Komunikaty PR

Trwa internetowy konkurs Opoczno

2021-11-29  |  17:00
Biuro prasowe

Jeszcze do 5 grudnia 2021 r. można wziąć udział w internetowym konkursie marki Opoczno na projekt wnętrza z wykorzystaniem kolekcji z portfolio tego producenta płytek ceramicznych i gresów. Na zwycięzców czekają nagrody oraz medialne wsparcie.

W konkursie Opoczno mogą wziąć udział zarówno profesjonaliści, jak i młodzi adepci zawodu, w tym studenci wydziałów projektowania wnętrz i designu. Zgłoszenie udziału w formie publikacji na profilu w social media projektu z zastosowaniem kolekcji z oferty polskiej marki, to znakomita szansa na zaprezentowanie swoich prac szerokiej społeczności osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. Na laureatów konkursu czekają nagrody pieniężne jak również w postaci promocji projektu i autora w mediach ogólnopolskich oraz kanałach własnych Opoczno.

- Jednym ze sposobów dotarcia do nowych klientów jest udział w konkursach adresowanych nie tylko do młodych projektantów. – mówi architektka wnętrz Iza Gemzała, jurorka konkursu. - Tym bardziej, że za organizacją konkursów stoją zazwyczaj duże marki, takie jak Opoczno, które dzięki swojej rozpoznawalności wspierają początkujących architektów wnętrz w dotarciu do szerszej grupy odbiorców. Udział w konkursie poza atrakcyjną i przydatną na każdym etapie działalności nagrodą pieniężną, daje też możliwość zaistnienia w ogólnopolskich mediach. To doskonały sposób na znalezienie swojego pierwszego i każdego kolejnego klienta.

Konkurs „Codzienność dobrze zaprojektowana” kieruje uwagę na współczesne potrzeby użytkowników. Zgodnie z ideą konkursu, marka Opoczno poszukuje projektów wnętrz, które łączą cechy estetyczne i funkcjonalne. Najlepsze projekty wybrane przez jury, zaprezentowane na stronie www.opoczno.eu będą stanowić bogatą bazę inspiracji dla wszystkich poszukujących pomysłów na wykreowanie swojej wymarzonej domowej przestrzeni.

-  Udział w konkursie to dla architektów i projektantów wnętrz zarówno szansa na zdobycie nagród, jak też doskonała okazja, aby zaprezentować swoje projekty i dotrzeć do nowych klientów. Dzisiaj niemal wszyscy kupujemy obrazem, dlatego tym bardziej warto pokazać swój talent i potencjał. Sprzyja temu również prosta forma konkursu prowadzonego w mediach społecznościowych - podkreśla Agnieszka Gumińska, współzałożycielka portalu PLNDesig.pl, patrona medialnego konkursu.

Projekty można zgłaszać jeszcze do 5 grudnia 2021 roku. Aby wziąć udział w konkursie należy:

  • oznaczyć w poście na Instagramie lub Facebooku projekt lub realizację wykorzystującą kolekcję Opoczno hasztagiem #OpocznoiArchitekci
  • w poście napisać krótko, dlaczego dana kolekcja znalazła się w projekcie, umieścić jej nazwę
  • oznaczyć w treści posta lub na zdjęciu profil @Opocznostyle
  • praca powinna być umieszczona na tablicy Uczestnika jako post publiczny, opublikowany nie wcześniej niż 18 października 2021 (data rozpoczęcia konkursu) i nie później niż 5 grudnia 2021 (data zakończenia przyjmowania zgłoszeń)

Projekty konkursowe oceniać będą: Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager Opoczno, Kamil Białas, redaktor naczelny magazynu White Mad i portalu WhiteMad.pl, Agnieszka Gumińska, promotorka polskiego designu i współtwórczyni portalu PLNDesign.pl, Grzegorz Goworek, architekt wnętrz, współzałożyciel STUDIOORGANIC, Iza Gemzała, architektka wnętrz, właścicielka pracowni Prosty Plan, Patrycja Jakuć, Design Manager, Opoczno.

Na autorów najlepszych projektów czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości 6000 zł oraz szeroka promocja projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.