Komunikaty PR

W Galerii Jurajskiej wyrósł zamek! Można nauczyć się w nim magicznych sztuczek

2024-02-06  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

 

W Galerii Jurajskiej otwarto jedyną w Częstochowie szkołę magii i iluzji z prawdziwego zdarzenia. Na pasażu centrum handlowego powstał właśnie olbrzymi zamek z wieżami, w którym mieści się szkoła czarów. Za jej murami, pod okiem iluzjonisty, najmłodsi mogą nauczyć się różnych sztuczek i trików, spróbować eliksirów przyrządzonych przez alchemika, a także wziąć udział w warsztatach i animacjach, które przenoszą do świata magii.

Wszystko to w oryginalnej aranżacji. Lekcje odbywają się tu bowiem w Sali Zaklęć, którą wypełniają świece, pająki, sowy, latające miotły czy ruchome obrazy. Siadając w szkolnych ławkach dzieci otrzymują natomiast togi oraz magiczne różdżki.

– Jurajska Szkoła Magii i Iluzji to atrakcja dla dzieci, które ciekawi świat czarów oraz czarodziejów i chociaż na chwilę chciałby przenieść się do tej pełnej przygód krainy – mówi Anna Borecka, wicedyrektor Galerii Jurajskiej. – Lekcje w szkole to okazja do tego, aby nauczyć się sztuczek od zawodowego iluzjonisty, a także dobrze bawić się z rówieśnikami, spędzając czas w klimatycznym miejscu. To także pomysł na to, jak ciekawie wypełnić najmłodszym zimowe ferie – dodaje.

Jurajska Szkoła Magii i Iluzji działać będzie w Galerii Jurajskiej do 17 lutego. Z organizowanych w niej lekcji mogą skorzystać dzieci w wieku od 4 do 12 lat. Aby wziąć w nich udział, nie trzeba się wcześniej zapisywać.

Szkoła czynna jest od godz. 12.00 do 18.00. Wstęp za jej mury jest natomiast bezpłatny. Zgodnie z regulaminem imprezy, w zabawie w Jurajskiej Szkole Magii i Iluzji mogą brać udział dzieci wyłącznie pod opieką rodziców lub opiekunów.

To jednak nie koniec atrakcji, jakie przygotowano w Jurajskiej. Każdego dnia setka dzieci (decyduje kolejność zgłoszeń), które wezmą udział w lekcjach, otrzyma od galerii magiczną różdżkę. Z kolei 17 lutego, czyli w ostatnim dniu zajęć, Galeria Jurajska rozda 200 książek z przygodami Harrego Pottera. Powędrują one do rąk pierwszych dwustu dzieci, które zjawią się w Jurajskiej Szkole Magii i Iluzji.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.