Urzekająco piękne święta!
Porcelanowy serwis – wysokiej jakości, piękny, z unikalnymi dekorami i o zachwycającej formie, to wyjątkowy element domu. Może stać się prawdziwym rodzinnym skarbem, przekazywanym kolejnym pokoleniom – świadkiem pełnych wzruszeń spotkań przy stole, mimowolną powierniczką anegdot i tajemnic. Bożonarodzeniowy, wspólnie spędzany czas w szczególności wypełniony jest takimi niezwykłymi, ciepłymi uczuciami. Nic więc dziwnego, że wymaga wyjątkowej oprawy. I właśnie z takiego założenia wychodzi marka Fyrklövern, której zastawy to idealny towarzysz tych jedynych w swoim rodzaju chwil. Tworzone z jednej strony z pasją i miłością, a z drugiej w zgodzie z najnowszymi trendami i skandynawskim stylem, to kwintesencja klasycznej elegancji z nutką nowoczesności. Prezentowane poniżej cztery kolekcje zaprojektowano z myślą o tym najbardziej magicznym czasie w roku – Bożym Narodzeniu. Każda jest równie wyjątkowa, tak samo misternie wykończona i ma podobną moc uchwycenia zachwycającego nastroju tych świąt.
Fyrklövern ÅSA’S WINTER
Kolekcja ÅSA’S WINTER to wyjątkowy serwis wykonany z porcelany skaleniowej z urzekającymi, ręcznie litografowanymi dekorami, zaprojektowany przez znaną w Skandynawii artystkę Åsę Götander. Talerze obiadowe oraz sałatkowe, kubki czy półmiski zdobią bajkowe krasnale, przywołujące wspomnienia beztroskiego dzieciństwa, które zachwycą zarówno młodszych, jak i starszych członków rodziny. Kolekcja wyjątkowo piękna, ale też praktyczna, gdyż porcelana nadaje się do mycia w zmywarce (w delikatnym programie) i stosowania w kuchence mikrofalowej.
Fyrklövern ÅSA’S CHRISTMAS
Kolekcja ÅSA’S CHRISTMAS urzeka przepięknymi dekorami. Motywem przewodnim zastawy są skrzaty i oprószone śniegiem świerki, których gałązki mienią się prawdziwym 18-karatowym złotem! To sprawia, że ta na pierwszy rzut oka urocza kolekcja nabiera prawdziwie wytwornego wyglądu. Na uwagę zasługuje także sam kształt talerzy, półmisków czy wazy – przypomina śnieżne zaspy, przez co ÅSA’S CHRISTMAS jest wręcz idealna jako (nie)spodziewany gość przy świątecznym stole.
Fyrklövern ÅSA’s CHRISTMAS WHITE
Kolekcja ÅSA’s CHRISTMAS WHITE to idealny wybór dla tych, którzy w aranżacji stołu stawiają na proste formy i stonowane kolory. Serwis zachwyca klasycznym designem, luksusowymi zdobieniami ze złota oraz uroczymi wizerunkami skrzatów w białych i srebrnych kapturkach. A skrzatów jest cała rodzinka: Mama Vilma, Tata Valter, wuj Olle i skrzacie dzieci Viktor, Valle i maleńka Viktoria. I nic w tym dziwnego, bo czy jest bardziej rodzinny czas w roku, niż Boże Narodzenie?
Fyrklövern SANTA CHRISTMAS
Kolekcja SANTA CHRISTMAS to serwis, który jednoczy całą rodzinę i łączy pokolenia. Artystka Anne Rooslien postawiła na ponadczasowy design i unikalne dekory. Serwis wykonano z białej porcelany zdobionej platyną, z ręcznie malowanymi wizerunkami skrzatów i zwierząt w zimowej scenerii. Urocze filiżanki, ozdobne miseczki czy waza w kształcie serca zapewnią przepiękną dekorację stołu, od którego nie będzie miało się ochoty wstać. A czyż nie to jest kwintesencją świątecznej kolacji?
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.