Komunikaty PR

The Weeknd przeniesie fanów do metawersum na PGE Narodowym

2023-07-27  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
PR Solutions
Agencja PR

ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl

Wielokrotnie nagradzany artysta The Weeknd już 9 sierpnia wystąpi na PGE Narodowym w Warszawie. Polskę odwiedzi w ramach europejskiej części swojej trasy After Hours Til Dawn Tour, której głównym sponsorem jest Binance, wiodący ekosystem blockchain i jednocześnie największa na świecie giełda kryptowalut. Sponsor przygotował dla uczestników koncertu możliwość jego doświadczenia w rozszerzonej rzeczywistości metawersum na PGE Nardowym, a także pamiątkę w postaci unikatowego tokenu NFT. Uczestnicy koncertu będą także mieli możliwość zakupu cyfrowej kolekcji dzieł sztuki, która zostanie wkrótce wydana przez artystę we współpracy z Binance. Część dochodu z jej sprzedaży zostanie przeznaczona na cele charytatywne.

Abel „The Weeknd” Tesfaye to jeden z najbardziej rozpoznawalnych artystów na świecie. Trasa jest uhonorowaniem jego albumu “After Hours” z 2020 roku (pochodzący z niego przebój „Blinding Lights” został nowym #1 na liście Billboard Hot 100 wszechczasów), a także docenionego przez krytyków albumu “Dawn FM”, który ukazał się w styczniu 2022 roku. Na wszystkich europejskich koncertach, w tym także w Warszawie, artyście towarzyszą jako support Kaytranada i Mike Dean. Trasa cieszy się olbrzymią popularnością, a bilety na koncerty wyprzedają się ze znacznym wyprzedzeniem. Koncerty są także olbrzymim spektaklem promującym technologie Web3.

Zanurzenie w metawersum na PGE Narodowym

Niewątpliwą atrakcją dla uczestników koncertów będzie możliwość jego doświadczenia w rozszerzonej rzeczywistości metawersum, która zostanie wpleciona w scenerię PGE Narodowego. Przeniesienie się do tego świata wymaga zeskanowania specjalnie przygotowanego symbolu, który będzie znajdował się przy wejściach na stadion. Potem na fanów czekają dodatkowe atrakcje wizualne inspirowane muzyką The Weeknd’a, a także szereg wirtualnych wyzwań, do których podjęcia zachęca obietnica atrakcyjnych nagród.

„Uczestnicy koncertu mają także możliwość odebrania pamiątkowego tokena NFT, który jest dostępny dla każdego, kto zakupił bilety na koncert. To wyjątkowa okazja dla fanów, aby uzyskać oficjalny cyfrowy przedmiot kolekcjonerski, który będzie stanowił nie tylko pamiątkę z koncertu, ale także daje dostęp do ekskluzywnych treści The Weeknd'a w przyszłości” – mówi Katarzyna Wabik, Prezes Zarządu Binance Poland.

Jak odebrać pamiątkowe NFT i czym one są?

Jeśli mieliście szczęście i udało się wam kupić bilet na koncert, to powinniście także dostać od sprzedawcy biletu, czyli firmy TicketMaster, maila z linkiem i kodem, który umożliwia odebranie pamiątkowego tokena. Następnie na specjalnie przygotowanej stronie należy określić swoją lokalizację, a potem zalogować się do swojego konta na platformie Binance, gdzie można odebrać prezent.

„Tokeny NFT, czyli Non-Fungible Tokens, to specjalny rodzaj cyfrowych aktywów opartych na technologii blockchain. Są unikatowe i niepowtarzalne, co oznacza, że każdy z nich reprezentuje konkretne i odrębne od siebie przedmioty, jak dzieła sztuki, utwory muzyczne, czy kolekcjonerskie przedmioty. W przeciwieństwie do tradycyjnych kryptowalut, takich jak Bitcoin czy Ethereum, które są zamienialne i mają równą wartość, NFT-y posiadają indywidualne cechy, co czyni je unikatowymi, a przez to cennymi dla kolekcjonerów i fanów” – tłumaczy przedstawicielka Binance.

Miliony ze sprzedaży cyfrowych dzieł sztuki na walkę z głodem

Jak zaznacza Katarzyna Wabik, udział w koncercie otwiera także fanom możliwość zakupu kolekcji cyfrowych dzieł sztuki Abela Tesfaye’go, która zostanie wydana we współpracy z Binance po zakończeniu trasy koncertowej. Cześć dochodu ze sprzedaży tych dzieł ma zostać przeznaczona na rzecz Funduszu Humanitarnego XO, stworzonego przez The Weeknd'a i zarządzanego przez Program Światowego Programu Żywnościowego. Binance już wcześniej przekazało 2 miliony dolarów na rzecz tego funduszu.

Aby dowiedzieć się więcej o globalnej trasie After Hours Til Dawn The Weeknd'a, wspieranej przez Binance, odwiedź stronę: https://www.theweeknd.com/tour/.

Dodatkowe informacje o Binance

Binance to wiodący w skali globalnej ekosystem blockchain, a w pakiecie produktów ma m.in. największą na świecie pod względem obrotów giełdę kryptowalut. Platforma Binance, z której korzystają miliony użytkowników, oferuje możliwość handlu kryptowalutami, edukacji, a także dostęp do branżowych danych i badań. Binance prowadzi także rozbudowaną działalność charytatywną, a także inwestuje w rozwiązania zdecentralizowane i infrastrukturalne. Więcej informacji o Binance można znaleźć na stronie: https://www.binance.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W Biuro prasowe
2024-08-01 | 13:17

Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W

Trafiły właśnie do oferty niemieckiej marki. Charakteryzują się obecnością złącza USB-C, wyjątkowo kompaktowymi rozmiarami i obsługą przyspieszających ładowanie najnowszych
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.