Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank kontynuuje wprowadzanie korzystnych zmian w ofercie lokat, reagując na oczekiwania klientów. Bank podnosi oprocentowanie swojej flagowej Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy do odpowiednio 6,30% oraz 6,50% w skali roku. Warto dodać, że jeden klient może założyć aż 10 depozytów, na łączną kwotę nawet 1 mln złotych.
Jest to kolejna z serii zmian, które Toyota Bank wprowadza, by zapewnić klientom jeszcze lepsze warunki oszczędzania. Wcześniejsze zmiany obejmowały zwiększenie maksymalnej kwoty jednej Lokaty Plus do 100 000 zł. Z racji tego, że jeden klient może założyć do 10 depozytów, kwota ulokowanych środków może wynosić nawet 1 milion złotych.
Nowe oprocentowanie Lokaty Plus:
- na okres 6 miesięcy: 6,30% (wzrost o 0,7 p.p.)
- na okres 9 miesięcy: 6,50% (wzrost o 1,3 p.p.)
- Jesteśmy zaangażowani w dostarczanie innowacyjnych produktów i usług finansowych, które odpowiadają na zmieniające się realia rynkowe. Podwyższenie oprocentowania Lokaty Plus to kolejny krok w dążeniu do zapewnienia naszym klientom atrakcyjnych warunków oszczędzania. W ten sposób ponownie pokazujemy, że warto dołączyć do finansowego świata Toyoty - mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu Toyota Bank Polska S.A.
Lokata Plus oferuje atrakcyjne oprocentowanie w zależności od okresu depozytu, z kapitalizacją odsetek na koniec okresu Lokaty. Produkt jest dostępny dla posiadaczy dowolnego konta w Toyota Bank.
Nowa Tabela Oprocentowania jest dostępna pod adresem:
https://www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie
Więcej informacji o Lokacie Plus: https://www.toyotabank.pl/lokata-plus
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.