TME Polówka powraca do Portu Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Letni wieczór, wygodne leżaki i pufy, restauracje tuż obok i najlepsze filmy. To idealny plan na sierpniowe czwartki. Port Łódź co tydzień o godz. 21:00 zaprasza do kina pod chmurką. Pierwszy pokaz już 6 sierpnia.
TME Polówka jest doskonale znanym wydarzeniem dla mieszkańców Łodzi. Tym razem zagości w Porcie Łódź! Pokazy będą odbywać się w każdy czwartek sierpnia o godz. 21:00, naprzemiennie w dwóch lokalizacjach – na Patio oraz na parkingu zewnętrznym (wtedy będzie to kino samochodowe).
Centrum na pierwszy seans zaprasza 6 sierpnia. Wtedy w ramach „ The Best Of” TME Polówka będzie można zobaczyć hit minionego roku, czyli „Był sobie pies 2”. Wielki finał przygód uroczego czworonoga o imieniu Bailey spodoba się przede wszystkim rodzinom z dziećmi oraz tym, którzy lubią filmy pełne wzruszeń. Ogromny ekran, wygodne leżaki i pufy, do tego wyjątkowa atmosfera Patio, gdzie na dzieci dodatkowo czeka pełen atrakcji plac zabaw zapewnią mile spędzony czas. Atutem Polówki w Porcie Łódź jest także bliskość wielu restauracji, w których każdy może kupić coś dobrego do jedzenia i picia.
Warto zaznaczyć, że choć na pokaz na Patio można wejść bez uprzedniej rejestracji to liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto pojawić się wcześniej. Organizatorzy na teren kina będą wpuszczać już od godz. 20:00. Przed wejściem uczestnicy zostaną poddani kontroli temperatury. Jeżeli przekroczy ona 37 stopni Celsjusza nie będzie można wziąć udziału w projekcji. Na terenie Portu Łódź obowiązuje również zasada zakrywania ust i nosa.
Kino plenerowe w Porcie Łódź odbędzie się 6 i 20 sierpnia na Patio, natomiast 13 i 27 sierpnia na parkingu. Na pokazy w kinie samochodowym obowiązywać będzie rejestracja internetowa. Szczegóły dostępne są na stronie: www.polowka.com

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.