Tikkurila Color Now 2022 ze świeżym spojrzeniem na dom
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Niebiesko-zielone barwy morza, jasne odcienie, które dodają świeżości, aksamitna czerń czy emanujący ciepłem pomarańcz - to kolory z najnowszej kolekcji Tikkurila Color Now 2022. Przywołując emocje i przeżycia, mają zachęcać do odkrywania, jak wspomnienia mogą łączyć się z kolorami i inspirować do przenoszenia ich do domowych wnętrz.
Tikkurila Color Now 2022 skłania do świeżego spojrzenia na dom i zabawy różnymi odcieniami. Ma pomóc w znalezieniu inspiracji, gdy czujemy się przytłoczeni rzeczywistością i ciągłym przebywaniem w domu, pozwalając odszukać elementy, dzięki którym nasz dom na nowo nas zauroczy. Kolekcja obejmuje siedem starannie wyselekcjonowanych odcieni, a jej sercem jest kolor roku 2022 – spokojny, otulający brąz L478 Kestrel, wspaniale balansujący między chłodniejszymi i cieplejszymi barwami. Towarzyszą mu zarówno bardziej wyraziste tonacje, takie jak relaksujący turkus S440 Silk Road, łagodna czerń X499 Licorice czy wypełniony wspomnieniem upalnych dni energetyczny K396 Safari. Kojącą przeciwwagę w kolekcji stanowią delikatniejsze odcienie - klasyczny beż F466 Parchment, chłodna, elegancka biel V503 oraz mglisty X447 Sea Smoke, które pozwalają mocniej wybrzmieć intensywnym kolorom.
Coś dla siebie w nowej kolekcji znajdą zarówno amatorzy tradycyjnego stylu, jak też miłośnicy minimalistycznych i nowoczesnych wnętrz. Każdy z kolorów pięknie prezentuje się w pojedynkę, ale cała paleta została stworzona w taki sposób, by jej barwy można było łączyć ze sobą bez żadnych ograniczeń. Wspaniale sprawdzą się więc we wszelakich konfiguracjach na większych powierzchniach, takich jak ściany czy sufity, a także jako akcenty dekoracyjne.
Kolekcja kolorów Tikkurila Color Now to autorska platforma Tikkurila stworzona, aby dostarczać interesujące i przemyślane palety barw i pomysły na ich łączenie. Dzięki tej inicjatywie Tikkurila chce inspirować ludzi do tworzenia pięknego codziennego życia i odkrywania nowych kolorowych możliwości. Nowa kolekcja i Kolor Roku Tikkurila wprowadzane są rokrocznie od 2016 roku.
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.