Komunikaty PR

Vouchery na filmy w Huawei Video dla tabletów MatePad Prov

2020-05-13  |  17:00

Huawei przygotował vouchery na filmy w Huawei Video dla użytkowników tabletów Huawei MatePad Pro. Kupon upoważnia do bezpłatnego obejrzenia 10 wybranych filmów dostępnych w Huawei Video. Promocja obowiązuje od 14 maja do 15 lipca i dotyczy produkcji w katalogu Rakuten TV. 

Voucher można wykorzystać w ciągu 60 dni od jego pobrania.

 

Huawei Video to autorski serwis marki, który umożliwia wypożyczanie filmów i seriali, programów dokumentalnych i informacyjnych, a także korzystanie z treści bezpłatnych na smartfonach i tabletach Huawei.

 

Serwis wzbogacił się właśnie o nowe treści. Wirtualna Polska jest pierwszym polskim wydawcą obecnym na platformie Huawei Video, dzięki czemu użytkownicy otrzymują codzienny dostęp do  programów WP, takich jak program "Tłit" prowadzony przez Marka Kacprzaka i Michała Wróblewskiego oraz program "Money. To się liczy" prowadzony przez Sebastiana Ogórka, Mateusza Ratajczaka i Marcina Łukasika. W Huawei Video swoje treści umieściła również polska grupa wydawnicza Polska Press – w serwisie można znaleźć blisko 700 filmów o różnej tematyce wyprodukowanych przez wydawcę, w tym programy informacyjne i rozrywkowe.

 

Aby odebrać kupon na 10 darmowych filmów na tablecie Huawei MatePad Pro, należy uruchomić usługę Huawei Video i zalogować się lub zarejestrować za pomocą Huawei ID. W następnym kroku należy odszukać dedykowany baner w zakładce „Kanały” w aplikacji Huawei Video: http://cdc.hispace.hicloud.com/000000rL i kliknąć „odbierz kupony” – 10 kuponów, których regularna cena sięga nawet 149,90 zł, zostanie automatycznie dodanych na konto użytkownika. Kupony można zobaczyć i aktywować w zakładce „Moje Konto” w sekcji „Kupony”. Voucher można wykorzystać na filmy z oferty Rakuten TV. Voucher można wykorzystać tylko raz w ciągu 60 dni od jego aktywacji.

 

Kupony na filmy w Huawei Video mogą wykorzystać również posiadacze najnowszych smartfonów z serii P40. Dla Huawei P40 i P40 Pro marka przygotowała 10 voucherów, a dla P40 lite – 3 vouchery na filmy z katalogu Rakuten TV. Warunki skorzystania z kuponów na smartfonach są takie same, jak w przypadku tabletu MatePad Pro.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.