Komunikaty PR

Trzy oblicza natury – kolekcje Cersanit oddające piękno otaczającego nas świata

2021-10-25  |  10:13
Biuro prasowe

Piasek delikatnie ogrzewający nasze stopy na plaży, rodzinny wypad w góry, cichy szum wiatru w lesie – to właśnie obcowanie z naturą potrafi dostarczyć prawdziwego ukojenia i relaksu. Wybierając inspirowane życiem kolekcje COLOSAL, BOLT oraz MARENGO z najnowszego konceptu płytek ceramicznych LIFE DESIGNED od marki Cersanit, możemy z każdym powrotem do domu wracać myślami do momentów, w których czuliśmy prawdziwą harmonię z otaczającym nas światem.

Wnętrzarskie inspiracje mogą pochodzić z wielu źródeł, ale żadne nie są tak uniwersalne i różnorodne jak natura, a w szczególności kamień. Barwy ziemi, struktury oraz organiczny charakter sprawiają, że może się on wpisać w każdą aranżację – od nowoczesnych monochromatycznych wnętrz, po otulające beżami rustykalne domy. Wśród różnorodnych kolekcji z najnowszego katalogu gresowego LIFE DESIGNED od marki Cersanit, znajdziemy trzy kolekcje, które pomimo tej samej inspiracji potęgą surowego kamienia, potrafią dostarczyć zupełnie innych odczuć i ukazać trzy odrębne oblicza natury.

Naturalnie piękne

Grey, light grey oraz graphite – te trzy odcienie wystarczą, aby wypełnić wnętrze nowoczesną elegancją wpisującą się w obraz domu z klasą, który nie traci przy tym swojego indywidualnego charakteru. W kolekcji COLOSAL surowość naturalnego kamienia potęgowana jest przez delikatną, dodającą wnętrzu autentyczności strukturę i matową powierzchnię. Całą aranżację pobudzą z kolei lekkie przebarwienia mieniące się szarościami i bielą – przełamują one monochromatyczność gresu, oferując tym samym drugie, delikatniejsze oblicze kolekcji. Klasa antypoślizgowości R10C i trzy dostępne formaty 60×120, 60×60 oraz 30×60 cm pozwalają na wykorzystanie płytek zarówno w przytulnej, małej łazience jak i otwartym i przestronnym salonie, a to jak wpiszemy je w wizję wymarzonego wnętrza zależy jedynie od nas.

Otulające ciepło barw  

Tworząc kolekcję BOLT, marka Cersanit chciała, aby oddawała ona cieplejszą stronę kamienia, o której często zapominamy myśląc o tym materiale. Kojące odcienie beżu, brązów oraz szarości na myśl przywodzą skąpane w słońcu śródziemnomorskie domy, tak zachęcające swoją wyciszającą atmosferą i niepowtarzalnym pięknem. Miłośnicy klasyki na pewno zachwycą się lekkością i organiczną strukturą podstawowych płytek, kiedy poszukujący niestandardowych rozwiązań mogą postawić na bardziej dynamiczne mozaiki. Uniwersalność płynąca z tej niepowtarzalnej kolekcji sprawia, że będzie ona idealną bazą do wykazania się swoją kreatywnością, a wysokie parametry antypoślizgowości sprawiają, że nie musimy obawiać się o bezpieczeństwo naszych najbliższych.

Minimalizm dla każdego

W kolekcji MARENGO to właśnie minimalizm gra pierwsze skrzypce. Oryginalny wzór nawiązujący do struktury kamienia łupkowego połączony z matową powierzchnią daje efekt, który odznaczy każdą aranżację czymś prawdziwie wyjątkowym – szlachetnością płynącą prosto od Matki Natury. Wzbogacone błyszczącym tuszem użyłowanie, organiczne odcienie płytek, oraz opcje z dekoracyjnymi elementami – to najmniejsze, dobrane do perfekcji szczegóły sprawiają, że ta kolekcja stanie się ulubieńcem każdego, kto z każdym dniem chce rozkochiwać się w swoim wnętrzu jeszcze bardziej. Ponadto dodatkową swobodę użytkowania i komfort oferują wysokie parametry antypoślizgowości oraz matowa powierzchnia – perfekcyjne połączenie formy z funkcjonalnością.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:40

Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE

Showroom Malwiny Konopackiej otwiera się w warszawskiej DOMOTECE. Na wystawie zobaczymy szeroki wachlarz obiektów – od premierowych kolekcji „Po drugiej stronie lustra”,
Dom Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
2024-11-05 | 01:00

Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających

Jednym z najbardziej prestiżowych i nowoczesnych elementów, jakie w ostatnim czasie zdobyły uznanie zarówno wśród projektantów, jak i właścicieli nieruchomości,
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.