Komunikaty PR

Tradycyjne śląskie wuszty i krupnioki na ruszt i fojera

2022-05-05  |  01:00
Biuro prasowe

Grillowanie to od lat ukochana przez Polaków forma spędzania majówki. Rusztu i grilla co roku regularnie używa ok. 75% dorosłych rodaków. Co lubią na nich piec? Przede wszystkim dobrej jakości kiełbasę i kaszankę. Bogaty wybór tych wyrobów znajdą w tegorocznej ofercie grillowej Madej Wróbel, rodzinnej firmy z samego serca Śląska.

Madej Wróbel na grilla w śląskim duchu przygotował nowe, pyszne i autentyczne wuszty (czyli kiełbasy) oraz krupnioki. Wśród nich uwagę zwraca nagrodzona certyfikatem jakości „Doceń polskie” Kiełbasa Ślōnsko ze Śląska, a także Krupnioki Śląskie ze znakiem „Chronione Oznaczenie Geograficzne”. Laury te otrzymały za wysoką jakość, wyjątkowy smak, tradycyjny sposób przyrządzania i ściśle przestrzegany proces produkcji. 

Madej Wróbel do swoich wyrobów nie żałuje najlepszego mięsa i przypraw; do wyrobu kiełbas używa też wyłącznie naturalnych osłonek. Każdy – czy to chop, czy dziołcha, frelka czy karlus, a może nawet i bajtel – doceni richtig Ślōnskie, fest doprawione i fest uwarzone na fojerze wyndliny od Madej Wróbel. Bo jedzenie ma sprawiać przyjemność i łączyć ludzi. A gdzie jest do tego lepsza okazja niż przy grillu albo ognisku, na świeżym powietrzu i w dobrym towarzystwie?

Ambasadorem grillowych produktów Madej Wróbel jest Adam Borowicz – Ślązak z krwi i kości oraz pasjonat gotowania. W tegorocznej kampanii grillowej Adam przygotował coś specjalnego. Każdy, kto kupi jeden dowolny produkt Madej Wróbel w opakowaniu promocyjnym, zachowa paragon i zarejestruje się na stronie www.grillchill.pl, może co tydzień wygrać warsztaty kulinarne z Adamem i podpatrzeć jego mistrzowskie sztuczki nie tylko przy grillu.

Wszystkie produkty grillowe Madej Wróbel zapakowano w najbezpieczniejszej dla konsumentów, przedłużającej świeżość atmosferze ochronnej:  

Oryginalna Kiełbasa Ślōnsko ze Śląska zawiera aż 90% średnio rozdrobnionego mięsa wieprzowego, fest przyprawionego mieszanką z gorczycą i grubo mielonym pieprzem. Znakomicie smakuje na zimno i ciepło.

Krupnioki śląskie są robione dokładnie tak jak od dziesięcioleci w województwach śląskim i opolskim, a także gminie Dziadowa Kłoda (stąd certyfikat Chronionego Oznaczenia Geograficznego) – z kaszy jęczmiennej i wieprzowych podrobów.

Wędzona i parzona Śląska na grilla jest świetna do pieczenia nad ogniskiem – ma niezwykle apetyczną, kruchą i chrupiącą skórkę, zniewala także aromatem.

Kiełbasa ze świniobicia to HIT, którego nikt nie jest w stanie podrobić. Smakuje najlepiej po mocnym zgrillowaniu. A jak pachnie…

Parzona i wędzona kiełbasa z czosnkiem niedźwiedzim zawiera aż 90% średnio rozdrobnionego mięsa wieprzowego i kusi delikatnym zapachem tej staropolskiej przyprawy.

Kiełbasa chrzanowa doprawiona jest naturalnym, bardzo aromatycznym tartym chrzanem. Jej smaku po prostu nie da się zapomnieć!

Klasyczna kaszanka na grilla, z tradycyjnych składników i przypraw. Idealna do pieczenia w folii, na grillu po prostu nie może jej zabraknąć!

Madej Wróbel to marka z ponad 30-letnią tradycją produkcji wyrobów wędliniarskich prosto z samego serca Śląska – Rudy Śląskiej. Oryginalne kiełbasy fest przyprawione autorskimi mieszankami przypraw łączą w sobie naturalność i nowoczesność z tradycyjnymi, regionalnymi smakami. Marka oprócz produktów dostępnych w sprzedaży w całym kraju posiada też sieć sklepów firmowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.