Komunikaty PR

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

2024-07-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 2.12 MB )

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane będą w każdą sobotę od 27 lipca do końca sierpnia o godzinie 21:00 na terenie EC1. Partnerem wydarzenia jest firma Archicom realizująca projekt Flow w Nowym Centrum Łodzi zlokalizowany pomiędzy EC1 a Dworcem Łódź Fabryczna.

EC1 - Miasto Kultury, to właśnie tu przy ulicy Targowej 1/3 rusza nowa sekcja filmowa w ramach 17. edycji Letniego Festiwalu Filmowego w Łodzi tme Polówka. Do końca sierpnia w każdą sobotę o godzinie 21:00 na wielkim ekranie emitowane będą największe hity srebrnego ekranu. Sekcja „Dobry Flow” rozpocznie się w najbliższą sobotę (27 lipca) trzymającym w napięciu filmem w reżyserii Douga Limana pt. „Tożsamość Bourne’a”. W kolejnym tygodniu 3 sierpnia w kinie pod chmurką zmienimy klimat na nieco lżejszy emitując komedię „W trójkącie”. Natomiast sobotni wieczór 10 sierpnia to spotkanie z Leonardo DiCaprio i kultowym „Wilkiem z Wall Street”.

Druga połowa sierpnia zapowiada się równie ekscytująco! 17 sierpnia Ryan Gosling i Harrison Ford zabiorą nas w kolejną pełną emocji podróż do świata nowego Blade Runnera, tym razem do roku 2049. Tydzień później (24 sierpnia) w ramach sekcji „Dobry Flow” obejrzeć będzie można nagrodzony trzema Oscarami „Green Book”. Szofer i ekstrawagancki muzyk, których różni praktycznie wszystko, przekonają się, że wspólna podróż stanie się początkiem nieprawdopodobnej przyjaźni. „Dobry Flow” zakończymy z przytupem. Na sam koniec wakacji 31 sierpnia w ramach Polówki czekać będzie na nas prawdziwy klasyk filmowy – musical „Blues Brothers”, w którym w rolach głównych zobaczymy Johna Belushi i Dana Aykroyda. Wszystkie seanse filmowe tme Polówka są bezpłatne. 

Skąd pomysł na tytuł sekcji „Dobry Flow”? Flow to nowy projekt realizowany przez firmę Archicom w Nowym Centrum Łodzi pomiędzy Dworcem Łódź Fabryczna a kompleksem naukowo-kulturalnym EC1.  Inwestycja zajmie 2 ha i przewiduje powstanie pięciu budynków, które pomieszczą 1200 mieszkań. Teren Flow będzie otwarty na miasto, w ramach inwestycji przewidziano tereny zielone oraz punkty usługowe, a także poświęcone kulturze i nauce. Za projekt odpowiada Pracownia PIG Architekci. Zakończenie inwestycji jest planowane na grudzień 2028 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA Biuro prasowe
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej
Styl życia Jak ekologicznie organizować życie w domu? Oto 7 sposobów
2024-07-24 | 13:56

Jak ekologicznie organizować życie w domu? Oto 7 sposobów

Dbanie o najwyższe dobre wspólne, czyli planetę, to dziś nasz wspólny obowiązek i chyba każdy zdaje sobie z tego sprawę. Ale nie każdy wie, jak w codziennym życiu w swoich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.