Komunikaty PR

VIBE – smak letnich chwil od marki waterdrop

2020-06-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Małgorzata Karwicka



00-001
karwickamalgorzata|gmail.com| |karwickamalgorzata|gmail.com
+48665470230
Do pobrania jpg ( 0.93 MB )

Producent skoncentrowanych mikrodrinków waterdrop® przedstawia nowy, dziesiąty już smak w ofercie marki. Limitowana edycja kostek pod nazwą VIBE to unikatowe połączenie roślinnych składników, których smak przywodzi na myśl wspomnienie wakacyjnej beztroski i przynosi orzeźwienie w najgorętsze dni. Kostki Vibe zadebiutują w polskim sklepie internetowym Waterdop już 9 czerwca. 

W kostkach z limitowanej serii VIBE znajdziemy połączenie trzech roślinnych składników: słodkiej miechunki, orzeźwiającej mięty oraz wytrawnego rozmarynu. Zbalansowany, nieprzesadnie słodki smak roślin i ziół skutecznie gasi pragnienie i długotrwale orzeźwi nawet w najgorętsze letnie dni. 

Z waterdrop® po wakacyjną przygodę

Nowemu smakowi waterdrop® towarzyszy linia dedykowanych akcesoriów. Wśród nich znajdziemy metalową butelkę w dwóch rozmiarach (0,5 i 1L), szklaną butelkę, bawełnianą torbę oraz piknikową torbę chłodzącą, a także metalowy shaker do koktajli, komplet dwóch metalowych kubeczków, oraz silikonową tackę do lodu. Akcesoria utrzymane są w pomarańczowych odcieniach dedykowanych smakowi VIBE i wykonane z przyjaznych środowisku materiałów. 

Z akcesoriami waterdrop® możesz sięgnąć po zdrowe orzeźwienie zawsze tam, gdzie chcesz i kiedy tego potrzebujesz. Kostki waterdrop® z łatwością zmieszczą się do torebki czy plecaka, a szklana butelka może towarzyszyć Ci zawsze – na wycieczce, podczas przejażdżki rowerem, czy relaksującego seansu jogi we własnym salonie. Zabierz torbę chłodzącą i kubeczki na piknik i ciesz się chłodnymi napojami podczas spotkań z przyjaciółmi. 

Roślinne składniki w służbie organizmu

VIBE jest dziesiątym smakiem w portfolio marki Waterdrop. Oprócz niego w ofercie producenta znajdziemy smaki: Glow, Youth, Relax, Zen, Boost, Clean, Focus, Defence oraz Nero. Każdy z nich to wyjątkowa kompozycja roślinnych składników, od egzotycznych superfooods, jak opuncja, moringa, czy baobab, po wyjątkowe zioła, np. mniszek lekarski, chmiel i czarny bez. Waterdrop® to smaki owoców i roślin zamknięte w skoncentrowanych kostkach bez dodatku cukru, które po rozpuszczeniu w wodzie zamieniają ją w smaczny, orzeźwiający napój. Pomagają w piciu większej ilości wody i utrzymaniu zdrowego poziomu nawodnienia organizmu, a dzięki wyselekcjonowanym składnikom dobroczynnie wpływają na naturalne piękno, dodają zdrowej energii lub pomagają się zrelaksować.

Każdemu ze smaków waterdrop® towarzyszą wyjątkowe akcesoria zaprojektowane ze światowej klasy projektantami i ilustratorami, takie jak butelki, szklanki, metalowe słomki, czy bawełniane torby. Picie wody staje się łatwiejsze, gdy sprawia przyjemność, a dzięki akcesoriom waterdrop® możesz dbać o siebie i cieszyć się pięknem designerskich dodatków. 

Waterdrop jest marką z doświadczeniem na wielu światowych rynkach, od niedawna działającą też na rynku polskim. Mikrodrinki waterdrop® i towarzyszące im akcesoria można znaleźć w sklepie internetowym producenta, a więcej informacji także na Facebooku oraz Instagramie marki. Smak VIBE dostępny będzie od 9 czerwca w sklepie internetowym, a członkowie klubu waterdrop będą mogli go kupić od 8 czerwca. 

Cena za 12 kapsułek VIBE: 39,99 zł

Cena za butelkę: od 98,69 zł

Kapsułki i akcesoria dostępne również w zestawach w różnych wariantach cenowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.