Tomasz Gorazdowski i Juliusz Szalek wystartowali z Wrzućnaluz
Tomasz Gorazdowski i Juliusz Szalek wystartowali z nowym projektem motoryzacyjnym „Wrzuć na luz”.
Znani dziennikarze Tomasz Gorazdowski oraz Juliusz Szalek za namową słuchaczy postanowili wystartować z nowym projektem - podcastem „Wrzuć na luz”, w którym wraz z zaproszonymi gośćmi rozmawiają o motoryzacji.
„To niekoniecznie śmiertelnie poważnie, ale zawsze fachowo i profesjonalnie. W podcaście „Wrzuć na luz opowiadamy nie tylko o samochodach, ale o całej motoryzacji, zachodzących w niej zmianach, bezpieczeństwie, dwóch kółkach no i technologii. Będziemy informować, pytać, dociekać, czasami się dziwić a także komentować, ale przede wszystkim mówić co się nam podoba, a co nie” - zapowiadają autorzy.
Prowadzący podejmują rożne tematy związany z motoryzacją w sposób nieszablonowy. W każdym odcinku, możemy liczyć na sporą dawkę informacji ze świata motoryzacji, jak również bardzo ciekawych gości. Stałe felietony we „Wrzuć na Luz” mają również: rajdowy mistrz Polski Tomasz Czopik, znany dziennikarz, który oddał serce motocyklom Piotr „Barry” Baryła, niekwestionowany autorytet i „technologiczny „freak” z „Auto Świata” Tomasz Okurowski czy Jarosław Kazberuk, 9-cio krotny uczestnik Dakaru, który będzie się dzielił swoją ogromną wiedzą na temat off-roadu W każdym odcinku do rozmowy są zapraszani liczni goście, którzy podejmują bardzo szerokie spektrum tematów.
Tomasz Gorazdowski Przez 25 lat pracował w Trójce zajmując się sportem, motoryzacją i podróżami. Był na 7 Igrzyskach Olimpijskich. Ma za sobą kilka mniej czy bardziej wymagających wyjazdów jak np. motocyklem dookoła świata. Miłośnik samochodów, autor programu Na Trzecim Biegu.
Juliusz Szałek „Motoryzacja? To nie tylko praca ale i praktyka. W garażu powoli zaczyna brakować miejsc na kolejne skarby, a w weekendy czasu, by nimi jeździć. W swojej pracy zawodowej miałem przyjemność prowadzić największe serwisy motoryzacyjnych w Polsce. Pisałem felietony, prowadziłem audycje radiowe, współtworzyłem scenariusze telewizyjne a ostatnio nagrywam materiały wideo. Teraz przyszedł czas, by trochę pogadać. Nie tylko o motoryzacji. Za dudniący głos z góry przepraszam”- sumuje dziennikarz.
Wrzuć na luz dostępne na stronie wrzucnaluz.net oraz Spotify (https://open.spotify.com/show/1xOKWh4tp9YgKLhH3XKmLu)
Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort
Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.