Komunikaty PR

Thule prezentuje nowy miejski wózek dziecięcy – Thule Spring

2020-02-11  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania doc ( 0.19 MB )

Łatwo się prowadzi, łatwo się składa i łatwo dopasowuje do potrzeb rodziców i dziecka – taki właśnie jest najnowszy trójkołowy dziecięcy wózek Thule Spring, z którym odkrywanie świata i przemierzanie miejskich zakamarków będzie jeszcze wygodniejsze. Nowość, która uzupełnia docenianą przez testerów i użytkowników rodzinę nowoczesnych i funkcjonalnych wózków dziecięcych Thule, właśnie debiutuje na polskim rynku.

Każdy dzień jest dla dziecka nową przygodą, dlatego nowy wózek Thule został zaprojektowany tak, by przemieszczanie się w mieście i odkrywanie nowych miejsc czy też realizacja codziennych obowiązków było jak najwygodniejsze. Thule Spring jest lekki i kompaktowy, dzięki czemu pozwala rodzicom i dziecku łatwiej niż kiedykolwiek przemieszczać się po miejskich uliczkach, parkach i w komunikacji miejskiej.

• Thule Spring jest stylowy i w pełni dopasowany do Twoich potrzeb i gustu – dostępne są dwie wersje kolorystyczne ramy (czarna i aluminium) i sześć wariantów budki (m.in. różne warianty szarości, oliwkowy, granatowy, niebieski), dzięki czemu każdy nabywca może skonfigurować swój idealny wózek (a potem łatwo go modyfikować, dokupując kolejne akcesoria, również w odpowiedniej kolorystyce).

• Jest niesamowicie zwrotny i łatwy w prowadzeniu – jego projektanci wykorzystali swoje ogromne doświadczenie zdobyte podczas opracowywania wielokrotnie nagradzanego „wielozadaniowego” wózka Thule Urban Glide 2. Thule Spring jest przede wszystkim wygodny i lekki (waży mniej niż 9,5 kg – co na ten typ wózka jest rewelacyjnym wynikiem). Nowy wózek Thule zabierze rodzica i małego pasażera wszędzie tam, gdzie zechcą i będzie znakomicie prowadził się przez cały dzień.

• Płynnie działający system składania wózka jedną ręką znacznie ułatwia codzienne użytkowanie. Wózek można wygodnie złożyć trzymając drugą ręką dziecko i zabrać wszędzie tam, gdzie się wybieramy. Kompaktowe rozmiary oraz fakt, iż wózek może stabilnie stać pionowo w pozycji złożonej sprawiają, że Thule Spring zajmuje mało miejsca i łatwo go przechować zarówno w domu, jak i podczas wycieczki (np. w restauracji). Dzięki temu, że w pozycji złożonej powierzchnia styku z ziemią jest równie minimalna, wózek pozostaje czysty.

• Thule Spring jest maksymalnie komfortowy – świetnie zaprojektowany, rozkładana budka ze zintegrowaną wentylacją, możliwość regulowania uchwytu jedną ręką i wygodne, rozkładane siedzisko pozwalają łatwo dopasować wózek do aktualnych potrzeb, niezależnie od tego, czy dziecko zamierza uczestniczyć aktywnie w spacerze… czy zdrzemnąć się w jego trakcie.

 “Thule Spring to wózek stworzony z myślą o ruchu – idealny na każde wyjście, niezależnie od tego, czy zamierzacie krążyć po ciasnych miejskich uliczkach, zrobić szybkie zakupy czy spotkać się z przyjaciółmi. Nasz nowy wózek sprawia, że wasz dzień staje się przyjemniejszy i prostszy – m.in. dzięki możliwości złożenia go i postawienia w pozycji pionowej jedną ręką, co czyni go idealnym na miejskie wyprawy. Dostępne w wielu kolorach rozkładane budki są odporne na uszkodzenia i wykonane z doskonale wyglądającej, zaawansowanej tkaniny wysokiej jakości. Co istotne, rodzice mogą w znacznym stopniu dopasować wózek do swoich potrzeb, odpowiednio dobierając dostępne dla Thule Spring akcesoria. Oczywiście, wózek jest też maksymalnie bezpieczny – Thule Spring został przetestowany pod kątem zgodności z najbardziej wyśrubowanymi normami bezpieczeństwa” – komentuje Sara Berggren, International Product Manager działu wózków dziecięcych w Thule.

Wózek Thule Spring jest już dostępny na polskim rynku. Cena to 1 899,00 za ramę w wersji Aluminium oraz 179 zł za jedną z podstawowych wersji daszka – co oznacza, że cena kompletnego wózka zaczyna się od 2079 zł.

Więcej informacji: https://www.thule.com/pl-pl/strollers/city-strollers/thule-spring-_-11300xxx

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.