Komunikaty PR

Trwa internetowy konkurs Opoczno

2021-11-29  |  17:00
Biuro prasowe

Jeszcze do 5 grudnia 2021 r. można wziąć udział w internetowym konkursie marki Opoczno na projekt wnętrza z wykorzystaniem kolekcji z portfolio tego producenta płytek ceramicznych i gresów. Na zwycięzców czekają nagrody oraz medialne wsparcie.

W konkursie Opoczno mogą wziąć udział zarówno profesjonaliści, jak i młodzi adepci zawodu, w tym studenci wydziałów projektowania wnętrz i designu. Zgłoszenie udziału w formie publikacji na profilu w social media projektu z zastosowaniem kolekcji z oferty polskiej marki, to znakomita szansa na zaprezentowanie swoich prac szerokiej społeczności osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. Na laureatów konkursu czekają nagrody pieniężne jak również w postaci promocji projektu i autora w mediach ogólnopolskich oraz kanałach własnych Opoczno.

- Jednym ze sposobów dotarcia do nowych klientów jest udział w konkursach adresowanych nie tylko do młodych projektantów. – mówi architektka wnętrz Iza Gemzała, jurorka konkursu. - Tym bardziej, że za organizacją konkursów stoją zazwyczaj duże marki, takie jak Opoczno, które dzięki swojej rozpoznawalności wspierają początkujących architektów wnętrz w dotarciu do szerszej grupy odbiorców. Udział w konkursie poza atrakcyjną i przydatną na każdym etapie działalności nagrodą pieniężną, daje też możliwość zaistnienia w ogólnopolskich mediach. To doskonały sposób na znalezienie swojego pierwszego i każdego kolejnego klienta.

Konkurs „Codzienność dobrze zaprojektowana” kieruje uwagę na współczesne potrzeby użytkowników. Zgodnie z ideą konkursu, marka Opoczno poszukuje projektów wnętrz, które łączą cechy estetyczne i funkcjonalne. Najlepsze projekty wybrane przez jury, zaprezentowane na stronie www.opoczno.eu będą stanowić bogatą bazę inspiracji dla wszystkich poszukujących pomysłów na wykreowanie swojej wymarzonej domowej przestrzeni.

-  Udział w konkursie to dla architektów i projektantów wnętrz zarówno szansa na zdobycie nagród, jak też doskonała okazja, aby zaprezentować swoje projekty i dotrzeć do nowych klientów. Dzisiaj niemal wszyscy kupujemy obrazem, dlatego tym bardziej warto pokazać swój talent i potencjał. Sprzyja temu również prosta forma konkursu prowadzonego w mediach społecznościowych - podkreśla Agnieszka Gumińska, współzałożycielka portalu PLNDesig.pl, patrona medialnego konkursu.

Projekty można zgłaszać jeszcze do 5 grudnia 2021 roku. Aby wziąć udział w konkursie należy:

  • oznaczyć w poście na Instagramie lub Facebooku projekt lub realizację wykorzystującą kolekcję Opoczno hasztagiem #OpocznoiArchitekci
  • w poście napisać krótko, dlaczego dana kolekcja znalazła się w projekcie, umieścić jej nazwę
  • oznaczyć w treści posta lub na zdjęciu profil @Opocznostyle
  • praca powinna być umieszczona na tablicy Uczestnika jako post publiczny, opublikowany nie wcześniej niż 18 października 2021 (data rozpoczęcia konkursu) i nie później niż 5 grudnia 2021 (data zakończenia przyjmowania zgłoszeń)

Projekty konkursowe oceniać będą: Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager Opoczno, Kamil Białas, redaktor naczelny magazynu White Mad i portalu WhiteMad.pl, Agnieszka Gumińska, promotorka polskiego designu i współtwórczyni portalu PLNDesign.pl, Grzegorz Goworek, architekt wnętrz, współzałożyciel STUDIOORGANIC, Iza Gemzała, architektka wnętrz, właścicielka pracowni Prosty Plan, Patrycja Jakuć, Design Manager, Opoczno.

Na autorów najlepszych projektów czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości 6000 zł oraz szeroka promocja projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Targi Nieruchomości w Galerii Jurajskiej Biuro prasowe
2024-10-03 | 13:00

Targi Nieruchomości w Galerii Jurajskiej

Kupno wymarzonego mieszkania to nie lada wyzwanie. Jeszcze większym może być znalezienie dobrej ekipy remontowej, która wykona pracę na czas, lub urządzenie swojego "M". Z
Dom Zaprojektuj swoją szafę z Komfort
2024-10-02 | 14:00

Zaprojektuj swoją szafę z Komfort

We wrześniu Komfort uruchomił nową usługę – Konfigurator szaf i garderoby, który już teraz jest dostępny dla wszystkich klientów. To nowoczesne narzędzie
Dom HAWA Folding Concepta – Nowoczesne drzwi składane, które ukrywają funkcje
2024-10-02 | 13:40

HAWA Folding Concepta – Nowoczesne drzwi składane, które ukrywają funkcje

Współczesne aranżacje wnętrz koncentrują się na połączeniu estetyki z funkcjonalnością, co sprawia, że coraz większą rolę odgrywają innowacyjne rozwiązania pozwalające

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Qczaj: Alkohol niszczył moją rodzinę i moje dzieciństwo. Produkty z jego zawartością nie mogą być na wyciągnięcie ręki dla dzieci

Trener nie kryje oburzenia sprzedawaniem alkoholu w opakowaniach, które do złudzenia przypominają tubki z musem owocowym dla dzieci. Chodzi bowiem o zdrowie i bezpieczeństwo najmłodszych. Qczaj ze swojego doświadczenia wie, jak szybko można wpaść w uzależnienie, dlatego jest przeciwny promowaniu i reklamowaniu alkoholu. Sam od ponad dwóch lat z całych sił walczy o wytrwanie w trzeźwości. Z ostatnich informacji wynika, że w obliczu narastającej krytyki producent alkotubek, zdecydował się wycofać je ze sklepów i wstrzymać ich produkcję.

Żywienie

David Gaboriaud: Żabie udka i ślimaki są dla turystów. Francuzi nie jedzą ich codziennie, sam jadłem je trzy razy w życiu

Według Davida Gaboriauda przy ocenie kuchni francuskiej Polacy często kierują się stereotypami i wśród najbardziej popularnych wymieniają żabie udka i ślimaki. Jego zdaniem nic bardziej mylnego, ponieważ ten kraj ma niezwykle bogatą i tętniącą życiem kulturę kulinarną. Smakosze mają do wyboru wiele smacznych i często bardzo łatwych do przygotowania dań. Ale żeby poznać te smaki, trzeba pojechać do różnych regionów, nie tylko bazować na paryskich restauracjach.

Problemy społeczne

Seniorzy oczekują od miast oferty dla siebie. To mogłoby przeciwdziałać ich izolacji społecznej

70 proc. mieszkańców miast wskazuje, że samotność to jedna z głównych przyczyn złego stanu psychicznego – wynika z badania Kantar Polska przeprowadzonego dla Grupy LUX MED. Z takim stwierdzeniem zgodziło się ponad 80 proc. osób w najstarszej grupie wiekowej, co może oznaczać, że to one najczęściej zmagają się z takim problemem. Eksperci widzą tutaj dużą rolę dla miast – oferta różnych inicjatyw czy darmowa pomoc psychologiczna dla seniorów mogłyby pomóc w poprawie ich dobrostanu psychicznego.