W Katowickiej dobre uczynki są zawsze w modzie!

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Szafa pęka w szwach? To znak, że czas na porządki! Katowicka, w ramach akcji „Ubrania Pełne Mocy” podsuwa gotowe, prospołeczne rozwiązanie dla piętrzącego się problemu i nagradza za okazane wsparcie. Inicjatywa rusza już w poniedziałek, 24 maja.
Założone tylko raz, zbyt małe, za duże, z metką lub bez. Brzmi znajomo? Zapewne tak! Katowicka znalazła sposób, jak bez wyrzutów sumienia pozbyć się zalegającej w szafie odzieży i nadać jej drugie życie, a przy okazji także zadbać o środowisko. Ubrania mają moc, dlatego też wspólnie z serwisem UbraniaDoOddania.pl Galeria zachęca do dzielenia się nimi - i tym samym pomocy potrzebującym.
Jak włączyć się w przedsięwzięcie „Ubrania Pełne Mocy”? Wystarczy przygotować i dostarczyć wyselekcjonowaną odzież do Punktu Obsługi Akcji. Dla wszystkich wspierających przewidziano karty podarunkowe o wartości 50 zł za 10 kg ubrań (maksymalnie 3 karty/osoba). Natomiast osobie, która w dniach 24-29 maja przekaże ich najwięcej, podarowany zostanie bon na 1000 zł do wykorzystania podczas indywidualnych konsultacji z Agatą Dominik, stylistką oraz autorką książki „Po drugiej stronie lustra”. To jednak nie wszystko! 1 zł z każdego przekazanego 1 kg odzieży wesprze tworzenie ekomuralu, oczyszczającego powietrze w mieście.
- Galeria Katowicka jest miejscem, które od początku swojego istnienia bardzo mocno angażuje się w życie miasta. Tym razem chcemy wesprzeć naszych Klientów w podejmowaniu świadomych zakupowych wyborów, rozpropagować ideę „zero waste” i pokazać, jak drobne działania mogą realnie wpłynąć na otaczającą nas rzeczywistość – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej. - My oczywiście ogromnie doceniamy wszelkie życzliwe gesty i z przyjemnością nagrodzimy klientów, którzy włączą się w nasze pomocowe działania – dodaje.
Przedsięwzięcie „Ubrania Pełne Mocy” startuje w poniedziałek, 24 maja, i potrwa do soboty, 29 maja. Stoisko akcji powstanie w pobliżu Mount Blanc, na poziomie 0. Będzie czynne w godz. 12:00-19:00.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.