Tom i Jerry znów będą psocić w telewizji Boomerang!
W pierwszej wersji serialu szary kot miał być Jinxem, a brązowa myszka – Jasperem. Ale od kiedy zostali Tomem i Jerrym, cały świat od ponad 80-ciu lat zna ich właśnie pod tymi imionami! Na początku marca telewizja Boomerang wyemituje premierowo piąty sezon najnowszej odsłony przygód bohaterów, czyli „Tom i Jerry Show”!
Ponadczasowi bohaterowie
Już od pierwszych odcinków „Tom i Jerry” podbili serca widzów. Serial był nominowany do Oscarów aż 13 razy! Pierwotni twórcy, William Hanna i Joseph Barbera, powołali też do życia rodzinę Flinstonów czy psa Scooby-Doo. Kolejne pokolenia rysowników przejmowały pałeczkę przy produkcji kreskówki o przygodach myszy i kotka, ale wszyscy zachowywali to, co najbardziej charakterystyczne dla „Toma i Jerry’ego”: zabawne gagi podczas sprytnych podchodów, gonitw i ucieczek! Znane pościgi bohaterów to sprawka Chucka Jonesa, który miał udział w stworzeniu innej pary słynnych postaci, nieustających w staraniach przechytrzenia się nawzajem: Strusia Pędziwiatra i Wilusia E. Kojota.
Wizerunek Toma zmieniał się. Początkowo poruszał się na czterech łapach. Jednak jego chytry towarzysz Jerry przez cały okres trwania serialu wygląda tak samo. Niezmienna jest również inna cecha bohaterów: żaden z nich nie wypowiada nigdy pełnych zdań! Było tylko kilka okazji, kiedy faktycznie się odezwali… na przykład wtedy, gdy Tom śpiewał miłosną serenadę w pełnometrażowej produkcji z 1992 roku. Twórcy filmów wielokrotnie decydowali się na pokazanie nietypowej relacji zwierzaków. Już niebawem widzowie będą mogli zobaczyć w kinach film wyprodukowany przez Warner Bros.
Nowy sezon „Tom i Jerry Show” w Boomerangu
Na początku marca Boomerang wyemituje premierowo piąty sezon najnowszej odsłony przygód bohaterów, czyli „Tom i Jerry Show”. Serial skupia się na tym, za co widzowie kochają go od lat – sprytnych zasadzkach oraz rywalizacji Toma i Jerry’ego. Nie zabraknie również psa Spike’a, jego synka Tyke’a czy sprytnej myszki Tuffy’ego.
W nowych odcinkach bohaterowie będą próbowali złapać szybkiego pająka, a także wybiorą się na wycieczkę do Wielkiego Kanionu, gdzie spotkają małego kojota. Poznają też zupełnie inną, magiczną wersję bajki o Jasiu i magicznej fasoli. Pewnego dnia Tom odnajdzie przyjaciela w miejscowym zoo, a Jerry będzie próbował uruchomić tajemniczą lotniczą maszynę.
Premiera nowych odcinków 5 sezonu „Tom i Jerry Show” w poniedziałek 1 marca o 16:00 na antenie Boomeranga. Emisja codziennie o 16:00.
O Boomerang
Boomerang to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który swoim odbiorcom przez 24 godziny na dobę dostarcza powodów do śmiechu. Stacja prezentuje skierowane do dzieci w wieku 4-7 lat seriale animowane, które zapewniają lekką, pełną humoru rozrywkę zarówno najmłodszym, jak i ich rodzicom. Obok popularnych kreskówek, takich jak „Wyluzuj, Scooby-Doo!”, „Tom i Jerry Show”, „Nowe Zwariowane Melodie”, na widzów czekają też ich ulubione postacie z takich produkcji jak „Jaś Fasola”, „Angelo rządzi”, „Grizzy i lemingi”, „Dorotka i Czarnoksiężnik z Krainy Oz” czy „The HAPPOS Family”. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. Właścicielem marki Boomerang jest WarnerMedia.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior Marketing & PR Manager Eastern Europe & Poland | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager Katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Hała PR Manager | dotrelations joanna.hala@dotrelations.pl +48 690 995 770 |

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.