Vishal Gupta obejmuje stanowisko starszego wiceprezesa i dyrektora ds.IT Lexmark
Firma Lexmark, światowy lider w dziedzinie rozwiązań do przetwarzania obrazu, ogłosiła, że Vishal Gupta dołączył do jej zespołu wykonawczego jako starszy wiceprezes i dyrektor ds. Informatyki i technologii, zastępując Toma Eade, który przechodzi na emeryturę. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za korporacyjne IT, strategię korporacyjną oraz całe oprogramowanie i analizy stanowiące podstawę oferty Lexmarka.
- Z przyjemnością witamy Vishala w zespole wykonawczym Lexmarka. - powiedział Allen Waugerman, prezes i dyrektor generalny Lexmarka. - Jego cechy przywódcze, wizja strategiczna i dogłębna wiedza w zakresie IoT, cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego chmury hybrydowej oraz rozwoju produktów i platform idealnie wpisują się w strategię Lexmarka, zwłaszcza gdy jesteśmy na drodze do firmy przyszłości.
Gupta przychodzi do Lexmarka z Unisys, gdzie kierował zespołem ponad 1500 inżynierów i był odpowiedzialny za wszystkie produkty i platformy. Przed dołączeniem do Unisys w 2018 roku Gupta pełnił funkcję starszego wiceprezesa ds. Inżynierii w Symantec Corporation, nadzorując globalne zespoły zajmujące się kompleksową inżynierią, architekturą i zarządzaniem produktami dla wielu linii produktowych w ramach oferowanych programów zabezpieczających. Przed objęciem stanowiska w firmie Symantec Vishal był dyrektor ds. Produktu i IoT w Silent Circle, firmie zajmującej się cyberbezpieczeństwem i prywatnością w obszarze komunikacji mobilnej. Wcześniej zajmował wysokie stanowiska kierownicze w Cisco Systems, w tym stanowisko wiceprezesa ds. pionowych rozwiązań IoT.
Gupta posiada tytuł licencjata w dziedzinie inżynierii elektrycznej i elektronicznej na Birla Institute of Technology and Science w Pilani w Indiach, tytuł magistra inżynierii komputerowej w Dartmouth College oraz tytuł MBA w The Wharton School na University of Pennsylvania.
- Połączenie oprogramowania, technologii informacyjnej, nauki o danych i strategii korporacyjnej Lexmarka jest wyjątkowe i potężne i będzie napędzać ekspansję firmy na podstawowe obszary sąsiadujące i nie tylko. - powiedział Gupta. - Z niecierpliwością czekam na pomoc w realizacji misji firmy Lexmark i przyspieszeniu jej transformacji dla naszych klientów, partnerów i pracowników.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.