Veganuary – styczeń pod znakiem diety roślinnej z GARDEN GOURMET
Marka GARDEN GOURMET zachęca do udziału w Veggie Challenge – 30-dniowym wyzwaniu, podczas którego uczestnicy poznają zalety diety roślinnej i pomysły na smaczne potrawy. Dzięki przepisom GARDEN GOURMET i poradom ekspertów ProVeg każdy może w łatwy sposób wzbogacić swój jadłospis o nowe dania bezmięsne.
Veganuary, czyli miesiąc popularyzacji diety bezmięsnej, to doskonała okazja, by przekonać się do kuchni roślinnej lub poznać kolejne przepisy na pyszne potrawy. Idea cieszy się zainteresowaniem na całym świecie, a liczba miłośników dań wege rośnie. Podobnie jak w zeszłym roku, marka GARDEN GOURMET jest partnerem Veggie Challenge, czyli inicjatywy organizowanej przez ProVeg – organizacji podnoszącej świadomość żywieniową.
Osoby, które biorą udział w Veggie Challenge mają możliwość podjąć kulinarne wyzwania ze wsparciem ekspertów. Każdy uczestnik codziennie otrzymuje inspirujące przepisy na bezmięsne potrawy i dawkę wiedzy na temat roślinnego stylu życia. Wśród materiałów znajduje się także e-book stworzony przez markę GARDEN GOURMET, w którym można znaleźć informacje dotyczące diety roślinnej oraz przepisy na dania stworzone z wykorzystaniem produktów GARDEN GOURMET.
„Wprowadzenie większej liczby posiłków bezmięsnych, opartych głównie na roślinach, może w dłuższej perspektywie mieć wpływ na nasze samopoczucie. Dieta roślinna pomaga m.in. w dostarczeniu odpowiedniej ilości błonnika oraz może sprzyjać redukcji stężenia cholesterolu w organizmie, tym samym odgrywając znaczącą rolę w obniżaniu ryzyka wystąpienia schorzeń układu sercowo-naczyniowego. Veganuary i udział w Veggie Challenge to doskonała okazja, aby urozmaicić swój jadłospis, korzystając ze wsparcia ekspertów” – podkreśla Katarzyna Kałaska, Starszy Specjalista ds. Żywienia w Nestlé Polska.
Zaangażowanie GARDEN GOURMET w inicjatywę Veggie Challenge to jedno z wielu działań marki, które mają na celu przedstawić konsumentom produkty roślinne i ich zalety. Marka stale powiększa swoje portfolio, oferując alternatywy dla mięsnych potraw. W Polsce w ofercie GARDEN GOURMET znajdują się m.in.: Filet Wegański a’la Rybny, Wegański Kotlet Mielony, Wegański Falafel, Wegańskie Fileciki, Klopsiki Warzywne, Sensational Burger, Sensational Mielone, Nuggetsy Roślinne, Sznycel Roślinny, Klopsiki Roślinne, Burger Roślinny.
Więcej informacji (wraz z przepisami) można znaleźć na stronach:
https://www.gardengourmet.pl/
https://veggiechallenge.pl/garden-gourmet/.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.