Tygryski chrupią bardziej. Wielki Tygryskowy konkurs wakacyjny
Marka Tygryski zorganizowała dla konsumentów Wielki Tygryskowy konkurs wakacyjny. Zadaniem uczestników jest przygotowanie zdjęcia lub filmu pt. „Tygryski chrupią bardziej”, obrazującego rodzinną zabawę. Nagroda główna to voucher turystyczny o wartości 10 000 zł. Konkurs wspierają zintegrowane działania marketingowe. Przewidziano aktywności w mediach i social mediach oraz szereg działań POS.
- Tygryski to chrupki uwielbiane nie tylko przez maluchów, ale również ich rodziców. Dlatego postanowiliśmy zorganizować konkurs, w który mogą zaangażować się całe rodziny. Przygotowanie zdjęć lub filmów może być świetną, integrująca zabawą – mówi Gabriela Antczak, z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną odbywa się innowacyjne poszerzenie asortymentu Tygrysków.
Konkurs polega na przygotowaniu kreatywnego zdjęcia lub wideo, pt. „Tygryski chrupią bardziej”. Na fotografii lub filmiku należy pokazać wspólną, wesołą, rodzinną zabawę, a następnie opublikować materiały na swoim profilu na Facebooku lub Instagramie. W poście trzeba uzasadnić, dlaczego to właśnie Twoja rodzina powinna zdobyć nagrodę, oznaczyć profil @naszetygryski oraz dodać hasztag #tygryskiwielkikonkurs. Ostatnim etapem jest przesłanie zgłoszenia (z linkiem do publikacji w mediach społecznościowych) na adres e-mail tygryski@tbm.info.pl lub za pośrednictwem formularza.
Konkurs trwa od 1 lipca 2020 roku do 31 sierpnia 2020 roku.
Organizator ufundował nagrody główne oraz nagrody miesięczne. Nagrodą główną jest voucher turystyczny do wykorzystania na stronie Wakacje.pl o wartości 10 000 zł oraz dwa dmuchane place zabaw. Dodatkowe nagrody (które zostaną przyznane w lipcu i sierpniu) to organizery samochodowe oraz bidony.
Konkurs wspierają intensywne działania trade marketingowe, m.in. dodatkowe ekspozycje w sklepach. Przewidziano również szereg aktywności na Instagramie i Facebooku oraz billboardy sponsorskie w telewizji. – Zaplanowaliśmy wiele aktywności marketingowych wspierających konkurs. Standy czy topery w sklepach, billboardy w TV czy działania Public Relations to tylko niektóre z wdrożonych przez nas rozwiązań. Zależy nam na zaangażowaniu szerokiego grona odbiorców. Tygryski chrupią bardziej, więc chcemy, żeby rodziny bawiły się z nami na całego – podsumowuje Antczak.
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu są dostępne na stronie: http://www.wielkikonkurs.tygryski.pl/.
![Polski fotograf u ministra w Ghanie! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1449140828,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Polski fotograf u ministra w Ghanie!
![Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności](/files/_uploaded/glownekonf_1992867123,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności
![Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze](/files/_uploaded/glownekonf_1506805948,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/wojciechowska-pokolenie-z-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić
Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.
Edukacja
Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym
![](/files/1922771799/fastheroes-112-dzieci-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.
Teatr
Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności
![](/files/1922771799/banasiuk-wypior-foto,w_133,r_png,_small.png)
Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.