Komunikaty PR

W Katowickiej dobre uczynki są zawsze w modzie!

2021-05-19  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Szafa pęka w szwach? To znak, że czas na porządki! Katowicka, w ramach akcji „Ubrania Pełne Mocy” podsuwa gotowe, prospołeczne rozwiązanie dla piętrzącego się problemu i nagradza za okazane wsparcie. Inicjatywa rusza już w poniedziałek, 24 maja. 

Założone tylko raz, zbyt małe, za duże, z metką lub bez. Brzmi znajomo? Zapewne tak! Katowicka znalazła sposób, jak bez wyrzutów sumienia pozbyć się zalegającej w szafie odzieży i nadać jej drugie życie, a przy okazji także zadbać o środowisko. Ubrania mają moc, dlatego też wspólnie z serwisem UbraniaDoOddania.pl Galeria zachęca do dzielenia się nimi - i tym samym pomocy potrzebującym.

Jak włączyć się w przedsięwzięcie „Ubrania Pełne Mocy”? Wystarczy przygotować i dostarczyć wyselekcjonowaną odzież do Punktu Obsługi Akcji. Dla wszystkich wspierających przewidziano karty podarunkowe o wartości 50 zł za 10 kg ubrań (maksymalnie 3 karty/osoba). Natomiast osobie, która w dniach 24-29 maja przekaże ich najwięcej, podarowany zostanie bon na 1000 zł do wykorzystania podczas indywidualnych konsultacji z Agatą Dominik, stylistką oraz autorką książki „Po drugiej stronie lustra”. To jednak nie wszystko! 1 zł z każdego przekazanego 1 kg odzieży wesprze tworzenie ekomuralu, oczyszczającego powietrze w mieście.

- Galeria Katowicka jest miejscem, które od początku swojego istnienia bardzo mocno angażuje się w życie miasta. Tym razem chcemy wesprzeć naszych Klientów w podejmowaniu świadomych zakupowych wyborów, rozpropagować ideę „zero waste” i pokazać, jak drobne działania mogą realnie wpłynąć na otaczającą nas rzeczywistość – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej. - My oczywiście ogromnie doceniamy wszelkie życzliwe gesty i z przyjemnością nagrodzimy klientów, którzy włączą się w nasze pomocowe działania – dodaje.

Przedsięwzięcie „Ubrania Pełne Mocy” startuje w poniedziałek, 24 maja, i potrwa do soboty, 29 maja. Stoisko akcji powstanie w pobliżu Mount Blanc, na poziomie 0. Będzie czynne w godz. 12:00-19:00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Przejazdy FREENOW wspierają powodzian. Biuro prasowe
2024-10-17 | 15:30

Przejazdy FREENOW wspierają powodzian.

FREENOW, aplikacja taxi i multimobilności miejskiej włącza się we wsparcie dla powodzian. Użytkownicy FREENOW w Polsce mogą od teraz wesprzeć osoby poszkodowane przez powódź,
Styl życia Odkryj tajniki snu w Porcie Łódź!
2024-10-16 | 16:40

Odkryj tajniki snu w Porcie Łódź!

Zbliżają się zimowe miesiące i długie wieczory, co sprzyja spędzaniu czasu w domowych pieleszach. Łódzkie centrum handlowe przy Pabianickiej zaprasza na blisko dwa tygodnie
Styl życia Popraw jakość swojego snu dzięki kampanii „Dobrze Ci we śnie!” Ingka Centres
2024-10-16 | 01:00

Popraw jakość swojego snu dzięki kampanii „Dobrze Ci we śnie!” Ingka Centres

Zmiana czasu na zimowy to doskonała okazja, by przemyśleć swój rytm okołodobowy. W październiku w obiektach handlowych zarządzanych przez Ingka Centres rusza kampania „Dobrze Ci

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.