Totalne remonty Szelągowskiej i Castorama zmienią życie Polaków
W myśl idei dobro powraca, znana projektantka wnętrz, Dorota Szelągowska, odpowiada na potrzeby Polaków i diametralnie zmienia oblicze ich domów. Między innymi we współpracy z Castoramą, liderem branży home improvement (polepszania warunków mieszkaniowych) przeprowadza całkowite zmiany domowej przestrzeni. Zaproszona przez rodzinę lub przyjaciół bohaterów odcinka podróżuje razem ze swoją ekipą po Polsce i wykonuje totalny remont, tym samym odmieniając jakość i standard życia mieszkańców. Całość dopełnia ogromna dawka pozytywnych emocji, przyjaźni i dobra. Program jest emitowany w stacji TVN.
- W Castoramie przyświeca nam idea, że każdy powinien mieć przestrzeń, w której czuje się dobrze. Dlatego też od wielu lat wspieramy Polaków w przeprowadzaniu mniejszych i większych domowych metamorfoz oraz dostosowywaniu wnętrz mieszkań i domów do indywidualnych potrzeb. W programie wspólnie z Dorotą Szelągowską możemy robić to samo, totalnie odmieniając nie tylko wnętrza, ale i życie bohaterów. Poprzednie edycje są tego najlepszym przykładem. Wszyscy mogliśmy zobaczyć, jak bardzo może zmienić się nasze życie dzięki zmianie warunków mieszkaniowych. Dlatego niezmiernie cieszymy się, że wraz ze startem trzeciego sezonu możemy kontynuować tę misję i inspirować widzów do dalszych zmian na lepsze – podkreślił Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska.
To, co odróżnia Totalne remonty od innych tego typu formatów, to sposób zgłaszania uczestników odcinków oraz skala czynionego dobra. Twórcy programu obrali sobie za cel zachęcenie innych do pomagania sobie nawzajem, udowadniając tym samym, że dobro, które bohaterowie programu szerzyli przez całe życie, w końcu do nich powróciło. W tym programie to o przyjaciele i rodzina uczestników zgłaszają potrzebujących pomocy bliskich, a dla zgłoszonych osób remont jest niezwykłą niespodzianką. W każdym z odcinków Totalnych remontów pełno jest chwil wzruszenia, niespodziewanych zwrotów akcji oraz pięknych ludzkich historii.
W trzeciej serii ekipa Doroty odwiedzi m.in. Wojciechów koło Lublina, Katowice, Szramowo, Łódź, Kobyłkę, Kraków i będzie remontować zarówno mieszkania, jak i całe domy. Program jest pełen pozytywnej energii, która mimo ogromnego tempa pracy oraz zmęczenia, dodaje ekipie siły do działania, a telewidzom przywracają wiarę w ludzi.
W dopasowaniu przestrzeni do potrzeb mieszkańców projektantkę wspierała Castorama, zapewniając kompleksowe rozwiązania zarówno do wykończenia, jak i aranżacji wnętrz. Ekipa korzystała m.in. z produktów marki Erbauer, Magnusson oraz ubrań marki Site. Premierowe odcinki programu "Totalne remonty Szelągowskiej" można zobaczyć na antenie TVN w każdy poniedziałek o godzinie 21.30. Powtórki programu są emitowane w każdą niedzielę o godzinie 17.00 w TVN oraz w piątki o godzinie 22.00 w HGTV.
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.