Komunikaty PR

Tiramisu – nowy smak pianek Ptasie Mleczko® na jesień

2020-09-14  |  14:00
Biuro prasowe

Coraz wcześniej zachodzące słońce i bardziej kolorowe drzewa oznaczają, że zbliża się jesień. Aby uprzyjemnić tę chłodniejszą porę roku marka E.Wedel przygotowała zupełnie nowe pianki Ptasie Mleczko®. Tym razem do portfolio dołącza smak: Tiramisu. Limitowany wariant z pewnością ucieszy miłośników kawy. Co więcej, swoją delikatnością i nutą prawdziwego włoskiego specjału urzeknie wielbicieli tego deseru. 

Obecnie w ofercie kultowych pianek Ptasie Mleczko® znajduje się siedem wariantów smakowych. Sezonowo jednak marka przygotowuje dla swoich konsumentów nowości. Tym razem portfolio wzbogacono o smak słodkiego deseru - Tiramisu. W okresie jesiennym chętnie sięgamy właśnie po smaki idealne do filiżanki expresso czy herbaty, dlatego po raz kolejny marka E.Wedel wyszła naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Nowe lekkie i puszyste pianki oblane oryginalną wedlowską czekoladą deserową docenią wszyscy miłośnicy kompozycji z nutą kawy.

Pianki Ptasie Mleczko® o smaku Tiramisu zostały zapakowane w kartonik o stonowanych barwach odzwierciedlających nowe nuty smakowe. Ptasi motyw, pojawiający się między ziarenkami kawy, idealnie nawiązuje do smaku tiramisu. Tak jak pozostałe opakowania kultowych pianek, nowa propozycja pudełka została zaprojektowana przez młodą polską ilustratorkę. W tym przypadku była to Jaga Sowińska. Szata graficzna została dopasowana do nowych opakowań E.Wedel. Powiększone zostało logo, a obok apetycznych pianek umieszczono symbole nawiązujące do smaku wariantu.  Co więcej, na kartoniku widnieją kultowe postacie marki, chłopiec i zebra w odświeżonej wersji. 

Limitowana edycja pianek Ptasie Mleczko® z pewnością zainteresuje koneserów słodkiej przyjemności, którzy gustują we włoskich nutach smakowych. Kultowe pianki idealnie sprawdzą się jako dodatek do chwili przyjemności przy kawie lub herbacie. 

Ptasie Mleczko® o smaku Tiramisu znajdziemy na sklepowych półkach już we wrześniu. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.