Toyota Financial Services przekazuje samochody dla szpitali zakaźnych

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Financial Services dołącza do akcji #jedziemyzpomoca, w ramach której wyposaży szpitale zakaźne we flotę samochodów. Obiekty polskiej służby zdrowia walczące obecnie z epidemią koronawirusa otrzymają 20 aut, które posłużą do celów transportowych.
Toyota Financial Services w ramach akcji #jedziemyzpomoca organizowanej przez Toyota Motor Poland, użyczy szpitalom zakaźnym flotę swoich samochodów, wspierając w ten sposób walkę z epidemią COVID-19. Planowane jest rozdysponowanie za pośrednictwem stacji dilerskich Toyoty 20 aut wśród jednostek szpitalnych na terenie Polski.
Auta od Toyota Financial Service zostaną przekazane szpitalom na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia bez jakichkolwiek kosztów wynajmu. Pojazdy zapewnią personelowi medycznemu mobilność w codziennych czynnościach związanych ze zwalczaniem pandemii koronawirusa.
- Niezwykle ważnym elementem działań służby zdrowia w obecnym czasie pandemii, jest zapewnienie nieprzerwalności transportu. Nie chodzi tutaj tylko o przewożenie chorych, czy personelu medycznego, ale także o cały transport w celach administracyjno-zaopatrzeniowych. Staraliśmy się, aby nasza pomoc była maksymalnie uproszczona i dotarła do placówek w jak najszybszym czasie. Wówczas od razu będzie mogła służyć w niesieniu realnej pomocy Polakom – mówi Bogdan Grzybowski, Prezes Zarządu Toyota Bank Polska S.A.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor
Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank
uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia
się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są
zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę
bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe,
lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.