Tikkurila organizuje letnie porady projektantów wnętrz
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Tikkurila rozpoczęła serię bezpłatnych konsultacji kolorystycznych z profesjonalnymi projektantami wnętrz. Organizowane są one w sieci Leroy Merlin w 15 miastach Polski i odbywają się piątki i w soboty od końca czerwca do połowy września br. To już kolejny cykl letnich spotkań, kiedy designerzy Tikkurila udzielają Polakom porad w zakresie doboru kolorystyki we wnętrzach.
- Decyzja o wyborze barwy ścian ma ogromny wpływ na klimat i wystrój całego pomieszczenia. Może ona stanowić główną ozdobę i decydować o gruntownej metamorfozie wnętrza lub też tworzyć wdzięczne tło dla zaplanowanej aranżacji, rzutując na harmonijny odbiór pomieszczenia. Możliwości w tym zakresie są niemal nieograniczone, biorąc pod uwagę, że w Tikkurila możemy wybierać spośród ponad 13 tys. odcieni, tworząc różnorodne kompozycje kolorystyczne. Nasze wieloletnie już doświadczenia w organizowaniu tego typu konsultacji pokazują, że Polacy coraz odważniej podchodzą do wystroju swoich domów i poszukują rozwiązań, dzięki którym będą tworzyć piękne i stylowe wnętrza. W osiągnięciu tego efektu przez całe lato będą pomagać im nasi designerzy - komentuje Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR Tikkurila Polska.
Porady designera Tikkurila udzielane są całkowicie bezpłatnie, bez konieczności wcześniejszego umawia się. Wybierając się na konsultację warto wykonać zdjęcie pomieszczenia, w którym planowana jest zmiana kolorystyki ścian, bo to z pewnością ułatwi dobór barw. Projektanci wnętrz Tikkurila podchodzą bowiem do każdego projektu indywidualnie, udzielając fachowej porady na bazie oceny wnętrza, oczekiwań klienta i swojego zawodowego doświadczenia. Istnieje również możliwość skorzystania z usługi Tikkurila Color Service, która polega na odczytywaniu koloru z wybranego przedmiotu, np. sentymentalnej pamiątki czy z tkaniny, a następnie przełożeniu go na kolor farby. Dzięki temu ulubione barwy, np. te wiążące się z miłymi wspomnieniami, można przenieść do własnego wnętrza. W trakcie porady, oprócz propozycji kolorystyki, można także dowiedzieć się, po jakie produkty warto sięgnąć, aby na ścianach uzyskać piękny i trwały efekt.
Harmonogram najbliższych spotkań z designerami dostępny jest na stronie:
https://tikkurila.pl/porada-designera-z-tikkurila

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.