To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka. Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane będą w każdą sobotę od 27 lipca do końca sierpnia o godzinie 21:00 na terenie EC1. Partnerem wydarzenia jest firma Archicom realizująca projekt Flow w Nowym Centrum Łodzi zlokalizowany pomiędzy EC1 a Dworcem Łódź Fabryczna.
EC1 - Miasto Kultury, to właśnie tu przy ulicy Targowej 1/3 rusza nowa sekcja filmowa w ramach 17. edycji Letniego Festiwalu Filmowego w Łodzi tme Polówka. Do końca sierpnia w każdą sobotę o godzinie 21:00 na wielkim ekranie emitowane będą największe hity srebrnego ekranu. Sekcja „Dobry Flow” rozpocznie się w najbliższą sobotę (27 lipca) trzymającym w napięciu filmem w reżyserii Douga Limana pt. „Tożsamość Bourne’a”. W kolejnym tygodniu 3 sierpnia w kinie pod chmurką zmienimy klimat na nieco lżejszy emitując komedię „W trójkącie”. Natomiast sobotni wieczór 10 sierpnia to spotkanie z Leonardo DiCaprio i kultowym „Wilkiem z Wall Street”.
Druga połowa sierpnia zapowiada się równie ekscytująco! 17 sierpnia Ryan Gosling i Harrison Ford zabiorą nas w kolejną pełną emocji podróż do świata nowego Blade Runnera, tym razem do roku 2049. Tydzień później (24 sierpnia) w ramach sekcji „Dobry Flow” obejrzeć będzie można nagrodzony trzema Oscarami „Green Book”. Szofer i ekstrawagancki muzyk, których różni praktycznie wszystko, przekonają się, że wspólna podróż stanie się początkiem nieprawdopodobnej przyjaźni. „Dobry Flow” zakończymy z przytupem. Na sam koniec wakacji 31 sierpnia w ramach Polówki czekać będzie na nas prawdziwy klasyk filmowy – musical „Blues Brothers”, w którym w rolach głównych zobaczymy Johna Belushi i Dana Aykroyda. Wszystkie seanse filmowe tme Polówka są bezpłatne.
Skąd pomysł na tytuł sekcji „Dobry Flow”? Flow to nowy projekt realizowany przez firmę Archicom w Nowym Centrum Łodzi pomiędzy Dworcem Łódź Fabryczna a kompleksem naukowo-kulturalnym EC1. Inwestycja zajmie 2 ha i przewiduje powstanie pięciu budynków, które pomieszczą 1200 mieszkań. Teren Flow będzie otwarty na miasto, w ramach inwestycji przewidziano tereny zielone oraz punkty usługowe, a także poświęcone kulturze i nauce. Za projekt odpowiada Pracownia PIG Architekci. Zakończenie inwestycji jest planowane na grudzień 2028 roku.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.