Komunikaty PR

Tomasz Gorazdowski i Juliusz Szalek wystartowali z Wrzućnaluz

2021-04-16  |  15:15
Biuro prasowe

Tomasz Gorazdowski i Juliusz Szalek wystartowali z nowym projektem motoryzacyjnym „Wrzuć na luz”.

Znani dziennikarze Tomasz Gorazdowski oraz Juliusz Szalek za namową słuchaczy postanowili wystartować z nowym projektem - podcastem „Wrzuć na luz”, w którym wraz z zaproszonymi gośćmi rozmawiają o motoryzacji.

„To niekoniecznie śmiertelnie poważnie, ale zawsze fachowo i profesjonalnie. W podcaście „Wrzuć na luz opowiadamy nie tylko o samochodach, ale o całej motoryzacji, zachodzących w niej zmianach, bezpieczeństwie, dwóch kółkach no i technologii. Będziemy informować, pytać, dociekać, czasami się dziwić a także komentować, ale przede wszystkim mówić co się nam podoba, a co nie” - zapowiadają autorzy.

Prowadzący podejmują rożne tematy związany z motoryzacją w sposób nieszablonowy. W każdym odcinku, możemy liczyć na sporą dawkę informacji ze świata motoryzacji, jak również bardzo ciekawych gości. Stałe felietony we „Wrzuć na Luz” mają również: rajdowy mistrz Polski Tomasz Czopik, znany dziennikarz, który oddał serce motocyklom Piotr „Barry” Baryła, niekwestionowany autorytet i „technologiczny „freak” z „Auto Świata” Tomasz Okurowski czy Jarosław Kazberuk, 9-cio krotny uczestnik Dakaru, który będzie się dzielił swoją ogromną wiedzą na temat off-roadu W każdym odcinku do rozmowy są zapraszani liczni goście, którzy podejmują bardzo szerokie spektrum tematów.

Tomasz Gorazdowski Przez 25 lat pracował w Trójce zajmując się sportem, motoryzacją i podróżami. Był na 7 Igrzyskach Olimpijskich. Ma za sobą kilka mniej czy bardziej wymagających wyjazdów jak np. motocyklem dookoła świata. Miłośnik samochodów, autor programu Na Trzecim Biegu.

Juliusz Szałek „Motoryzacja? To nie tylko praca ale i praktyka. W garażu powoli zaczyna brakować miejsc na kolejne skarby, a w weekendy czasu, by nimi jeździć. W swojej pracy zawodowej miałem przyjemność prowadzić największe serwisy motoryzacyjnych w Polsce. Pisałem felietony, prowadziłem audycje radiowe, współtworzyłem scenariusze telewizyjne a ostatnio nagrywam materiały wideo. Teraz przyszedł czas, by trochę pogadać. Nie tylko o motoryzacji. Za dudniący głos z góry przepraszam”- sumuje dziennikarz.

Wrzuć na luz dostępne na stronie wrzucnaluz.net oraz Spotify (https://open.spotify.com/show/1xOKWh4tp9YgKLhH3XKmLu)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort Biuro prasowe
2024-08-29 | 11:00

Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort

Marka Komfort zaprezentowała w sierpniu kolejne odsłony wideo z kampanii “Satysfakcja”, w tym materiał zakulisowy. Innowacyjne reklamy zostały stworzone przy użyciu silnika Unreal
Media Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
2024-07-29 | 09:00

Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024
Media BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu

Przez 3 dni na festiwalowej scenie wystąpiły znane i lubiane gwiazdy m.in. Kult, Karaś i Rogucki, Avi i Kwiat Jabłoni. Imprezie towarzyszył nocny pokaz mody Jacoba Buczyńskiego i pokaz mody historycznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.