Uroczysta Gala Charytatywna z okazji premiery Kalendarza Gwiazd
W wyniku licytacji udało się pozyskać dla Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?” oraz Kliniki Budzik 70 000 zł.
Gościem honorowym wydarzenia była Ewa Błaszczyk – niezwykła aktorka i charyzmatyczna kobieta, dzięki której zaangażowaniu została otwarta w lipcu 2013 r. Klinika BUDZIK – pierwszy w Polsce wzorcowy szpital dla dzieci po ciężkich urazach mózgu. Klinika działa przy warszawskim Centrum Zdrowia Dziecka. Od początku jej istnienia udało się wybudzić ponad 80 dzieci ze śpiączki.
Całe wydarzenie oraz licytacje z wielką pasją poprowadził uznany aktor, Jacek Borkowski.
Ave Maria – tym utworem została otwarta gala przez Dominika Zamara – sopranistka operowa mieszkająca na stałe we Włoszech, a występująca na całym świecie.
Podczas licytacji ósmego zestawu na scenę wyszła Gosia Andrzejewicz, która zachęciła publiczność do licytacji.
Pod koniec wydarzenia na scenę wyszła piosenkarka Lidia Kopania, która pięknie zaśpiewała kilka energetycznych piosenek.
Fotoobrazy z poszczególnych plansz kalendarza na licytację przygotowała firma Świat-Obrazów. Kwiaciarnia Mokotowska 61 Pani Iwony Hys-Malinowskiej zapewniała unikatową oprawę florystyczną.
Podziękowania dla Drukarni CHROMA za współpracę i wsparcie przy wydruku kalendarza.
Partnerzy medialni wydarzenia: Planeta Inspiracji, Kulturalni.pl, Radio Wrocław, Nowy Marketing, Dla Ladies, Fashion Style, Super Express, Samama, Moda i ja, Telewizja ATV, FranczyzaBanku.pl, QBusiness.pl, Scanner.com.pl, Naszbiznes24.pl, EXAMPLE.pl, HEDONISTKI.PL, Polski Instytut Rozwoju Biznesu, Kobieta XL Portal dla Kobiet Myślących, Coaching w spódnicy, Kobieta po 30, Women News, NEWSERIA, Warszawa w szpilkach, Kobiety i wino.
Zdjęcia do kalendarza wykonała: Lidia Skuza, okazjonalnie Marcina Oliva Soto (plansza grudzień), Arkadiusz Wiedeński (plansza listopad) Skład kalendarza: Marek Mosiński; Wizaż: Paula Waśkiewicz. Okazjonalnie wizaż wykonały: Agnieszka Karpińska, Kamila Wiedeńska. Fryzury: Łukasz Kowalski, właściciel Apogeum Studio Partner odpowiedzialny za biżuterię: Aurum Bloom, www.aurumbloom.com Stylizacje: Marta Pożarlik, www.martapozarlik.pl Podziękowania dla salonu meblowego 9design zlokalizowanego przy ul. Lucerny 25 w Warszawie, www.9design.pl za udostępnienie wnętrz na potrzeby sesji zdjęciowych ( cały kalendarz oprócz planszy listopad). Podziękowania dla Galerii Heban przy ul. Trakt Brzeski 73 w Warszawie za udostępnienie wnętrz na potrzeby sesji zdjęciowych (plansza listopad). Specjalne podziękowania dla drukarni CHROMA www.chroma.pl za współpracę i wsparcie przy wydruku kalendarza. Podziękowania dla Justyny Kowalczyk za pomoc i wsparcie przy organizacji i realizacji sesji zdjęciowych. Podziękowanie dla zespołu wspierającego organizację gali charytatywnej: Iwona Pełszyńska, Justyna Kowalczyk, Aleksandra Olszewska, Julia Moskalyk, Artur Szymański, Igor Jabłoński.
3. urodziny Food Town z Mel C: muzyka, nostalgia i zabawa
Za nami jubileuszowa gala French Touch La Belle Vie!
KONKURS: wygraj rozgrywkę w Scrabble z Hi Hanią lub Bartkiem Świeżym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.