Twoje emocje w centrum! Złość piękności NIE szkodzi!
Kobieto, Twoje emocje to ważna sprawa! Pamiętaj, że wszystko, co czujesz jest OK! Wyrażając emocje chronisz swoje zdrowie! Zrób to tu i teraz! I zobacz, że nie jesteś w tym sama!
Już 31 maja br. (poniedziałek) w godzinach 15:00 – 20:00 w samym centrum Warszawy odbędzie się happening o kobietach i dla kobiet, organizowany w ramach kampanii na rzecz zdrowia psychicznego #wKobiecejGłowie.
Akcja ma zwrócić uwagę na potrzebę wyrażania oraz nazywania emocji przez kobiety. Dlaczego to takie ważne? Bo jest to jeden z podstawowych filarów dbania o zdrowie! Tymczasem, według badania przeprowadzonego na zlecenie Instytutu LB Medical, tylko 14% kobiet rozmawia o swoich emocjach!
W ramach akcji organizatorzy będą zachęcać kobiety do uzewnętrzniania swoich emocji w symboliczny, niekrzywdzący siebie oraz innych sposób – poprzez rzucenie kolorową farbą w białe płótno, z którego ma zostać utworzony kolorowy pejzaż emocji. Każdy kolor będzie symbolizował inną emocję – pomarańczowy może być kolorem radości, a czarny kolorem smutku. Każda kobieta sama zadecyduje jaki kolor wybiera – w ten sposób będzie mogła wyrazić to, co czuje.
Organizatorem akcji „Emocje w centrum” jest Instytut LB Medical, inicjator kampanii na rzecz zdrowia psychicznego kobiet #wKobiecejGłowie, której celem jest skupienie uwagi na zdrowiu kobiet, jako grupy szczególnie narażonej na zaburzenia psychiczne. W ramach kampanii, razem z głównym partnerem: Gedeon Richter, organizatorzy chcą dać kobietom poczucie zrozumienia oraz przestrzeń do rozmów o problemach i trudnych emocjach.
KIEDY?
31.05.2021 w godzinach 15:00-20:00
GDZIE?
W okolicach Baru Studio, przy Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
Emocje w centrum. Dołącz do nas wyrzuć to z siebie!
Więcej informacji:
Weronika Trawczyńska
tel.: +48 535 444 507
email: wkobiecejglowie@instytutlbmedical.pl
https://naszawtymglowa.pl/kampania-spoleczna-w-kobiecej-glowie/
Instytut LB Medical powstał z myślą o potrzebach zdrowotnych Polaków. Instytut tworzą wybitni specjaliści w dziedzinie ochrony zdrowia oraz komunikacji zdrowotnej. Co robimy? Komunikujemy, edukujemy i walczymy o pacjentów. Podejmujemy zadania z zakresu zdrowia i higieny, a w szczególności zadania z zakresu promocji zdrowia i profilaktyki chorób. Budowanie świadomości problemów zdrowotnych oraz edukowanie na temat profilaktyki i rozwiązań terapeutycznych to nasz nadrzędny cel. Łączymy doświadczenie ekspertów medycznych, prawników, specjalistów od komunikacji z doświadczeniem pacjenta i ich rodzin, co daje nam możliwość angażowania się w sprawy ważne dla pacjentów, organizacji prozdrowotnych i instytucji naukowych oraz prawo do społecznej dyskusji o najważniejszych problemach zdrowotnych. Misją Instytutu jest polepszanie jakości życia pacjentów i wspieranie systemu ochrony zdrowia w Polsce poprzez prowadzenie innowacyjnych projektów społecznych i edukacyjnych opartych na badaniach naukowych evidence based. Naszym celem jest również budowanie relacji ze środowiskiem naukowym, eksperckim i pacjenckim. Konsolidacja tych środowisk jest jednym z filarów działalności Instytutu. To dzięki temu możliwy jest realny wpływ na poprawę kondycji ochrony zdrowia Polaków. Więcej informacji: https://www.facebook.com/InstytutLBMedical/
#wkobiecejGŁOWIE to kampania edukacyjno-społeczna, której misją jest zwrócenie uwagi na zdrowie kobiet, jako grupy społecznej szczególnie narażonej na zaburzenia psychiczne. Głównym partnerem kampanii został Gedeon Richter, który regularnie wspiera kobiety zarówno w obszarze zdrowia fizycznego, jak i psychicznego. Celem kampanii jest poznanie oraz odpowiadanie na potrzeby kobiet, podarowanie im przestrzeni do rozmów, a także podjęcie wszelkich działań, które będą miały realny wpływ na poprawę ich samopoczucia. Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest instytut LB Medical. Partnerzy: Gedeon Richter, Instytut Badawczy SW Research, Warszawski Ośrodek Psychoterapii i Psychiatrii, Fundacja Gerlsy. Więcej informacji: https://naszawtymglowa.pl/kampania-spoleczna-w-kobiecej-glowie/
Gedeon Richter jest jednym z największych koncernów farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, coraz prężniej rozwijającą swoją działalność na rynkach Europy Zachodniej, w Chinach i Ameryce Łacińskiej. Wachlarz produktów Gedeon Richter obejmuje wiele ważnych obszarów terapeutycznych, m.in. ginekologię, ośrodkowy układ nerwowy oraz układ sercowo-naczyniowy. Posiadając największe centrum badawczo-rozwojowe w Europie Środkowo-Wschodniej, Richter koncentruje swoje badania nad lekami oryginalnymi w dziedzinie chorób ośrodkowego układu nerwowego. Za sprawą swojego powszechnie uznanego doświadczenia w dziedzinie chemii steroidów firma odgrywa na świecie znaczącą rolę w zakresie zdrowia kobiet. Aktywnie angażuje się również w rozwój produktów biopodobnych.
Warszawski Ośrodek Psychoterapii i Psychiatrii to specjalistyczna placówka, która od 2012 roku nieprzerwanie niesie pomoc osobom dorosłym, młodzieży oraz dzieciom zmagającymi się ze wszelkimi problemami i zaburzeniami natury psychicznej. Zespół ośrodka tworzą wyjątkowi eksperci – psycholodzy kliniczni, psychoterapeuci i lekarze psychiatrzy – posiadający niezbędną wiedzę oraz doświadczenie. Warszawski Ośrodek Psychoterapii i Psychiatrii to miejsce idące z duchem czasu, otwarte na zmiany oraz najnowsze odkrycia neurobiologiczne, co pozwala na skuteczne diagnozowanie oraz leczenie przynoszące oczekiwane rezultaty.
Instytut badawczy SW Research jest agencją badawczą oferującą profesjonalne rozwiązania badawcze: realizację badań internetowych (CAWI), badań fokusowych on-line (FGI) oraz usługi analityczne.
ZIKO DAYS POWRACAJĄ W JESIENNEJ ODSŁONIE - ODKRYJ WYJĄTKOWE PROMOCJE W DROGERIA
Medicover: wczesne wykrycie raka daje szansę na wyleczenie
Co warto wiedzieć, czyli ABC wyjazdu na Cypr Północny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.