Komunikaty PR

Trwa internetowy konkurs Opoczno

2021-11-29  |  17:00
Biuro prasowe

Jeszcze do 5 grudnia 2021 r. można wziąć udział w internetowym konkursie marki Opoczno na projekt wnętrza z wykorzystaniem kolekcji z portfolio tego producenta płytek ceramicznych i gresów. Na zwycięzców czekają nagrody oraz medialne wsparcie.

W konkursie Opoczno mogą wziąć udział zarówno profesjonaliści, jak i młodzi adepci zawodu, w tym studenci wydziałów projektowania wnętrz i designu. Zgłoszenie udziału w formie publikacji na profilu w social media projektu z zastosowaniem kolekcji z oferty polskiej marki, to znakomita szansa na zaprezentowanie swoich prac szerokiej społeczności osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. Na laureatów konkursu czekają nagrody pieniężne jak również w postaci promocji projektu i autora w mediach ogólnopolskich oraz kanałach własnych Opoczno.

- Jednym ze sposobów dotarcia do nowych klientów jest udział w konkursach adresowanych nie tylko do młodych projektantów. – mówi architektka wnętrz Iza Gemzała, jurorka konkursu. - Tym bardziej, że za organizacją konkursów stoją zazwyczaj duże marki, takie jak Opoczno, które dzięki swojej rozpoznawalności wspierają początkujących architektów wnętrz w dotarciu do szerszej grupy odbiorców. Udział w konkursie poza atrakcyjną i przydatną na każdym etapie działalności nagrodą pieniężną, daje też możliwość zaistnienia w ogólnopolskich mediach. To doskonały sposób na znalezienie swojego pierwszego i każdego kolejnego klienta.

Konkurs „Codzienność dobrze zaprojektowana” kieruje uwagę na współczesne potrzeby użytkowników. Zgodnie z ideą konkursu, marka Opoczno poszukuje projektów wnętrz, które łączą cechy estetyczne i funkcjonalne. Najlepsze projekty wybrane przez jury, zaprezentowane na stronie www.opoczno.eu będą stanowić bogatą bazę inspiracji dla wszystkich poszukujących pomysłów na wykreowanie swojej wymarzonej domowej przestrzeni.

-  Udział w konkursie to dla architektów i projektantów wnętrz zarówno szansa na zdobycie nagród, jak też doskonała okazja, aby zaprezentować swoje projekty i dotrzeć do nowych klientów. Dzisiaj niemal wszyscy kupujemy obrazem, dlatego tym bardziej warto pokazać swój talent i potencjał. Sprzyja temu również prosta forma konkursu prowadzonego w mediach społecznościowych - podkreśla Agnieszka Gumińska, współzałożycielka portalu PLNDesig.pl, patrona medialnego konkursu.

Projekty można zgłaszać jeszcze do 5 grudnia 2021 roku. Aby wziąć udział w konkursie należy:

  • oznaczyć w poście na Instagramie lub Facebooku projekt lub realizację wykorzystującą kolekcję Opoczno hasztagiem #OpocznoiArchitekci
  • w poście napisać krótko, dlaczego dana kolekcja znalazła się w projekcie, umieścić jej nazwę
  • oznaczyć w treści posta lub na zdjęciu profil @Opocznostyle
  • praca powinna być umieszczona na tablicy Uczestnika jako post publiczny, opublikowany nie wcześniej niż 18 października 2021 (data rozpoczęcia konkursu) i nie później niż 5 grudnia 2021 (data zakończenia przyjmowania zgłoszeń)

Projekty konkursowe oceniać będą: Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager Opoczno, Kamil Białas, redaktor naczelny magazynu White Mad i portalu WhiteMad.pl, Agnieszka Gumińska, promotorka polskiego designu i współtwórczyni portalu PLNDesign.pl, Grzegorz Goworek, architekt wnętrz, współzałożyciel STUDIOORGANIC, Iza Gemzała, architektka wnętrz, właścicielka pracowni Prosty Plan, Patrycja Jakuć, Design Manager, Opoczno.

Na autorów najlepszych projektów czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości 6000 zł oraz szeroka promocja projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz Biuro prasowe
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca
Dom Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
2024-11-04 | 11:35

Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home

Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną
Dom Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
2024-10-31 | 16:00

Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO

Czas realizacji każdej inwestycji budowlanej jest niezwykle istotny, dlatego warto już na etapie sporządzania projektu zwrócić uwagę na rozwiązania, które mogą przyspieszyć i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.