Komunikaty PR

To już rok współpracy Costa Coffee i Too Good To Go!

2021-07-27  |  11:00
Biuro prasowe

Już od roku sieć kawiarni Costa Coffee współpracuje z Too Good To Go - Pogromcami Marnowania Żywności. Dzięki aplikacji, każda osoba, która chce pomóc środowisku może uratować pyszne paczki wypełnione po brzegi produktami Costa Coffee. Wystarczy ściągnąć aplikację i odwiedzić najbliższą kawiarnię – to takie proste.

 

Aplikacja Too Good To Go obchodzi właśnie swoje drugie urodziny w Polsce. Ta wyjątkowa okazja łączy się ponadto z pierwszą rocznicą współpracy z siecią kawiarni Costa Coffee. Przez niezwykle owocne 365 dni, przed zmarnowaniem uratowane zostały 62 930 posiłki, w tym kanapki, tarty, oraz ciasta. Tak duża liczba zamówień sprawiła, że 157 325 kg CO2 nie poszło na marne, a 133 096 osób dodało kawiarnię do ulubionych, dając jej przy tym średnią ocen 4,72.

 

- Współpraca z Too Good To Go jest czymś naprawdę wyjątkowym w portfolio naszej marki, czego dowodem jest zadowolenie naszych Gości wyrażane w pozytywnych ocenach w aplikacji TGTG. Nadwyżki żywności są poważnym problemem w dzisiejszym świecie – wiele produktów, którym termin ważności zbliża się ku końcowi jest wyrzucanych, choć w żaden sposób nie odstają od reszty smakiem i jakością. Dbanie o środowisko jest wpisane w DNA Costa Coffee, dlatego jesteśmy dumni z uratowanych paczek niespodzianek, które z miesiąca na miesiąc zyskują coraz większą popularność. Osiągnięte przez ten rok liczby robią ogromne wrażenie, a jestem pewna, że to dopiero początekmówi Joanna Ulkowska, Head of Retail Marketing Costa Coffee.

 

Łatwo i smacznie

 

Too Good To Go łączy swoich użytkowników z miejscami, które na koniec dnia mają nadwyżkową, niesprzedaną żywność – w tym z kawiarniami Costa Coffee. Aby uratować posiłek wystarczy pobrać aplikację, wybrać odpowiadającą nam paczkę i po zapłacie odebrać ją w wyznaczonym punkcie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Żabka Jush łączy siły z wlodim4444 Biuro prasowe
2024-09-27 | 14:10

Żabka Jush łączy siły z wlodim4444

Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest
Styl życia Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
2024-09-27 | 13:10

Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI

DOMOTEKA, centrum designu z najbogatszą w Polsce ofertą do wnętrz premium, świętuje w tym roku 18. rocznicę swego powstania. Z tej okazji, 4 października 2024 r.
Styl życia Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
2024-09-27 | 07:30

Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord

Sokołów Podlaski obchodzi swoje 600-lecie i z tej okazji władze miasta postanowiły pobić Rekord Polski w kategorii „Najwięcej osób tańczących poloneza”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.