Komunikaty PR

VIBE – smak letnich chwil od marki waterdrop

2020-06-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Małgorzata Karwicka



00-001
karwickamalgorzata|gmail.com| |karwickamalgorzata|gmail.com
+48665470230
Do pobrania jpg ( 0.93 MB )

Producent skoncentrowanych mikrodrinków waterdrop® przedstawia nowy, dziesiąty już smak w ofercie marki. Limitowana edycja kostek pod nazwą VIBE to unikatowe połączenie roślinnych składników, których smak przywodzi na myśl wspomnienie wakacyjnej beztroski i przynosi orzeźwienie w najgorętsze dni. Kostki Vibe zadebiutują w polskim sklepie internetowym Waterdop już 9 czerwca. 

W kostkach z limitowanej serii VIBE znajdziemy połączenie trzech roślinnych składników: słodkiej miechunki, orzeźwiającej mięty oraz wytrawnego rozmarynu. Zbalansowany, nieprzesadnie słodki smak roślin i ziół skutecznie gasi pragnienie i długotrwale orzeźwi nawet w najgorętsze letnie dni. 

Z waterdrop® po wakacyjną przygodę

Nowemu smakowi waterdrop® towarzyszy linia dedykowanych akcesoriów. Wśród nich znajdziemy metalową butelkę w dwóch rozmiarach (0,5 i 1L), szklaną butelkę, bawełnianą torbę oraz piknikową torbę chłodzącą, a także metalowy shaker do koktajli, komplet dwóch metalowych kubeczków, oraz silikonową tackę do lodu. Akcesoria utrzymane są w pomarańczowych odcieniach dedykowanych smakowi VIBE i wykonane z przyjaznych środowisku materiałów. 

Z akcesoriami waterdrop® możesz sięgnąć po zdrowe orzeźwienie zawsze tam, gdzie chcesz i kiedy tego potrzebujesz. Kostki waterdrop® z łatwością zmieszczą się do torebki czy plecaka, a szklana butelka może towarzyszyć Ci zawsze – na wycieczce, podczas przejażdżki rowerem, czy relaksującego seansu jogi we własnym salonie. Zabierz torbę chłodzącą i kubeczki na piknik i ciesz się chłodnymi napojami podczas spotkań z przyjaciółmi. 

Roślinne składniki w służbie organizmu

VIBE jest dziesiątym smakiem w portfolio marki Waterdrop. Oprócz niego w ofercie producenta znajdziemy smaki: Glow, Youth, Relax, Zen, Boost, Clean, Focus, Defence oraz Nero. Każdy z nich to wyjątkowa kompozycja roślinnych składników, od egzotycznych superfooods, jak opuncja, moringa, czy baobab, po wyjątkowe zioła, np. mniszek lekarski, chmiel i czarny bez. Waterdrop® to smaki owoców i roślin zamknięte w skoncentrowanych kostkach bez dodatku cukru, które po rozpuszczeniu w wodzie zamieniają ją w smaczny, orzeźwiający napój. Pomagają w piciu większej ilości wody i utrzymaniu zdrowego poziomu nawodnienia organizmu, a dzięki wyselekcjonowanym składnikom dobroczynnie wpływają na naturalne piękno, dodają zdrowej energii lub pomagają się zrelaksować.

Każdemu ze smaków waterdrop® towarzyszą wyjątkowe akcesoria zaprojektowane ze światowej klasy projektantami i ilustratorami, takie jak butelki, szklanki, metalowe słomki, czy bawełniane torby. Picie wody staje się łatwiejsze, gdy sprawia przyjemność, a dzięki akcesoriom waterdrop® możesz dbać o siebie i cieszyć się pięknem designerskich dodatków. 

Waterdrop jest marką z doświadczeniem na wielu światowych rynkach, od niedawna działającą też na rynku polskim. Mikrodrinki waterdrop® i towarzyszące im akcesoria można znaleźć w sklepie internetowym producenta, a więcej informacji także na Facebooku oraz Instagramie marki. Smak VIBE dostępny będzie od 9 czerwca w sklepie internetowym, a członkowie klubu waterdrop będą mogli go kupić od 8 czerwca. 

Cena za 12 kapsułek VIBE: 39,99 zł

Cena za butelkę: od 98,69 zł

Kapsułki i akcesoria dostępne również w zestawach w różnych wariantach cenowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.

Muzyka

Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.