Komunikaty PR

Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację

2024-10-31  |  01:00
Biuro prasowe

Zbliżające się Halloween może być doskonałym pretekstem do zorganizowania oryginalnego eventu firmowego, który pomoże pracownikom lepiej się poznać, zbudować jedność w zespole i po prostu wspólne odstresować w szalonym stylu. Oto kilka wskazówek, jak zorganizować odważne i mroczne firmowe party!

Magia współpracy i zabawy

Poczucie wspólnoty i dobre relacje wewnątrz firmy są ważnym czynnikiem wpływającym na sukces przedsiębiorstwa. Jednym ze skutecznych narzędzi kształtujących te wartości są imprezy firmowe, które w wyjątkowy sposób sprzyjają budowaniu więzi i stanowią odskocznię od codziennych biznesowych działań.

Ograniczenie integracji pracowników do corocznej wigilii firmowej jest już passé. Aktualne trendy w tej dziedzinie stawiają na nietypowe wspólne aktywności, które po pierwsze zaskoczą pracowników, a po drugie pozostaną w ich pamięci na długo. Oryginalna impreza w stylu Halloween zdecydowanie wpisuje się w ten kierunek.

Jesień to bardzo popularny czas, jeśli chodzi o organizację firmowych imprez integracyjnych. Dni są coraz krótsze, pracownicy zdążyli już zapomnieć o wakacyjnym odpoczynku, a przed nimi perspektywa zimowych miesięcy. Ciekawa wspólna przygoda może pomóc przełamać rutynę i dodać wszystkim energii. Firmy, nie tylko te o charakterze międzynarodowym, chętnie decydują się na imprezy właśnie w konwencji Halloween – wyjaśnia Joanna Hoc-Kopiej, ekspert Dworu Korona Karkonoszy, który specjalizuje się w organizacji eventów firmowych.

Klimatyczne miejsce, mroczny dress code i szalone aktywności

Przy tego typu przedsięwzięciu bardzo ważną kwestią jest wybór odpowiedniego miejsca. Świetnie nadadzą się klimatyczne hotele w dworskim lub pałacowym stylu  czy też restauracje w stylu retro. Sprawdzą się też inne przestrzenie, pod warunkiem że będą odpowiednio udekorowane. Wprawdzie można zorganizować taką imprezę w siedzibie firmy, jednak jeśli naprawdę mamy się oderwać od codziennej pracy, dobrze jest zmienić z zespołem miejsce. Podmioty specjalizujące się w organizacji imprez integracyjnych, ogarną temat kompleksowo: od dekoracji i muzyki, przez aspekty kulinarne, po atrakcyjne, unikatowe i szyte na miarę aktywności dla uczestników.

A stroje? Obecnie na imprezach halloweenowych wcale nie królują tylko zombie, wampiry czy czarownice. Znajdziemy tam również postaci takie jak Barbie, Spider-Man, Super Mario Bros, Shrek czy inni bohaterowie bajek, filmów lub seriali. Aktualne trendy jasno wskazują, że główną inspiracją jest szeroko rozumiana popkultura.

Nierzadko w ramach tematyki Halloween wybierane są węższe konwencje – scenariusze kryminalne, rodem z powieści Aghaty Christie, historyczne lub też oparte na konkretnym filmie czy serialu. A jak wygląda kwestia dekoracji? W tej dziedzinie zaczęły królować neonowe akcenty oraz elementy oparte na automatycznych mechanizmach czy projektorach 3D. Jednocześnie nadal stawia się na naturalne akcenty, jak wrzosy, dynie, lampiony czy suszone kwiaty. Halloweenowe dekoracje nierzadko idą w stronę stylu boho lub vintage – dodaje ekspertka z Dworu Korona Karkonoszy.

Strasznie smacznie i ciekawie

Krwiste smakołyki, nietypowe drinki, odpowiednio udekorowane wypieki na bazie dyni to kulinarne must have każdej halloweenowej imprezy. O czym jeszcze warto pomyśleć? Dobrym pomysłem jest wszystko, co sprawi, że pracownicy poczują się częścią niesamowitej przygody. Można zdecydować się na konkurs na najciekawszy kostium czy warsztaty rzeźbienia dyni w grupach, które będą dodatkową okazją do integracji między ludźmi. Dobrą zabawę i jednocześnie pamiątkę na lata zapewni foto budka, oczywiście z odpowiednimi gadżetami w konwencji Halloween. Nie zapomnijcie też o robieniu zdjęć z przebiegu imprezy i opublikowaniu ich na firmowych social mediach.

Firmowe imprezy integracyjne są ważne zarówno z punktu widzenia team buildingu, jak i – szerzej – employer brandingu. Halloween może okazać się więc świetnym pretekstem do wspólnej zabawy, która przyniesie firmie długofalowe i wielowymiarowe korzyści.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:40

Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce

Ponad połowa polskich seniorów (53% ankietowanych) czuje się młodziej niż wskazywałaby na to metryka. Prawie tyle samo z nich (45%) przyznaje, że jest niemal cały czas online.
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-10-31 | 10:00

Polki mają mniej czasu na życie zawodowe

W niemal połowie domów panuje partnerski model łączenia życia zawodowego z domowym, w którym mężczyzna i kobieta dzielą się po równo obiema sferami. Co piąte gospodarstwo domowe przyjęło model mieszany, w
Styl życia Jak doceniać małe przyjemności? Art de vivre jako francuska sztuka życia
2024-10-30 | 15:35

Jak doceniać małe przyjemności? Art de vivre jako francuska sztuka życia

Art de vivre, czyli francuska sztuka życia, to koncepcja kształtująca codzienność Francuzów w sposób pełen harmonii i wdzięku. Filozofia ta polega na zachowaniu balansu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.