W Galerii Jurajskiej wyrósł zamek! Można nauczyć się w nim magicznych sztuczek

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
W Galerii Jurajskiej otwarto jedyną w Częstochowie szkołę magii i iluzji z prawdziwego zdarzenia. Na pasażu centrum handlowego powstał właśnie olbrzymi zamek z wieżami, w którym mieści się szkoła czarów. Za jej murami, pod okiem iluzjonisty, najmłodsi mogą nauczyć się różnych sztuczek i trików, spróbować eliksirów przyrządzonych przez alchemika, a także wziąć udział w warsztatach i animacjach, które przenoszą do świata magii.
Wszystko to w oryginalnej aranżacji. Lekcje odbywają się tu bowiem w Sali Zaklęć, którą wypełniają świece, pająki, sowy, latające miotły czy ruchome obrazy. Siadając w szkolnych ławkach dzieci otrzymują natomiast togi oraz magiczne różdżki.
– Jurajska Szkoła Magii i Iluzji to atrakcja dla dzieci, które ciekawi świat czarów oraz czarodziejów i chociaż na chwilę chciałby przenieść się do tej pełnej przygód krainy – mówi Anna Borecka, wicedyrektor Galerii Jurajskiej. – Lekcje w szkole to okazja do tego, aby nauczyć się sztuczek od zawodowego iluzjonisty, a także dobrze bawić się z rówieśnikami, spędzając czas w klimatycznym miejscu. To także pomysł na to, jak ciekawie wypełnić najmłodszym zimowe ferie – dodaje.
Jurajska Szkoła Magii i Iluzji działać będzie w Galerii Jurajskiej do 17 lutego. Z organizowanych w niej lekcji mogą skorzystać dzieci w wieku od 4 do 12 lat. Aby wziąć w nich udział, nie trzeba się wcześniej zapisywać.
Szkoła czynna jest od godz. 12.00 do 18.00. Wstęp za jej mury jest natomiast bezpłatny. Zgodnie z regulaminem imprezy, w zabawie w Jurajskiej Szkole Magii i Iluzji mogą brać udział dzieci wyłącznie pod opieką rodziców lub opiekunów.
To jednak nie koniec atrakcji, jakie przygotowano w Jurajskiej. Każdego dnia setka dzieci (decyduje kolejność zgłoszeń), które wezmą udział w lekcjach, otrzyma od galerii magiczną różdżkę. Z kolei 17 lutego, czyli w ostatnim dniu zajęć, Galeria Jurajska rozda 200 książek z przygodami Harrego Pottera. Powędrują one do rąk pierwszych dwustu dzieci, które zjawią się w Jurajskiej Szkole Magii i Iluzji.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.