Komunikaty PR

Trwa loteria konsumencka WINIARY – Budyniowe Love

2023-11-02  |  12:00
Biuro prasowe

Jeśli jesień kojarzy Ci się tylko ze swetrami, ulubionym serialem i herbatą z cytryną – czas na nowe doznania! W tym okresie idealną propozycją na wieczór są pyszne ciepłe desery, które możemy przyrządzić dla całej rodziny. Nic nie zacieśnia więzi lepiej niż wspólne gotowanie i słodkie przyjemności. Teraz możesz dzielić się tą radością z bliskimi. Trwa loteria konsumencka marki WINIARY – Budyniowe Love. Do wygrania atrakcyjne nagrody!

Sezon na przyjemności

Jak umilić sobie jesienne wieczory? Możliwości jest wiele, jednak to co słodkie i ciepłe może sprawić nam wyjątkową przyjemność! Budynie od marki WINIARY to wyjątkowe desery, które przeniosą Cię w podróż do czasów dzieciństwa, gdy największą radość sprawiał posiłek przygotowany przez kogoś bliskiego. Budynie to idealny wybór na słodką przekąskę w trakcie dnia. Kremowa konsystencja i niezapomniany smak sprawią, że każdy kęs będzie czystą przyjemnością, wywołując uśmiech na twarzach zarówno najmłodszych, jak i tych nieco starszych.

Słodkie rodzinne chwile

Marka WINIARY nie tylko dostarcza pyszne produkty, ale również inspiruje do spędzenia wspólnego czasu. Jesienne wieczory nabierają magicznego charakteru, możemy razem przygotować coś pysznego – marka WINIARY chce być częścią tych chwil. Budynie stanowią doskonałą bazę do rozwoju kulinarnej kreatywności – oprócz standardowej formy podania, można z nich przyrządzić m.in. racuchy budyniowe, dodać do owsianki albo ciasta. Dzięki różnorodności wariantów smakowych deserowej oferty WINIARY, każde danie może zyskać indywidualny, preferowany przez nas charakter. Z jednego przepisu możemy zrobić ciasto pistacjowe, waniliowe albo czekoladowe – wszystko zależy od nas. Gotowanie razem to nie tylko proces przyrządzania – to momenty dzielenia się wiedzą, rozwijania umiejętności kulinarnych, ale również tworzenia silniejszych więzi rodzinnych i wyjątkowych wspomnień.

Loteria Budyniowe Love

Z okazji budyniowego sezonu WINIARY organizuje loterię Budyniowe Love, w której do zdobycia będą fantastyczne nagrody. Co można wygrać? 10 000 zł gotówki albo rodzinne warsztaty kulinarne dla 5 osób (o wartości 12 000 zł) – decyzja należy do uczestnika loterii! Wystarczy kupić dowolny budyń, kisiel lub galaretkę marki WINIARY, zachować dowód zakupu, wybrać nagrodę, o którą gramy (G – gotówka, W – Warsztat), a następnie wysłać SMS na nr 70916 o treści WINIARY.nr z dowodu zakupu. G albo W. Dodatkowo zgłoszenie bierze udział w miesięcznym losowaniu nagrody głównej! Po zapisaniu się od razu dowiesz się, czy wygrałeś 50 zł. Loteria potrwa do 30 listopada. Więcej informacji o loterii można znaleźć na stronie: https://www.winiary.pl/loteria-budyniowelove/

Rozpocznij słodki jesienny sezon! Budynie od WINIARY wzbogacą Twoją kuchnię, inspirując do wspólnego spędzania czasu. Weź udział w loterii Budyniowe Love i podaruj swojej rodzinie wyjątkową chwilę słodyczy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA! Biuro prasowe
2024-07-30 | 15:35

Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!

Marzysz o podróży dookoła świata, smakując przy tym smaków różnorodnych kuchni? Dzięki produktom marki FRoSTA, z łatwością przygotujesz szybkie i smaczne dania
Żywienie Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
2024-07-30 | 13:15

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie
Żywienie Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu
2024-07-30 | 13:00

Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu

Jak smakuje lato z Herbapolem? Jeśli zdecydujemy się sięgnąć po syropy z limitowanej wiosenno-letniej edycji, może mieć smak marakui i brzoskwini, cytrynowej lemoniady, arbuza z miętą czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.

Nauka

Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.