VIVO! zbiera nakrętki na rzecz Lubelskiego Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księc

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Z początkiem września na terenie VIVO! Lublin pojawił się tajemniczy pojemnik w kształcie logo obiektu. Klienci mogą tu wrzucić plastikowe nakrętki i tym samym wesprzeć podopiecznych Lubelskiego Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia. Organizacja przeznaczy zebrane podczas „Zakręconej Akcji” fundusze na spełnienie marzeń swoich podopiecznych.
Wspieranie inicjatyw lokalnych instytucji to ważny element działań VIVO! Lublin. Tym razem centrum handlowe postanowiło włączyć się w „Zakręconą Akcję” i postawiło na terenie obiektu pojemnik, do którego klienci mogą wrzucać plastikowe nakrętki. W ten sposób każdy chętny będzie mógł wesprzeć podopiecznych Lubelskiego Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia. Akcja jest częścią realizowanej przez VIVO! Lublin strategii zrównoważonego rozwoju. Zgodnie z założeniami ma ona na celu wsparcie lokalnej instytucji oraz społeczności.
- Zbieranie nakrętek to nie tylko działanie proekologiczne na rzecz środowiska naturalnego, ale przede wszystkim realna pomoc potrzebującym. Przekonać się o tym można odwiedzając nasze centrum handlowe. Cieszymy się, że powierzchnia VIVO! została wykorzystana w szczytnym celu, a tymczasem zachęcamy naszych klientów do wsparcia „Zakręconej Akcji” i regularnego wrzucania plastikowych nakrętek do wyznaczonego przez nas miejsca - mówi Katarzyna Wojciechowska-Wójcik, Dyrektor VIVO! Lublin.
Pojemnik na nakrętki zlokalizowany jest przy wejściu z parkingu, znajdującym się na poziomie -1.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.