Trwa plebiscyt Mobility Trends 2020!
Trwa głosowanie na produkty i usługi technologiczne, które miały premierę w 2020 roku. Do 10 marca internauci wybiorą 18 laureatów w XI edycji plebiscytu Mobility Trends. Producenci najlepszych produktów i usług technologicznych 2020 roku będą walczyć również o nagrody specjalne przyznane przez radę merytoryczną konkursu. Wyniki plebiscytu poznamy w połowie marca 2021 roku. Na osoby, które zagłosują i wezmą udział w konkursie na funpage’u MobilityTrends - czekają cenne nagrody (#mobilitytrends).
Od 15 lutego trwa głosowanie na najbardziej innowacyjne technologiczne produkty i usługi, które miały premierę na polskim rynku w 2020 roku. Internauci mogą wybierać spośród wielu propozycji zgłoszonych do ankiety przez producentów lub dystrybutorów. Głosowanie trwa do 10 marca br.
Zeszły rok był wyjątkowy, ponieważ premiery produktów czy usług odbywały się głównie online. W XI edycji Mobility Trends nie zmieniła się formuła samego plebiscytu. Podobnie jak w zeszłym roku internauci decydują o wygranych w 18 kategoriach, którzy oddają swój głos za pośrednictwem ankiety umieszonej na https://mobilitytrends.pl/home/ankieta/. W pozostałych 6 kategoriach decyzje o tym, kto zdobędzie wyróżnienie podejmie rada merytoryczna składająca się z ekspertów z branży oraz dziennikarzy mediów technologicznych i lifestylowych. W tym roku na najlepsze firmy z branży mobilnych technologii czekają 24 statuetki Złoty Bell.
- XI edycja Mobility Trends jest wyjątkowa, ze względu na pandemie, jednak nie zmieniła się idea głosowania w plebiscycie. Niestety zmieni się ogłoszenie wyników plebiscytu, które będzie miało wirtualny wymiar. Obostrzenia związane z pandemią nie pozwolą nam na zorganizowanie Gali Mobility Trends jak to się odbywało co roku, ale w ramach ogłoszenia wyników zostanie przygotowane specjalne wydanie magazynu „Mobility” w wersji cyfrowej - powiedział Tomasz Cieślak pomysłodawca i organizator plebiscytu Mobility Trends.
Czekamy na Twój głos!
Głosowanie w ankiecie https://mobilitytrends.pl/home/ankieta/ trwa do 10 marca. Fani fanpage’a MobilityTrends, którzy dodatkowo odpowiedzą na pytanie „Co będzie technologicznych hitem 2021 roku” pod postem konkursowym, dodadzą #mobilitytrends mają szansę na wygranie jednej z cennych nagród. A można wygrać roboty odkurzające iRobot Roomba i3, wideorejestrator Mio MiVue 812, głośnik bezprzewodowy Maxton Cerro, radio cyfrowe Hama DIR3200SBT oraz telefon Maxcom MK241. Organizator zastrzega sobie prawo do przyznania większej ilości nagród. Zapraszamy do komentowania https://www.facebook.com/mobilitytrends.
O randze plebiscytu Mobility Trends świadczy szereg patronów medialnych, w tym:, Polsat News, Android.com.pl, Autoportret Ostrego, Motostrefa, Instalki.pl, Men’s Health, Women’s Health, Auto moto i sport, ISBTech, MobilityNews.pl, ForumWiedzy.pl, Telix.pl, Techno Senior, AppleMobile.pl, MenWorld.pl, DailyWeb, InfoProdukt, BeautyShow.pl, Handelot, 4 PUBLICITY.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.