Tradycja i nowoczesność. Innowacyjne podłogi hybrydowe i winylowe NEXT STEP
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Barlinek od lat kojarzony jest z drewnem, a deska barlinecka stała się synonimem drewnianej podłogi, powszechnie funkcjonującym w użyciu. Przywiązanie do naturalnych materiałów oraz działania proekologiczne od lat definiują firmę na polskim, ale i światowym rynku. Jednak Barlinek patrzy także śmiało w przyszłość, czego najlepszy dowodem są dwie nowe kategorie podłóg hybrydowych oraz winylowych, które w tym roku uzupełniły portfolio marki. Te innowacyjne produkty pozwalają odkryć nowoczesne oblicze znanego i cenionego producenta i są kolejnym krokiem w rozwoju marki.
NEXT STEP, nowe produkty
Portfolio firmy Barlinek wzbogaciły dwie nowoczesne kategorie podłóg NEXT STEP. Jak sama nazwa wskazuje, jest to kolejny krok producenta w stronę zaspokojenia nowych potrzeb, jakie tworzy rynek wyposażenia wnętrz, ale też poszukiwania proekologicznych rozwiązań w ich aranżacji. Pod nowym szyldem kryją się zatem zupełnie nowatorskie rozwiązania, obejmujące dwie grupy produktów: hybrydowa deska barlinecka oraz nowoczesne podłogi winylowe – Ideą wprowadzenia kolekcji NEXT STEP było przede wszystkim rozbudowanie portfolio handlowego o innowacyjne podłogi, nie tylko drewniane. Odpowiadając na potrzeby konsumentów, zdecydowaliśmy się poszerzyć swoją ofertę handlową również o podłogi winylowe, a takim łącznikiem, ogniwem pośrednim między jedynymi, a drugimi ma być właśnie innowacyjna podłoga hybrydowa. Zależało nam przy tym na stworzeniu produktu z drewnianą warstwą dekoracyjną. Produktu, który będzie odporny na wilgoć, wahania temperatury, warunki pogodowe, zachowując przy tym urodę i właściwości drewna – mówi Robert Kupczewski, Product Manager Barlinek.
Rewolucja na rynku podłóg
Nowe grupy produktowe NEXT STEP, poprzez wykorzystanie struktury drewna oraz bazowanie na naturalnych materiałach, wpisują się w dotychczasowy wizerunek marki. Jednocześnie w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań śmiało podążają za aktualnymi trendami, dostarczając na rynek produkty nie tylko nowoczesne, ale wręcz innowacyjne. Wodoodporne podłogi hybrydowe NEXT STEP to bowiem rewolucyjna zmiana w podejściu do naturalnych podłóg. Dzięki zastosowaniu nowych rozwiązań drewno zyskuje wysoką wytrzymałość, gwarantującą użytkowanie na lata. Z kolei podłogi winylowe NEXT STEP pozwalają producentowi na wpisanie się w – ten ciągle rosnący – segment rynku podłóg. Oferta jest również odpowiedzią na potrzeby ludzi młodych oraz tych, którzy szybko chcą przeprowadzić remont.
Wspólny rdzeń
Oba te rozwiązania łączy wspólny mianownik. To innowacyjny rdzeń Denscore, który jest zbudowany z przyjaznych środowisku składników pochodzenia naturalnego. Produkt ten jest więc całkowicie ekologiczny, w pełni wpisując się w filozofię marki. – Kolekcja NEXT STEP to kolejny krok firmy w stronę działań proekologicznych. To właśnie troska o ekologię oraz nowoczesne wzornictwo, skłoniły nas do myślenia o wykorzystaniu alternatywnych materiałów do produkcji podłóg drewnianych. Ponieważ, jak wszyscy wiemy, nasze zasoby drewna powoli się kurczą, staramy się spojrzeć proeko na materiały alternatywne, przynajmniej dla części budowy produktu, jak np. rdzeń. Ponadto naszą misją jest, aby być jak najbliżej klienta i dostarczać mu nowoczesne podłogi, które będą fundamentem na lata, także w takich pomieszczeniach jak kuchnia czy łazienka – wyjaśnia Dorota Karbowska-Zawadzka, Marketing Manager Barlinek.
Wodoodporne podłogi drewniane
Uniwersalna uroda drewna
Za innowacyjnymi rozwiązaniami idzie w parze piękne wzornictwo, podkreślające tradycje firmy. Znany z zamiłowania do naturalnych materiałów Barlinek, po raz kolejny udowodnił, że to właśnie drewno jest tym surowcem, który czyni wnętrza uniwersalnymi i ponadczasowymi. Podłogi NEXT STEP zarówno te hybrydowe, z warstwą wierzchnią drewna, jak i te winylowe, perfekcyjnie odwzorowujące ten naturalny materiał , dają unikalne wrażenia. Dzięki nowoczesnym technologiom, firma poszerza spectrum swoich odbiorców i trafia do niemal wszystkich klientów, oferując podłogi naturalne, nowoczesne i o wyjątkowej jakości. www.barlinek.com
Więcej o firmie:
Grupa Barlinek jest wiodącym producentem warstwowych podłóg drewnianych na świecie o potencjale produkcji ponad 12 mln m2 rocznie. Najważniejszym oferowanym produktem jest Deska Barlinecka – warstwowa podłoga ze szlachetnych gatunków drewna rodzimego i egzotycznego. Sprzedaż podłóg prowadzona jest do 75 krajów na 6 kontynentach. Znajdują one zastosowanie nie tylko w prywatnych domach i mieszkaniach, ale również w obiektach użyteczności publicznej – biurach, hotelach, galeriach handlowych i sklepach, kinach, teatrach, muzeach itd. Portfolio marki uzupełniają podłogi specjalistyczne Barkiet Sport, stosowane m.in. w halach i salach sportowych, klubach fitness, salach tanecznych i boiskach do squash’a. Marka oferuje również pełną gamę akcesoriów do montażu i pielęgnacji podłóg oraz znane z wysokiej jakości biopaliwa drzewne: pelet drzewny i brykiet kominkowy.
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.