Trzy oblicza natury – kolekcje Cersanit oddające piękno otaczającego nas świata
Piasek delikatnie ogrzewający nasze stopy na plaży, rodzinny wypad w góry, cichy szum wiatru w lesie – to właśnie obcowanie z naturą potrafi dostarczyć prawdziwego ukojenia i relaksu. Wybierając inspirowane życiem kolekcje COLOSAL, BOLT oraz MARENGO z najnowszego konceptu płytek ceramicznych LIFE DESIGNED od marki Cersanit, możemy z każdym powrotem do domu wracać myślami do momentów, w których czuliśmy prawdziwą harmonię z otaczającym nas światem.
Wnętrzarskie inspiracje mogą pochodzić z wielu źródeł, ale żadne nie są tak uniwersalne i różnorodne jak natura, a w szczególności kamień. Barwy ziemi, struktury oraz organiczny charakter sprawiają, że może się on wpisać w każdą aranżację – od nowoczesnych monochromatycznych wnętrz, po otulające beżami rustykalne domy. Wśród różnorodnych kolekcji z najnowszego katalogu gresowego LIFE DESIGNED od marki Cersanit, znajdziemy trzy kolekcje, które pomimo tej samej inspiracji potęgą surowego kamienia, potrafią dostarczyć zupełnie innych odczuć i ukazać trzy odrębne oblicza natury.
Naturalnie piękne
Grey, light grey oraz graphite – te trzy odcienie wystarczą, aby wypełnić wnętrze nowoczesną elegancją wpisującą się w obraz domu z klasą, który nie traci przy tym swojego indywidualnego charakteru. W kolekcji COLOSAL surowość naturalnego kamienia potęgowana jest przez delikatną, dodającą wnętrzu autentyczności strukturę i matową powierzchnię. Całą aranżację pobudzą z kolei lekkie przebarwienia mieniące się szarościami i bielą – przełamują one monochromatyczność gresu, oferując tym samym drugie, delikatniejsze oblicze kolekcji. Klasa antypoślizgowości R10C i trzy dostępne formaty 60×120, 60×60 oraz 30×60 cm pozwalają na wykorzystanie płytek zarówno w przytulnej, małej łazience jak i otwartym i przestronnym salonie, a to jak wpiszemy je w wizję wymarzonego wnętrza zależy jedynie od nas.
Otulające ciepło barw
Tworząc kolekcję BOLT, marka Cersanit chciała, aby oddawała ona cieplejszą stronę kamienia, o której często zapominamy myśląc o tym materiale. Kojące odcienie beżu, brązów oraz szarości na myśl przywodzą skąpane w słońcu śródziemnomorskie domy, tak zachęcające swoją wyciszającą atmosferą i niepowtarzalnym pięknem. Miłośnicy klasyki na pewno zachwycą się lekkością i organiczną strukturą podstawowych płytek, kiedy poszukujący niestandardowych rozwiązań mogą postawić na bardziej dynamiczne mozaiki. Uniwersalność płynąca z tej niepowtarzalnej kolekcji sprawia, że będzie ona idealną bazą do wykazania się swoją kreatywnością, a wysokie parametry antypoślizgowości sprawiają, że nie musimy obawiać się o bezpieczeństwo naszych najbliższych.
Minimalizm dla każdego
W kolekcji MARENGO to właśnie minimalizm gra pierwsze skrzypce. Oryginalny wzór nawiązujący do struktury kamienia łupkowego połączony z matową powierzchnią daje efekt, który odznaczy każdą aranżację czymś prawdziwie wyjątkowym – szlachetnością płynącą prosto od Matki Natury. Wzbogacone błyszczącym tuszem użyłowanie, organiczne odcienie płytek, oraz opcje z dekoracyjnymi elementami – to najmniejsze, dobrane do perfekcji szczegóły sprawiają, że ta kolekcja stanie się ulubieńcem każdego, kto z każdym dniem chce rozkochiwać się w swoim wnętrzu jeszcze bardziej. Ponadto dodatkową swobodę użytkowania i komfort oferują wysokie parametry antypoślizgowości oraz matowa powierzchnia – perfekcyjne połączenie formy z funkcjonalnością.
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.