Tikkurila organizuje letnie porady projektantów wnętrz
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Tikkurila rozpoczęła serię bezpłatnych konsultacji kolorystycznych z profesjonalnymi projektantami wnętrz. Organizowane są one w sieci Leroy Merlin w 15 miastach Polski i odbywają się piątki i w soboty od końca czerwca do połowy września br. To już kolejny cykl letnich spotkań, kiedy designerzy Tikkurila udzielają Polakom porad w zakresie doboru kolorystyki we wnętrzach.
- Decyzja o wyborze barwy ścian ma ogromny wpływ na klimat i wystrój całego pomieszczenia. Może ona stanowić główną ozdobę i decydować o gruntownej metamorfozie wnętrza lub też tworzyć wdzięczne tło dla zaplanowanej aranżacji, rzutując na harmonijny odbiór pomieszczenia. Możliwości w tym zakresie są niemal nieograniczone, biorąc pod uwagę, że w Tikkurila możemy wybierać spośród ponad 13 tys. odcieni, tworząc różnorodne kompozycje kolorystyczne. Nasze wieloletnie już doświadczenia w organizowaniu tego typu konsultacji pokazują, że Polacy coraz odważniej podchodzą do wystroju swoich domów i poszukują rozwiązań, dzięki którym będą tworzyć piękne i stylowe wnętrza. W osiągnięciu tego efektu przez całe lato będą pomagać im nasi designerzy - komentuje Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR Tikkurila Polska.
Porady designera Tikkurila udzielane są całkowicie bezpłatnie, bez konieczności wcześniejszego umawia się. Wybierając się na konsultację warto wykonać zdjęcie pomieszczenia, w którym planowana jest zmiana kolorystyki ścian, bo to z pewnością ułatwi dobór barw. Projektanci wnętrz Tikkurila podchodzą bowiem do każdego projektu indywidualnie, udzielając fachowej porady na bazie oceny wnętrza, oczekiwań klienta i swojego zawodowego doświadczenia. Istnieje również możliwość skorzystania z usługi Tikkurila Color Service, która polega na odczytywaniu koloru z wybranego przedmiotu, np. sentymentalnej pamiątki czy z tkaniny, a następnie przełożeniu go na kolor farby. Dzięki temu ulubione barwy, np. te wiążące się z miłymi wspomnieniami, można przenieść do własnego wnętrza. W trakcie porady, oprócz propozycji kolorystyki, można także dowiedzieć się, po jakie produkty warto sięgnąć, aby na ścianach uzyskać piękny i trwały efekt.
Harmonogram najbliższych spotkań z designerami dostępny jest na stronie:
https://tikkurila.pl/porada-designera-z-tikkurila

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.