Komunikaty PR

TIER prezentuje swój pierwszy w Warszawie mural

2022-06-22  |  09:40
Biuro prasowe

TIER prezentuje swój pierwszy w Warszawie mural jako kontynuację kampanii edukacyjnej „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”

Warszawa, 22.06.2022 – Z początkiem maja TIER Mobility, europejski lider w sektorze mikromobilności, wjechał do polskich miast z kampanią edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Jej najnowszą odsłonę stanowi pierwszy w Warszawie ekologiczny mural marki, przedstawiający jednego z bohaterów kampanii – wilka szarego oraz treść zwierzęcego manifestu. W zgodzie ze zrównoważonym podejściem marki, mural został wykonany przy użyciu farb oczyszczających powietrze, a fluorescencyjna treść manifestu jest widoczna o każdej porze dnia i nocy.

Pracę, utrzymaną w charakterystycznej dla marki stylistyce, można oglądać przy ulicy Zamoyskiego 26A na warszawskiej Pradze do 15 lipca br.

Proekologiczne podejście do życia w mieście

„Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER” to lokalna adaptacja globalnej kampanii „Behave like an animal”, za której kreację odpowiada holenderska agencja 180 Amsterdam. Zwierzęta stanowią jej motyw przewodni, a także wzór do naśladowania i inspirację do tworzenia nowoczesnych, niskoemisyjnych i szczęśliwych miast, w których najistotniejsze są wzajemny szacunek oraz dobro społeczności.

Pochłaniający zanieczyszczenia powietrza mural na warszawskiej Pradze stanowi najnowszą odsłonę kampanii. Przedstawia on wilka szarego, bohatera kampanii, a także jeden z głosów manifestu, w którym zwierzęta zachęcają mieszkańców miast do zmiany nawyków na bardziej przyjazne środowisku. Praca została wykonana przy wykorzystaniu farb fotokatalitycznych, a obecne w niej elementy tekstowe są fluorescencyjne, dzięki czemu manifest można przeczytać również w nocy.

Do 15 lipca br. mural ozdabia ścianę kamienicy przy ul. Zamoyskiego 26A na warszawskiej Pradze. Za jego projekt oraz jego wykonanie odpowiedzialna jest agencja Good Looking Studio.

Harmonia w miejskiej dżungli

Głównym elementem kampanii TIER jest wyjątkowy wideo manifest z udziałem zwierząt, które zabierają głos w ważnej sprawie. W autorskim materiale wideo dzielą się one refleksją na temat nadmiernej i szkodliwej dla środowiska produkcji CO2, będącej efektem działań człowieka. Manifest został udostępniony na specjalnej stronie internetowej, a także wzmocniony artykułami kontekstowymi oraz komunikacją w mediach społecznościowych.

W najnowszej odsłonie kampanii jego tematyka pojawia się nie tylko jako treść muralu, lecz również w formie plakatów rozmieszczonych w przestrzeni miejskiej w Warszawie, m.in. w Pawilonach na ul. Nowy Świat oraz współpracy influencerskiej przy serii autorskich filmów z twórcą Make Life Harder.

Dodatkowe informacje o kampanii: https://www.tier.app/pl/behavelikeananimal

Wideo manifest: https://www.youtube.com/watch?v=zMCbrEDJCSM

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd

Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Motoryzacja

Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.