Trwa plebiscyt Mobility Trends 2020!
Trwa głosowanie na produkty i usługi technologiczne, które miały premierę w 2020 roku. Do 10 marca internauci wybiorą 18 laureatów w XI edycji plebiscytu Mobility Trends. Producenci najlepszych produktów i usług technologicznych 2020 roku będą walczyć również o nagrody specjalne przyznane przez radę merytoryczną konkursu. Wyniki plebiscytu poznamy w połowie marca 2021 roku. Na osoby, które zagłosują i wezmą udział w konkursie na funpage’u MobilityTrends - czekają cenne nagrody (#mobilitytrends).
Od 15 lutego trwa głosowanie na najbardziej innowacyjne technologiczne produkty i usługi, które miały premierę na polskim rynku w 2020 roku. Internauci mogą wybierać spośród wielu propozycji zgłoszonych do ankiety przez producentów lub dystrybutorów. Głosowanie trwa do 10 marca br.
Zeszły rok był wyjątkowy, ponieważ premiery produktów czy usług odbywały się głównie online. W XI edycji Mobility Trends nie zmieniła się formuła samego plebiscytu. Podobnie jak w zeszłym roku internauci decydują o wygranych w 18 kategoriach, którzy oddają swój głos za pośrednictwem ankiety umieszonej na https://mobilitytrends.pl/home/ankieta/. W pozostałych 6 kategoriach decyzje o tym, kto zdobędzie wyróżnienie podejmie rada merytoryczna składająca się z ekspertów z branży oraz dziennikarzy mediów technologicznych i lifestylowych. W tym roku na najlepsze firmy z branży mobilnych technologii czekają 24 statuetki Złoty Bell.
- XI edycja Mobility Trends jest wyjątkowa, ze względu na pandemie, jednak nie zmieniła się idea głosowania w plebiscycie. Niestety zmieni się ogłoszenie wyników plebiscytu, które będzie miało wirtualny wymiar. Obostrzenia związane z pandemią nie pozwolą nam na zorganizowanie Gali Mobility Trends jak to się odbywało co roku, ale w ramach ogłoszenia wyników zostanie przygotowane specjalne wydanie magazynu „Mobility” w wersji cyfrowej - powiedział Tomasz Cieślak pomysłodawca i organizator plebiscytu Mobility Trends.
Czekamy na Twój głos!
Głosowanie w ankiecie https://mobilitytrends.pl/home/ankieta/ trwa do 10 marca. Fani fanpage’a MobilityTrends, którzy dodatkowo odpowiedzą na pytanie „Co będzie technologicznych hitem 2021 roku” pod postem konkursowym, dodadzą #mobilitytrends mają szansę na wygranie jednej z cennych nagród. A można wygrać roboty odkurzające iRobot Roomba i3, wideorejestrator Mio MiVue 812, głośnik bezprzewodowy Maxton Cerro, radio cyfrowe Hama DIR3200SBT oraz telefon Maxcom MK241. Organizator zastrzega sobie prawo do przyznania większej ilości nagród. Zapraszamy do komentowania https://www.facebook.com/mobilitytrends.
O randze plebiscytu Mobility Trends świadczy szereg patronów medialnych, w tym:, Polsat News, Android.com.pl, Autoportret Ostrego, Motostrefa, Instalki.pl, Men’s Health, Women’s Health, Auto moto i sport, ISBTech, MobilityNews.pl, ForumWiedzy.pl, Telix.pl, Techno Senior, AppleMobile.pl, MenWorld.pl, DailyWeb, InfoProdukt, BeautyShow.pl, Handelot, 4 PUBLICITY.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.