Komunikaty PR

TME Polówka powraca do Portu Łódź

2020-08-04  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Letni wieczór, wygodne leżaki i pufy, restauracje tuż obok i najlepsze filmy. To idealny plan na sierpniowe czwartki. Port Łódź co tydzień o godz. 21:00 zaprasza do kina pod chmurką. Pierwszy pokaz już 6 sierpnia.

TME Polówka jest doskonale znanym wydarzeniem dla mieszkańców Łodzi. Tym razem zagości w Porcie Łódź! Pokazy będą odbywać się w każdy czwartek sierpnia o godz. 21:00, naprzemiennie w dwóch lokalizacjach – na Patio oraz na parkingu zewnętrznym (wtedy będzie to kino samochodowe).

Centrum na pierwszy seans zaprasza 6 sierpnia. Wtedy w ramach „ The Best Of” TME Polówka będzie można zobaczyć hit minionego roku, czyli „Był sobie pies 2”. Wielki finał przygód uroczego czworonoga o imieniu Bailey spodoba się przede wszystkim rodzinom z dziećmi oraz tym, którzy lubią filmy pełne wzruszeń. Ogromny ekran, wygodne leżaki i pufy, do tego wyjątkowa atmosfera Patio, gdzie na dzieci dodatkowo czeka pełen atrakcji plac zabaw zapewnią mile spędzony czas. Atutem Polówki w Porcie Łódź jest także bliskość wielu restauracji, w których każdy może kupić coś dobrego do jedzenia i picia.

Warto zaznaczyć, że choć na pokaz na Patio można wejść bez uprzedniej rejestracji to liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto pojawić się wcześniej. Organizatorzy na teren kina będą wpuszczać już od godz. 20:00. Przed wejściem uczestnicy zostaną poddani kontroli temperatury. Jeżeli przekroczy ona 37 stopni Celsjusza nie będzie można wziąć udziału w projekcji. Na terenie Portu Łódź obowiązuje również zasada zakrywania ust i nosa.  

Kino plenerowe w Porcie Łódź odbędzie się 6 i 20 sierpnia na Patio, natomiast 13 i 27 sierpnia na parkingu. Na pokazy w kinie samochodowym obowiązywać będzie rejestracja internetowa. Szczegóły dostępne są na stronie: www.polowka.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.