dostępne będą na stałe w sieciach Carrefour i Leclerc w całej Polsce.

Oto dostępne warianty, dzięki którym stworzysz swoje ulubione dania:

• Lucky Nuggets – w 100% wegańskie nuggetsy w chrupiącej panierce, znakomite solo lub jako dodatek do kanapek czy sałatek.

• Pig Out Sausages – wegetariańskie, idealnie doprawione kiełbaski; doskonałe na śniadanie, jako składnik głównych dań oraz na grilla.

• Magic Mince - doskonałe roślinne mięso mielone, o wyjątkowym smaku i aromacie; idealne do przyrządzenia Spaghetti Bolognese.

• Unbelievabull Burger – aromatyczny i soczysty burger roślinny, rewelacyjnie smakujący z patelni lub grilla.

• Chickened Out Chunks - wegańskie kawałki doskonale oddające charakter drobiu; idealne z wok’a, do sosów, czy jako dodatek do sałatki.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Produkty The Vegetarian Butcher obecne są też w ofercie takich sieci jak Burger King, Papa John’s, Ikea, kantyny Sodexo oraz wirtualne restauracje Wege Gang. Marka zaskakuje wielbicieli smaku mięsa już w ponad 40 krajach świata. Teraz czas, by także Polacy mogli dać się zaskoczyć! 

Sugerowana cena detaliczna produktów:

• Magic Mince / Lucky Nuggets /Chickened Out Chunks – 14,99 pln

• Unbelievabull Burger / Pig Out Sausages – 12,99 pln

O The Vegetarian Butcher

The Vegetarian Butcher to roślinna rewolucja, która dzieje się na naszych oczach! Marka, założona przez holenderskiego farmera Jaapa Kortewega, proponuje perfekcyjne mięso roślinne, które cechuje tekstura i soczystość klasycznych mięsnych produktów oraz wyjątkowy mięsny smak. W 2020 roku The Vegetarian Butcher wszedł na polski rynek HoReCa, a na początku 2021 r. produkty oferowne przez „rzeźnika przyszłości” będą szeroko dostępne dla polskich konsumentów.

Skontaktuj się z nami i znajdź inspiracje na doskonałe dania! Zapraszamy do śledzenia The Vegetarian Butcher Polska na Facebooku i Instagramie:

Facebook: The Vegetarian Butcher - Polska (@TheVegetarianButcherPL)

Instagram: The Vegetarian Butcher PL (thevegetarianbutcher_pl)

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.