Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
- W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach.
- Fundamentami sukcesu firmy są unikalne doświadczenia zakupowe oraz nagradzane innowacje produktowe.
- Marka kontynuuje globalną ekspansję otwierając średnio 5 nowych sklepów tygodniowo i rozwijając się dynamicznie na rynku azjatyckim.
- Ponowna certyfikacja B Corp oraz ciągle rosnąca oferta wkładów uzupełniających wzmacniają misję zrównoważonego rozwoju marki.
- Marka wdrożyła inicjatywę 10% Profit Pledge i ogłosiła w jej ramach trzech nowych partnerów.
Od lewej do prawej: Westfield Mall of The Netherlands, pierwszy sklep w Japonii, Profit Pledge x Sacred Forests
Marka Rituals Cosmetics, posiadająca Certyfikat B Corporation™, zakończyła rok 2024 z przychodami w wysokości 2,1 miliarda euro, osiągając 21% wzrostu we wszystkich kanałach sprzedaży, na 42 rynkach, w których jest obecna.
Rekordowy rok napędzany przez Europę i ekspansję w Azji
Choć głównym źródłem wzrostu była Europa, marka Rituals znacząco przyspieszyła również w Azji. Sukces marki oparty jest na organicznym wzroście we wszystkich kanałach sprzedaży (retail i e-commerce), wzmacnianym przez innowacyjne nowości produktowe, niezwykłe doświadczenia zakupowe oraz atrakcyjny program lojalnościowy. Doświadczenia w sklepie są jednym z najważniejszych aspektów w budowaniu siły Rituals, dlatego w zeszłym roku marka otworzyła 241 nowych sklepów na całym świecie – średnio jeden w każdy dzień roboczy. Wśród kluczowych wydarzeń wyróżniają się otwarcie pierwszego sklepu w Japonii oraz nowe lokalizacje w Malezji, Singapurze, Tajlandii i Chinach. Po sukcesie Mind Oasis, otwarto kolejne trzy lokalizacje, które wzmacniają filozofię firmy w zakresie dobrostanu i pomagają ludziom relaksować ciało i umysł.
W 2025 roku Rituals będzie kontynuować wprowadzanie ekscytujących innowacji i usług. Planowane jest również otwarcie kolejnych 243 sklepów na całym świecie. Główne działania będą skoncentrowane na utrzymaniu tempa w Europie i wsparciu wszystkich kanałów sprzedaży, równocześnie rozwijając markę w Azji.
Przedsiębiorczość XXI wieku
Misją Rituals jest prowadzenie biznesu bez szkody dla ludzi i planety, dlatego po raz kolejny marka uzyskała prestiżowy certyfikat B Corp, spełniając wysokie i restrykcyjne standardy społecznej i środowiskowej odpowiedzialności. Kolejnym ważnym osiągnięciem jest sukces w promowaniu wkładów i opakowań uzupełniających, dzięki czemu w zeszłym roku marka sprzedała ponad 8 milionów refilli, pomagając konsumentom w redukcji odpadów opakowaniowych.
Aby wykorzystać biznes do szerzenia dobra, marka uruchomiła inicjatywę 10% Profit Pledge, w ramach której firma zobowiązuje się przekazać 10% swojego rocznego zysku netto na wsparcie dobrostanu ludzi i planety.
W ramach Profit Pledge, Rituals ogłasza również nawiązanie współpracy z trzema nowymi partnerami – War Child, organizacją wspierającą dobrostan dzieci dotkniętych wojną i konfliktem; Blue Marine Foundation, która walczy z nadmiernym rybołówstwem i chroni morskie ekosystemy; oraz National Geographic Pristine Seas, pomagającą w tworzeniu morskich obszarów chronionych w celu przywrócenia zdrowia oceanów.
Do tych organizacji dołączają już istniejący partnerzy, tacy jak Sacred Forests (wspierający społeczności rdzenne i chroniący ich ziemie), Super Chill (pomagający dzieciom w budowaniu odporności psychicznej) oraz Tiny Miracles, oferujący zmieniające życie wsparcie finansowe, medyczne i edukacyjne dla społeczności kobiet w Mumbaju w Indiach.
O Rituals Cosmetics
Rituals Cosmetics to firma posiadająca certyfikat B Corporation™ i nieustannie dążąca do poprawy swojego wpływu społecznego i środowiskowego w branży kosmetyków luksusowych. Jako pionier w integracji pielęgnacji ciała, umysłu i domu, Rituals realizuje filozofię przekształcania codziennych rutyn w chwile pełne relaksu. Każdy produkt inspirowany jest starożytnymi tradycjami, które pozwalają odnaleźć szczęście w najmniejszych, codziennych rzeczach. Z szerokim portfolio innowacji w zakresie pielęgnacji ciała, naturalnej pielęgnacji skóry, męskiej pielęgnacji oraz zapachach i produktach do domu, Rituals zaprasza konsumentów do wzbogacania swojego świata o chwile dobrostanu. Firma, założona w Amsterdamie w 2000 roku, obecnie działa na całym świecie, w 42 krajach, w takich miastach jak Londyn, Paryż, Mediolan i Szanghaj, posiadając ponad 1300 sklepów, 4176 punktów sprzedaży typu shop-in-shop oraz pierwszy na świecie Mind Oasis. W ramach zobowiązania do poprawy swojego wpływu społecznego i środowiskowego marka dąży do 90% formuł pochodzenia naturalnego oraz opakowań, które będą mogły być napełniane, recyklingowane lub wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Oprócz działań na rzecz akcji Profit Pledge rozwoju firma zobowiązała się przeznaczać 10% swojego zysku netto na wsparcie dobrostanu ludzi i planety. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.rituals.com.
Źródło informacji: Rituals Cosmetics

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa

Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.