Vouchery na filmy w Huawei Video dla tabletów MatePad Prov
Huawei przygotował vouchery na filmy w Huawei Video dla użytkowników tabletów Huawei MatePad Pro. Kupon upoważnia do bezpłatnego obejrzenia 10 wybranych filmów dostępnych w Huawei Video. Promocja obowiązuje od 14 maja do 15 lipca i dotyczy produkcji w katalogu Rakuten TV.
Voucher można wykorzystać w ciągu 60 dni od jego pobrania.
Huawei Video to autorski serwis marki, który umożliwia wypożyczanie filmów i seriali, programów dokumentalnych i informacyjnych, a także korzystanie z treści bezpłatnych na smartfonach i tabletach Huawei.
Serwis wzbogacił się właśnie o nowe treści. Wirtualna Polska jest pierwszym polskim wydawcą obecnym na platformie Huawei Video, dzięki czemu użytkownicy otrzymują codzienny dostęp do programów WP, takich jak program "Tłit" prowadzony przez Marka Kacprzaka i Michała Wróblewskiego oraz program "Money. To się liczy" prowadzony przez Sebastiana Ogórka, Mateusza Ratajczaka i Marcina Łukasika. W Huawei Video swoje treści umieściła również polska grupa wydawnicza Polska Press – w serwisie można znaleźć blisko 700 filmów o różnej tematyce wyprodukowanych przez wydawcę, w tym programy informacyjne i rozrywkowe.
Aby odebrać kupon na 10 darmowych filmów na tablecie Huawei MatePad Pro, należy uruchomić usługę Huawei Video i zalogować się lub zarejestrować za pomocą Huawei ID. W następnym kroku należy odszukać dedykowany baner w zakładce „Kanały” w aplikacji Huawei Video: http://cdc.hispace.hicloud.com/000000rL i kliknąć „odbierz kupony” – 10 kuponów, których regularna cena sięga nawet 149,90 zł, zostanie automatycznie dodanych na konto użytkownika. Kupony można zobaczyć i aktywować w zakładce „Moje Konto” w sekcji „Kupony”. Voucher można wykorzystać na filmy z oferty Rakuten TV. Voucher można wykorzystać tylko raz w ciągu 60 dni od jego aktywacji.
Kupony na filmy w Huawei Video mogą wykorzystać również posiadacze najnowszych smartfonów z serii P40. Dla Huawei P40 i P40 Pro marka przygotowała 10 voucherów, a dla P40 lite – 3 vouchery na filmy z katalogu Rakuten TV. Warunki skorzystania z kuponów na smartfonach są takie same, jak w przypadku tabletu MatePad Pro.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.