Toyota Financial Services przekazuje samochody dla szpitali zakaźnych

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Financial Services dołącza do akcji #jedziemyzpomoca, w ramach której wyposaży szpitale zakaźne we flotę samochodów. Obiekty polskiej służby zdrowia walczące obecnie z epidemią koronawirusa otrzymają 20 aut, które posłużą do celów transportowych.
Toyota Financial Services w ramach akcji #jedziemyzpomoca organizowanej przez Toyota Motor Poland, użyczy szpitalom zakaźnym flotę swoich samochodów, wspierając w ten sposób walkę z epidemią COVID-19. Planowane jest rozdysponowanie za pośrednictwem stacji dilerskich Toyoty 20 aut wśród jednostek szpitalnych na terenie Polski.
Auta od Toyota Financial Service zostaną przekazane szpitalom na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia bez jakichkolwiek kosztów wynajmu. Pojazdy zapewnią personelowi medycznemu mobilność w codziennych czynnościach związanych ze zwalczaniem pandemii koronawirusa.
- Niezwykle ważnym elementem działań służby zdrowia w obecnym czasie pandemii, jest zapewnienie nieprzerwalności transportu. Nie chodzi tutaj tylko o przewożenie chorych, czy personelu medycznego, ale także o cały transport w celach administracyjno-zaopatrzeniowych. Staraliśmy się, aby nasza pomoc była maksymalnie uproszczona i dotarła do placówek w jak najszybszym czasie. Wówczas od razu będzie mogła służyć w niesieniu realnej pomocy Polakom – mówi Bogdan Grzybowski, Prezes Zarządu Toyota Bank Polska S.A.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor
Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank
uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia
się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są
zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę
bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe,
lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.