VIVO! Krosno szuka Stylowych Ambasadorów

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Weź udział w akcji Stylowe VIVO! i zostań Ambasadorem VIVO! Krosno. Rusza II edycja akcji, w której Centrum Handlowe szuka gwiazd do swoich kampanii reklamowych. Akcja jest skierowana do osób mających niepowtarzalny styl, lubiących bawić się modą i otwartych na nowe wyzwania. Zgłoszenia należy przesłać do 20 września.
Jeśli wyróżniasz się spośród innych osób, to pozwól by inni zobaczyli Cię w całym Regionie!
VIVO! Krosno rozpoczęło kolejne poszukiwania Stylowych Ambasadorów, którzy w najbliższych miesiącach wezmą udział w kampanii reklamowej Centrum Handlowego oraz będą promować wyjątkowe miejsca w regionie. Wcześniej jednak czeka ich casting i sesja zdjęciowa. Nowa odsłona akcji ma wyłonić osoby ciekawe świata, wyróżniające się oryginalnym stylem i niebanalną osobowością.
Co należy zrobić, aby wziąć udział w castingu?
Wystarczy do 20 września przesłać zgłoszenie konkursowe, zawierające zdjęcie kandydatki/a oraz obowiązkowo krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie zgłaszający powinien zostać Ambasadorem VIVO! Krosno. Powinno ono zawierać krótki opis cech charakteru, aktywności zawodowej, hobbistycznej lub innej, która przynosi radość zgłaszającemu oraz osobom znajdującym się w jego otoczeniu (max. 20 zdań).
Aby wziąć udział w akcji, uczestnik musi zamieszkiwać na terenie jednego z poniższych powiatów: bieszczadzkiego, brzozowskiego, dębickiego, gorlickiego, jasielskiego, krośnieńskiego, leskiego, sanockiego, strzyżowskiego.
Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 20 września do godziny 23.59. Należy je przesyłać na adres e-mail ambasadorowievivo@gmail.com
Trzy najbardziej niepowtarzalne osoby, będą przez kolejny rok Ambasadorami VIVO! Krosno. Poza udziałem w kampanii reklamowej Centrum Handlowego, na zwycięzców czekać będą także cenne nagrody: Karty Podarunkowe VIVO! o wartości 500 zł, pamiątkowy album ze zdjęciami oraz zestawy upominków ufundowane przez perfumerię Douglas - partnera wydarzenia.
- Krosno pełne jest ciekawych osób, z pasjonującą historią i pasjami, potrafiących bawić się modą, zachowując przy tym naturalność i styl. Pokazała to I edycja kampanii „Stylowe VIVO!”, podczas której zaprezentowało się nam wielu mieszkańców Regionu. Liczymy, że tegoroczna odsłona akcji cieszyć się będzie podobnym zainteresowaniem. Wybranych przez nas kandydatów zaprosimy na spotkanie finałowe, podczas którego wyłonimy 3 Ambasadorów VIVO! - mówi Izabela Malecha, Dyrektor VIVO! Krosno.
Partnerem akcji jest perfumeria Douglas.
Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie www.vivo-krosno.pl.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.