Uśmiech, który zmienia świat – MGA inspiruje dzieci i dorosłych do dzielenia się
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Badania opublikowane w Nature Human Behaviour potwierdzają, że uśmiechanie się może poprawić nastrój. Naukowcy, bazując na hipotezie mimicznego sprzężenia zwrotnego, przeprowadzili eksperymenty z udziałem prawie 3900 osób z 19 krajów. Wyniki pokazały, że naśladowanie uśmiechów, a nawet sztuczne rozciąganie ust w uśmiechu prowadziło do odczuwania większego szczęścia. Pomyślmy tylko, ile dobrego może spowodować ten prawdziwy i szczery! W Światowy Dzień Uśmiechu, przypadający 6 października postaw na uśmiech – swój i bliskich. Sprawdź podarunki, które wywołają „banana na twarzy”.
Moc uśmiechu
Uśmiech to jeden z najprostszych i najskuteczniejszych sposobów na okazanie miłości i wsparcia swoim bliskim. Badania pokazują, że uśmiech nie tylko poprawia nastrój osoby uśmiechającej się, ale również działa „zaraźliwie”, wywołując uśmiech i pozytywne emocje u innych. Aby wywołać uśmiech na twarzach swoich bliskich, wystarczy dodać trochę humoru do codziennych rozmów, powiedzieć miłe słowo, czy przypomnieć wspólny moment. Drobne gesty, takie jak wspólne oglądanie ulubionego filmu czy spontaniczny komplement, mogą sprawić, że nawet trudny dzień zakończy się uśmiechem. Pamiętaj, że szczery uśmiech buduje bliskość i zacieśnia więzi.
Tradycyjne zabawki a uśmiech dziecka w erze wszechobecnych ekranów
Tradycyjne zabawki, takie jak klocki, lalki czy instrumenty muzyczne, oferują dzieciom możliwość bezpośredniego kontaktu z materią, co wspiera rozwój ich zdolności manualnych i koordynacji ruchowej. Zabawki te wspomagają aktywność fizyczną, co nie tylko rozwija ciało, ale także pozwala na pełne zanurzenie się w zabawie, wzmacniając więzi z rówieśnikami i rodziną poprzez wspólne gry przepełnione radością i uśmiechem.
Wierzymy, że uśmiech ma niezwykłą moc – potrafi łączyć ludzi i wywoływać pozytywne emocje, niezależnie od wieku, płci czy pochodzenia. Nasze produkty, które od lat towarzyszą dzieciom i rodzinom na całym świecie, są doskonałym przykładem, jak proste chwile radości mogą odmienić dzień – komentuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland. Dzięki szerokiej gamie zabawek, takich jak Yummiland, BABY born, L.O.L. Surprise!, Miniverse czy kultowym Little Tikes, MGA daje dzieciom narzędzia do rozwijania wyobraźni i kreatywności. Każdy uśmiech wywołany przez te produkty to krok w stronę lepszego, pełnego radości świata – dodaje Katarzyna Spieszko,
Nie czekaj! Uśmiechaj się!
Główny autor badania Nature Human Behaviour, dr Nicholas Coles z Uniwersytetu Stanforda, wyjaśnia, że emocje są w dużej mierze połączone z sygnałami fizjologicznymi z naszego ciała. Uśmiech może wzbudzać uczucie radości, podobnie jak marszczenie brwi może powodować uczucie gniewu. Dzień Uśmiechu to doskonała okazja, by docenić te małe momenty, które budują wspólne, szczęśliwe wspomnienia. Uśmiech to najprostszy gest, który ma moc, aby zmieniać nasz świat na lepszy. Pamiętaj, że każdy dzień jest dobry, aby podarować uśmiech – sobie i bliskim, w końcu nie ma nic piękniejszego niż szczera radość.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.