Twórcy internetowi i celebryci zachęcają swoich fanów do pozostania w domu
Influencerzy w naszym kraju już po raz kolejny pokazują siłę polskiego Internetu i angażują się w kolejną akcję społeczną. Tym razem zachęcają swoich fanów, aby pozostali w domach w czasie epidemii koronawirusa.
W jednym z wywiadów Remigiusz Wierzgoń - Rezi powiedział, że to, co robi to misja, która polega nie tylko na dostarczaniu fanom rozrywkowego contentu, ale także na dawaniu im dobrego przykładu. Stąd też, popularny twórca internetowy, był ambasadorem kilku akcji społecznych m.in. “Pierwsza doba bez smogu” czy “Czyste Tatry”. W czasie epidemii koronawirusa Rezi również nie zawodzi. Znany influencer wykorzystuje swoje zasięgi (YouTube - 3,91 mln subskrypcji, Instagram - 1,3 mln obserwujących, Facebook - ) i zachęca fanów, aby w trakcie epidemii pozostali w domu. Co ciekawe, twórca w jednym ze swoich najnowszych materiałów nie tylko motywuje fanów do pozostania w domach, ale także informuje, w jaki sposób można uniknąć rozprzestrzeniania się wirusa.
Do poszerzenia komunikacji dot. postępowania w trakcie epidemii zaangażowała się również agencja GetHero zrzeszająca ponad 100 twórców internetowych docierających codziennie do milionów osób. Wiemy, że fanami influencerów są przeważnie ludzie młodzi, dlatego twórcom, z którymi współpracujemy dostarczyliśmy materiały, które pomogą im w szerzeniu informacji o kwarantannie i postępowaniu w trakcie epidemii. Dzięki temu możemy m.in. ograniczyć ilość pojawiających się w internecie fakenewsów, które niepotrzebnie budzą niepokój. Zależy nam, aby komunikacja dotarła do jak najszerszego grona. Dlatego kontaktujemy się nie tylko z naszymi partnerami, ale również i z konkurencją, by w tych trudnych momentach wspólnie zrobić wiele dobrego m.in. poprzez powielanie istniejących w sieci hashtagów: #zostajewdomu, #zostanwdomu, #staythefuckhome oraz dostarczanie internautom rzetelnych informacji - mówi Alicja Stefaniak, Group Account Director w agencji influencer marketingu GetHero.
W akcję społeczną, która ma na celu zachęcić Polaków do pozostania w domu oraz dostarczyć informacje o postępowaniu w czasie epidemii, oprócz wspomnianego wcześniej Remigiusza Wierzgonia zaangażowali się m.in. Blowek, Maffashion, YoshihitoMayoshe, Julia Żugaj, WiP Bros oraz wielu innych influencerów. Do akcji przyłączyły się nie tylko gwiazdy internetu. Do pozostania w domu na swoich kanałach komunikacyjnych zachęcają także Robert Lewandowski, Magda Gessler czy Jacek Stachursky. Warto również dodać, że komunikację dot. koronowirusa w mediach społecznościowych prowadzą również znane marki - używając przy tym wspomnianych wcześniej hashtagów.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.