Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w segmencie B2B firma zdobyła uznanie gabinetów kosmetycznych, współpracując obecnie z ponad 80 klientami profesjonalnymi każdego miesiąca. Firma poszerza ofertę produktową, również dla klientów indywidualnych, rozbudowuje infrastrukturę sprzedaży i obsługi klientów i planuje ekspansję zagraniczną.
Rozwój Aurumaris Professional wspiera Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marki Semilac, która zaangażowała się kapitałowo i operacyjnie w projekt. Partnerem strategicznym Arumaris Professional jest Besim Health&Wellness.
- Naszym celem i ambicją jest budowa oferty skutecznych rozwiązań kosmetologicznych dla profesjonalistów oraz osób indywidualnych zmagających się z problemami skórnymi i ceniących sobie efektywne ale naturalne i małoinwazyjne metody dbania o urodę – komentuje Aleksandra Dziemiańczyk, współzałożycielka Aurumaris Professional.
Aurumaris systematycznie inwestuje w infrastrukturę, uruchamiając między innymi dedykowany biznesowi dział obsługi klienta i sprzedaży, co pozwala na jeszcze skuteczniejsze docieranie do nowych, profesjonalnych partnerów i oferowanie kompleksowego wsparcia współpracującym gabinetom oraz salonom. Firma regularnie organizuje szkolenia, skutecznie dzieląc się wiedzą i pomagając podnosić kwalifikacje osób współpracujących z marką.
- Nasze zaangażowanie w budowę relacji biznesowych przynosi wymierne efekty. Dzięki unikalnym i wyjątkowo skutecznym rozwiązaniom produktowym oraz dedykowanemu wsparciu jakie oferujemy naszym partnerom, udało się nam w krótkim czasie zyskać ich zaufanie. Widzimy, że przyjęty kierunek rozwoju jest słuszny, dlatego zamierzamy kontynuować rozbudowę zespołu handlowo-doradczego oraz profesjonalnej linii produktowej co powinno zaowocować jeszcze większą ekspansją na rynku kosmetyki profesjonalnej – dodaje Dziemiańczyk.
Na wzrost skali biznesu ma również wpływ zwiększająca się oferta Aurumaris Professional. W ostatnim czasie firma wprowadziła na rynek kolejny zestaw oparty o innowacyjną metodę odnowy skóry Nano-Needles – tym razem skierowany do osób zmagających się z problemem trądziku i syndromem po-trądzikowym, które dotykają setek milionów ludzi w Polsce i na świecie. W planach jest również poszerzenie oferty dla klientów indywidualnych między innymi o produkty wspomagające porost włosów, które także zawierać będą firmowy hit - Nano-Needles.
Aurumaris Professional to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości i skuteczności produkty w profesjonalnej kosmetyce. Rynek zweryfikował już skuteczność naszych rozwiązań i widzimy ogromne możliwości dalszej ekspansji – również na rynkach zagranicznych. Pracujemy nad tym, aby nasze innowacyjne podejście do kosmetyki profesjonalnej było doceniane nie tylko w Polsce – komentuje Sylwia Gołębiewska, współwłaścicielka marki Aurumaris Professional.
Aurumaris zamierza w niedalekiej przyszłości poszerzyć swoje działania na inne rynki europejskie, oferując swoje innowacyjne produkty i usługi gabinetom kosmetycznym oraz klientom indywidualnym poza granicami Polski.
74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów
Wielkie rabaty na dermokosmetyki do -50% z okazji Black Weeks w Ziko Dermo. Odk
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.