Komunikaty PR

Unitop odświeża wizerunek – online i stacjonarnie!

2020-12-09  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Do pobrania pdf ( 0.33 MB )

Unitop odświeża wizerunek – online i stacjonarnie!

Od dziś można zobaczyć nowy, odświeżony wizerunek firmy Unitop – jednego z największych producentów chałwy i sezamków w Europie. Spółka ma ambicję podwoić wartość swojej kategorii w Polsce do 2025 roku. W tym celu podejmuje szereg działań marketingowych i sprzedażowych. Przede wszystkim stawia na odświeżenie wizerunku – zarówno online, w ramach premiery nowej odsłony strony www, jak i stacjonarnie w sklepie firmowym.

Nowa strona – nowy wizerunek

Odświeżona strona www.unitop.com.pl wraz ze sklepem online ma swoją premierę 10 grudnia 2020 roku. Wiele ciekawostek na temat sezamu, tajemnice procesu ręcznego wyrabiania chałwy oraz przejrzysta prezentacja portfolio firmy – to wszystko znajdzie na niej użytkownik. Jednak największą nowością jest utworzenie sklepu internetowego z wygodną opcją dostawy za pośrednictwem firmy InPost – paczki z zamówieniem mogą być dostarczone przez kuriera, odebrane w paczkomatach Inpost na terenie całej Polski, ale można je także odebrać bezpośrednio w Łodzi w sklepie firmowym na ul. Andrzeja Struga 61.

Odświeżony wizerunek sklepu stacjonarnego, dzięki nowemu, estetycznemu szyldowi z logo firmy oraz materiałom promocyjnym na jego fasadzie, zachęca nie tylko do odbioru paczek zamówionych online, ale także do wstąpienia na zakupy przechodniów.

- Nasza odświeżona strona internetowa będzie pełniła ważną funkcję w komunikacji ze „światem zewnętrznym”. Umieściliśmy tam sporo ciekawych treści i planujemy je regularnie wzbogacać. Dodatkowo, umożliwiliśmy zakup naszych produktów online, myśląc szczególnie o mniejszych klientach biznesowych, dla których zakup naszych produktów stanie się znacznie łatwiejszy i przyjemniejszy. Od stycznia 2021 roku wystartuje również odsłona strony kierowana do naszych partnerów eksportowych – wyjaśnia Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.

Komunikacja z biznesem i konsumentami

Unitop w ostatnich miesiącach odświeżył portfolio markowe, aby lepiej komunikować się ze współczesnymi konsumentami. Firma podjęła także liczne działania marketingowe i promocyjne, których celem jest zwiększanie świadomości marki i pozycjonowanie Unitop w „top of mind”. Podjęte aktywności motywują także konsumentów do zakupu sezamków i chałwy, pokazując kategorię w nowym świetle.

- Działania marketingowe i promocyjne prowadzimy głównie pod naszą marką parasolową Amki Snacks – zdrowsze słodkie przekąski. Koncentrujemy się przede wszystkim na dedykowanej stronie www.amkisnacks.com, a także na social mediach. Etapem zamykającym ten cykl jest odświeżenie wizerunku Unitop z jasnym pozycjonowaniem firmy jako jednego z największych producentów chałwy i sezamków w Europie. Wiemy wszystko o sezamie oraz sezamkach i jako ekspert chcemy dzielić się tą wiedzą z naszymi partnerami biznesowymi, a także konsumentami – komentuje Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.

Facebook marki jest dostępny pod adresem www.facebook.com/amkisnackspl, natomiast profil Instagram znajdziemy pod linkiem www.instagram.com/amkisnackspl/.

Więcej informacji na www.unitop.com.pl oraz www.amkisnacks.com.

Spółka Unitop (dawniej Agros Trading Confectionary i Unitop-Optima), jest jednym z największych producentów sezamków i chałwy w Europie, a także znanym eksporterem innych polskich wyrobów cukierniczych. W 2018 roku podjęto decyzję o rozwoju portfolio markowych wyrobów na rynku polskim. Zakład i siedziba Unitopu mieszczą się w Łodzi. Fabryka powstała w 1945 roku i jest znana z dbałości o tradycję i jakość wyrobów sezamowych. Do dziś chałwa jest wyrabiana ręcznie, co pozwala utrzymać jej oryginalny smak oraz charakterystyczną włóknistą konsystencję.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.