TME Polówka powraca do Portu Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Letni wieczór, wygodne leżaki i pufy, restauracje tuż obok i najlepsze filmy. To idealny plan na sierpniowe czwartki. Port Łódź co tydzień o godz. 21:00 zaprasza do kina pod chmurką. Pierwszy pokaz już 6 sierpnia.
TME Polówka jest doskonale znanym wydarzeniem dla mieszkańców Łodzi. Tym razem zagości w Porcie Łódź! Pokazy będą odbywać się w każdy czwartek sierpnia o godz. 21:00, naprzemiennie w dwóch lokalizacjach – na Patio oraz na parkingu zewnętrznym (wtedy będzie to kino samochodowe).
Centrum na pierwszy seans zaprasza 6 sierpnia. Wtedy w ramach „ The Best Of” TME Polówka będzie można zobaczyć hit minionego roku, czyli „Był sobie pies 2”. Wielki finał przygód uroczego czworonoga o imieniu Bailey spodoba się przede wszystkim rodzinom z dziećmi oraz tym, którzy lubią filmy pełne wzruszeń. Ogromny ekran, wygodne leżaki i pufy, do tego wyjątkowa atmosfera Patio, gdzie na dzieci dodatkowo czeka pełen atrakcji plac zabaw zapewnią mile spędzony czas. Atutem Polówki w Porcie Łódź jest także bliskość wielu restauracji, w których każdy może kupić coś dobrego do jedzenia i picia.
Warto zaznaczyć, że choć na pokaz na Patio można wejść bez uprzedniej rejestracji to liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto pojawić się wcześniej. Organizatorzy na teren kina będą wpuszczać już od godz. 20:00. Przed wejściem uczestnicy zostaną poddani kontroli temperatury. Jeżeli przekroczy ona 37 stopni Celsjusza nie będzie można wziąć udziału w projekcji. Na terenie Portu Łódź obowiązuje również zasada zakrywania ust i nosa.
Kino plenerowe w Porcie Łódź odbędzie się 6 i 20 sierpnia na Patio, natomiast 13 i 27 sierpnia na parkingu. Na pokazy w kinie samochodowym obowiązywać będzie rejestracja internetowa. Szczegóły dostępne są na stronie: www.polowka.com

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.