To już rok współpracy Costa Coffee i Too Good To Go!
Już od roku sieć kawiarni Costa Coffee współpracuje z Too Good To Go - Pogromcami Marnowania Żywności. Dzięki aplikacji, każda osoba, która chce pomóc środowisku może uratować pyszne paczki wypełnione po brzegi produktami Costa Coffee. Wystarczy ściągnąć aplikację i odwiedzić najbliższą kawiarnię – to takie proste.
Aplikacja Too Good To Go obchodzi właśnie swoje drugie urodziny w Polsce. Ta wyjątkowa okazja łączy się ponadto z pierwszą rocznicą współpracy z siecią kawiarni Costa Coffee. Przez niezwykle owocne 365 dni, przed zmarnowaniem uratowane zostały 62 930 posiłki, w tym kanapki, tarty, oraz ciasta. Tak duża liczba zamówień sprawiła, że 157 325 kg CO2 nie poszło na marne, a 133 096 osób dodało kawiarnię do ulubionych, dając jej przy tym średnią ocen 4,72.
- Współpraca z Too Good To Go jest czymś naprawdę wyjątkowym w portfolio naszej marki, czego dowodem jest zadowolenie naszych Gości wyrażane w pozytywnych ocenach w aplikacji TGTG. Nadwyżki żywności są poważnym problemem w dzisiejszym świecie – wiele produktów, którym termin ważności zbliża się ku końcowi jest wyrzucanych, choć w żaden sposób nie odstają od reszty smakiem i jakością. Dbanie o środowisko jest wpisane w DNA Costa Coffee, dlatego jesteśmy dumni z uratowanych paczek niespodzianek, które z miesiąca na miesiąc zyskują coraz większą popularność. Osiągnięte przez ten rok liczby robią ogromne wrażenie, a jestem pewna, że to dopiero początek – mówi Joanna Ulkowska, Head of Retail Marketing Costa Coffee.
Łatwo i smacznie
Too Good To Go łączy swoich użytkowników z miejscami, które na koniec dnia mają nadwyżkową, niesprzedaną żywność – w tym z kawiarniami Costa Coffee. Aby uratować posiłek wystarczy pobrać aplikację, wybrać odpowiadającą nam paczkę i po zapłacie odebrać ją w wyznaczonym punkcie.
Żabka Jush łączy siły z wlodim4444
Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.