Komunikaty PR

Visa zaprasza klientów Nest Banku!

2024-03-27  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
M. Olejnicka
Nest Bank

Wołoska 24
02-675 Warszawa
magdalena.olejnicka|nestbank.pl| |magdalena.olejnicka|nestbank.pl
514 709 175
www.nestbank.pl

 

Warszawa, 27 marca 2024 r., Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paraolimpijskich, wspólnie z Nest Bankiem zaprasza klientów indywidualnych banku oraz firmowych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, do wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać wyjazd na Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024 i dzięki Visa poczuć emocje związane z tym wydarzeniem.

Klienci Nest Banku mogą wygrać w loterii nie tylko 3 podwójne zaproszenie na Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024 (z dodatkową kwotą pieniężną do wykorzystania), ale też oficjalne bawełniane torby weekendowe Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Pula nagród jest ograniczona.

Aby wziąć udział w loterii, należy wykonać trzy kroki: zalogować się do aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej, następnie złożyć wniosek oraz zarejestrować się w loterii i płacić wygodnie kartą Visa, telefonem lub zegarkiem, zdobywając losy.

– Wieloletnie zaangażowanie w Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie daje nam wyjątkową możliwość wspierania naszych partnerów w zacieśnianiu ich więzi z klientami, posiadaczami kart Visa. Cieszymy się, że we współpracy z Nest Bankiem będziemy mogli zaoferować klientom indywidualnym, ale także małym biznesom szansę wzięcia udziału w tej światowej klasy rywalizacji sportowej i przeżycia emocji towarzyszących igrzyskom – mówi Adrian Kurowski, dyrektor generalny Visa w Polsce.

– Visa jest naszym stałym partnerem, który umożliwia naszym klientom szybkie i bezpieczne płatności. Loteria z okazji Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024 jest dla nich kolejną okazją na zdobycie cennych nagród za wygodne płatności mobilne – mówi Janusz Mieloszyk, Pierwszy Wiceprezes Zarządu Nest Banku.

Losów może być jeszcze więcej

Im częściej klient płaci, tym więcej losów zdobywa. A jeśli chce mieć większą szansę na wygraną, to dodatkowe losy do puli mogą zapewnić płatności Visa Mobile oraz wyrażenie lub utrzymanie zgód marketingowych na wszystkie kanały.

Loteria trwa do 27 maja 2024 do godz. 12:00. W loterii biorą udział tylko transakcje, które klient wykona kartą Visa w polskich złotych. Loteria jest przeznaczona dla osób, które ukończyły 18 lat.

Szczegóły i regulamin loterii dostępne na nestbank.pl/loteria-visa 

Szczegóły i regulamin loterii dostępne na nestbank.pl/loteria-visa  Organizatorem loterii jest Unique One sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie – ul. Niedźwiedzia 2a, 02-737 Warszawa, e-mail: loteria.visa.nest@uniqueone.pl.   

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nest Bank
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Finanse Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.