Komunikaty PR

W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki. Niezwykły sukces akc

2022-06-27  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Andrzej Sieczkowski
AHAVA PR

ul. Mikołaja Kopernika 37/1
90-552 90-552 Łódź
andrzej.sieczkowski|ahavapr.pl| |andrzej.sieczkowski|ahavapr.pl
48 503 838 407
www.ahavapr.pl
Do pobrania 06 ( 0.12 MB )

W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki. Niezwykły sukces akcji edukacyjnej #ZDROWOROSNA.

Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.

Koncepcja akcji została stworzona z myślą o dzieciach przede wszystkim w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Dzięki niej wkraczają one w świat ogrodnictwa i mają okazję w trakcie zabawy rozwijać nowe ekologiczne zainteresowania. Każda zainteresowana placówka, otrzymywała darmowe pakiety z nasionami i zestawy kreatywne. W całym kraju na lekcjach i zajęciach pokazowych dzieci uczyły się jak stworzyć i dbać o własny domowy ogródek.

“Tak wielkie zainteresowanie szkół oraz przedszkoli zupełnie nas zaskoczyło.” - o przebiegu #ZDROWOROSNA opowiada Joanna Legutko, wiceprezes firmy W. Legutko - “Zasięgiem objęliśmy praktycznie całą Polskę - od Kołobrzegu aż po Ustrzyki Dolne. W wydarzeniu wzięło udział aż 1354 miejsc, gdzie każdy z nauczycieli, opiekunów z niezwykłym entuzjazmem przyjął nasz pomysł.” - mówi Joanna Legutko, wiceprezes firmy W. Legutko.

 

Od połowy marca aż do połowy czerwca zgłosiło się ponad 5100 grup i klas. #ZDROWOROSNA wsparli młodzi laureaci poprzednich edycji Masterchef Junior: Paulina Foremny, Bartek Kwiecień, Gaja Suchocka i Jagoda Łaganowska. Projektowi towarzyszyła piosenka specjalnie skomponowana na potrzeby akcji przez Wujka Ogórka (Przemysława Urbaniaka) oraz konkurs na najlepszy film, nakręcony podczas tworzenia własnego ogródka w domu lub mieszkaniu. Zwycięskie filmiki nagrodzone zostały zestawem YouTubera, prezentem od W. Legutko oraz spotkaniem z jednym z laureatów MasterChef Junior. Spotkania ze zwycięzcami odbyły się w wybranych szkołach w 10 miastach w Polsce: Warszawie, Łodzi, Żarach, Augustowie, Jaworznie, Sycowie, Rawiczu, Krotoszynie, Zielonce i Wałbrzychu. Wydarzenia, które wraz z młodymi kucharzami poprowadził Wujek Ogórek (Przemysław Urbaniak), dały dzieciom moc wiedzy o zaletach pracy przy uprawie roślin oraz były inspiracją do zamiłowania do zdrowej i ekologicznej żywności.

“To był dla nas fantastyczny czas i niezwykły zastrzyk roślinnej energii.” – podkreśla Joanna Legutko - “Widząc tak wielkie zainteresowanie ogrodnictwem wśród najmłodszego pokolenia jestem troszkę bardziej spokojna o przyszłość naszej planety.“ - na zakończenie o akcji #ZDROWOROSNA dodaje Joanna Legutko, wiceprezes firmy W. Legutko.

 

Akcja #ZDROWOROSNA w liczbach:

· 5100 zgłoszonych klas i grup

· 153.000 doniczek nasion wysianych przez dzieciaki

· 1360 zgłoszonych placówek

· 153.000 dziecięcych uśmiechów

W. Legutko zapraszając poprzez centra ogrodnicze oraz media do akcji #ZDROWOROSNA dociera do szkół i przedszkoli. Nauczyciele mają możliwość zamówienia darmowych, interaktywnych pakietów edukacyjnych #ZDROWOROSNA, startują z edukacją dzieci oraz uprawą roślin w klasach. Zadaniem jest wysianie i zadbanie o pełen witamin koperek. Akcji towarzyszy konkurs na najlepszy film, nakręcony podczas tworzenia własnego ogródka w domu lub mieszkaniu. Zwycięskie filmiki zostaną nagrodzone zestawem YouTubera, prezentem od W. Legutko oraz spotkaniem z jednym z laureatów ostatnich sezonów MasterChef Junior.

O W.Legutko - o polskim liderze rynku nasienniczego dla ogrodnictwa.

Od 1992 roku pielęgnuje pozycję zaufanego dostawcy na rynku ogrodniczym. Źródłem sukcesu jest praca u podstaw, blisko ziemi i z miłością do roślin. Jednym z kluczowych czynników sukcesu jest wiedza twórcy firmy dra inż. Wiesława Legutko, który obecnie wraz ze swoimi dziećmi Joanną oraz Adamem kierują firmą.

Link do pobrania materiałów związanych z akcją #ZDROWOROSNA: https://www.legutko.com.pl/hobby/press-pack/

Facebook: https://www.facebook.com/w.legutko
Instagram: https://www.instagram.com/w.legutko
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCc8EqaCHu_n8XgcC16r4-QQ
Strona www: https://www.legutko.com.pl/hobby/zdroworosna/

Więcej informacji udziela Andrzej Sieczkowski +48 503 838 407

andrzej.sieczkowski@ahavapr.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wakacyjny upcycling ubrań – znajdź sposób na zabawę z dziećmi Biuro prasowe
2022-08-09 | 01:00

Wakacyjny upcycling ubrań – znajdź sposób na zabawę z dziećmi

Celem każdej twórczej ekspresji jest znalezienie czegoś niezwykłego w zwyczajności. Prawdziwym twórcom, niezależnie od wieku, nie przeszkadzają ani warunki zewnętrzne, ani
Dziecko Z jakich źródeł czerpać wapń i białko, by wspomagać rozwój dzieci
2022-08-08 | 01:00

Z jakich źródeł czerpać wapń i białko, by wspomagać rozwój dzieci

Sposób na geniusza? Zdrowe śniadanie do szkoły to podstawa! Eksperci alarmują – co czwarte dziecko wychodzi do szkoły bez śniadania! A przecież pierwszy posiłek dnia jest
Dziecko Jak wybrać przedszkole, aby wspierało przyszły rozwój dziecka?
2022-08-05 | 10:00

Jak wybrać przedszkole, aby wspierało przyszły rozwój dziecka?

Według badań aż 85% mózgu dziecka rozwija się w pierwszych pięciu latach życia, czyli między innymi w okresie przedszkolnym. To właśnie na tym etapie tworzą się podstawy do

Transmisje online

Więcej ważnych informacji

Partner serwisu

Wschód Kultury

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Media

Handel

Rodzice zaczynają kompletować szkolną wyprawkę. Powrót jednego ucznia do szkoły będzie kosztował średnio 347 zł [DEPESZA]

Co piąty rodzic przeznaczy na wyprawkę dla dziecka od 400 do 500 zł, 16 proc. – powyżej tej kwoty – wynika z Barometru Providenta. Średnio powrót do szkoły jednego ucznia, według deklaracji badanych, będzie kosztował 347 zł. To tylko nieznacznie więcej niż rok temu, chociaż rodzice obawiają się wyższych cen. Największym obciążeniem dla budżetu będzie zakup nowych podręczników oraz ubrań. Z tego względu wielu rodziców rozkłada zakupy na kilka tygodni, by nie kumulować wydatków na przełomie sierpnia i września.

Edukacja

Rzeź Woli to jedna z najmniej znanych kart historii Powstania Warszawskiego. Powstaje nowy projekt edukacyjny w wirtualnej rzeczywistości

Rusza drugi etap rewitalizacji placu Męczenników Warszawskiej Woli. To jedno z ważniejszych miejsc pamięci Powstania Warszawskiego, gdzie w sierpniu 1944 roku wymordowano mieszkańców Woli i Ochoty. Fundacja PGE i opiekujący się placem ojcowie redemptoryści stworzą tutaj ścieżkę edukacyjną z multimedialnymi lekcjami w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR), dzięki czemu z wiedzą o tragicznych wydarzeniach sprzed 78 lat łatwiej będzie dotrzeć do młodych odbiorców. Mimo wielu dekad prac badaczy szczegóły rzezi Woli nadal pozostają nieodkryte.

Partner serwisu