Komunikaty PR

TikTok łączy pokolenia – mamy królują na platformie, nie tylko 26 maja!

2021-05-26  |  11:00

Dzień Matki to jedno z ulubionych świąt w Polsce, które wzbudza ogromną ilość pozytywnych emocji. Ten dzień co roku hucznie obchodzony jest także na TikToku. Globalna platforma łączy pokolenia, zrzeszając młodych kreatorów oraz rodziców, którzy coraz chętniej dzielą się swoimi kreatywnymi treściami w aplikacji. Ubiegłoroczny hashtag #kochamymamy obejrzano już ponad 20 milionów razy. Z okazji tegorocznego święta TikTok dzieli się wizerunkami polskich mam korzystających z aplikacji i zaprasza do udziału w challeng’u  #mamynatiktoku.

TikTok łączy pokolenia

Międzypokoleniowość na TikToku jest coraz bardziej widoczna. Duety matka-córka są niezwykle popularne w aplikacji. Pokazują, że współczesne mamy doskonale nadążają za nastoletnimi pociechami, czują się piękne, pewne siebie oraz nie boją się nowych wyzwań.

„Z mamą od zawsze mam świetny kontakt i jest dla mnie prawdziwą przyjaciółką. Chciałyśmy pokazać młodym odbiorcom, że z rodzicami też można się dobrze bawić, dlatego stworzyłyśmy nasz profil na TikToku. Często słyszymy od osób w młodszym wieku, że ich mamy lubią oglądać nasz duet. Na profilu staramy się pokazać, że niezależnie od wieku można być sobą” – mówi Werka z duetu @mamaiwerka (ponad 1 milion obserwujących na TikToku!) i dodaje – „Odkąd moja mama przegląda TikToka, lepiej się rozumiemy. Gdyby każdy rodzic poświęcił chwilę na poznanie tej platformy, na pewno łatwiej zrozumiałby swoje dziecko. Innym mamom w dniu ich święta życzymy, żeby pamiętały, że mają w sobie dużo siły, żeby zawsze czuły się młode i piękne, i żeby nie bały się być sobą.”

Matki i córki na TikToku chętnie dzielą się swoimi historiami, odpowiadają na trudne pytania związane z rodziną oraz akceptacją siebie. Młodsze dzieci także zapewniają zdrową dawkę śmiechu: są kopalnią kultowych tekstów i inspiracją do pokazania innym, że żyjąc z dorastającym dzieckiem, nie da się nudzić, co można zauważyć między innymi na profilu @korpo_matka (97 tysięcy obserwujących w aplikacji).

Mamy na TikToku

Globalna platforma TikTok to idealne miejsce do pokazania swojej kreatywności oraz podzielenia się niesamowitymi, inspirującymi historiami. W aplikacji pewne siebie kobiety epatują pozytywnym podejściem do życia i udowadniają, że każda mama może wyrazić swoją pomysłowość oraz przedstawić macierzyństwo na swój własny, unikalny sposób. Wiele z nich odnajduje małe radości w codziennym życiu oraz obowiązkach. Często oglądają treści video poświęcone domowym lifehackom, sprzątaniu (wyzwanie #cleantok poświęcone tej tematyce ma globalnie ponad 12 miliardów wyświetleń!) czy gotowaniu nieskomplikowanych, ale efektownych dań.

Mamy na TikToku chętnie występują również w rolach komediowych, w aplikacji zwanych „POV” (ang. point of view, czyli punkt widzenia), które biją rekordy popularności. Jedną ze znanych TikTokerek, która przełamuje wizerunek stereotypowej mamy, jest @mamanaobrotach (prawie milion fanów w aplikacji). Komediowe zacięcie oraz charakterystyczne posługiwanie się śląską gwarą zapewniło jej popularność i zaskarbiło serca wielu rówieśniczek.

TikTok na dzień Matki

Na 26 maja zespół TikTok Polska przygotował hashtag chellenge #mamynatiktoku, który zachęca mamy do pokazania się w aplikacji. Pod tym hashtagiem odnaleźć będzie można portrety polskich mam, które wykazują się siłą, poczuciem humoru i dzielą się swoją historią. Na dzień mamy TikTok zaplanował również transmisję live z wyjątkowymi gośćmi: @mamanaobrotach, @mamaiwerka, @korpo_matka oraz @zorganizowana_mama (24 tysiące obserwujących w aplikacji) – więcej szczegółów znaleźć można na platformie TikTok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.