Komunikaty PR

W Katowickiej dobre uczynki są zawsze w modzie!

2021-05-19  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Szafa pęka w szwach? To znak, że czas na porządki! Katowicka, w ramach akcji „Ubrania Pełne Mocy” podsuwa gotowe, prospołeczne rozwiązanie dla piętrzącego się problemu i nagradza za okazane wsparcie. Inicjatywa rusza już w poniedziałek, 24 maja. 

Założone tylko raz, zbyt małe, za duże, z metką lub bez. Brzmi znajomo? Zapewne tak! Katowicka znalazła sposób, jak bez wyrzutów sumienia pozbyć się zalegającej w szafie odzieży i nadać jej drugie życie, a przy okazji także zadbać o środowisko. Ubrania mają moc, dlatego też wspólnie z serwisem UbraniaDoOddania.pl Galeria zachęca do dzielenia się nimi - i tym samym pomocy potrzebującym.

Jak włączyć się w przedsięwzięcie „Ubrania Pełne Mocy”? Wystarczy przygotować i dostarczyć wyselekcjonowaną odzież do Punktu Obsługi Akcji. Dla wszystkich wspierających przewidziano karty podarunkowe o wartości 50 zł za 10 kg ubrań (maksymalnie 3 karty/osoba). Natomiast osobie, która w dniach 24-29 maja przekaże ich najwięcej, podarowany zostanie bon na 1000 zł do wykorzystania podczas indywidualnych konsultacji z Agatą Dominik, stylistką oraz autorką książki „Po drugiej stronie lustra”. To jednak nie wszystko! 1 zł z każdego przekazanego 1 kg odzieży wesprze tworzenie ekomuralu, oczyszczającego powietrze w mieście.

- Galeria Katowicka jest miejscem, które od początku swojego istnienia bardzo mocno angażuje się w życie miasta. Tym razem chcemy wesprzeć naszych Klientów w podejmowaniu świadomych zakupowych wyborów, rozpropagować ideę „zero waste” i pokazać, jak drobne działania mogą realnie wpłynąć na otaczającą nas rzeczywistość – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej. - My oczywiście ogromnie doceniamy wszelkie życzliwe gesty i z przyjemnością nagrodzimy klientów, którzy włączą się w nasze pomocowe działania – dodaje.

Przedsięwzięcie „Ubrania Pełne Mocy” startuje w poniedziałek, 24 maja, i potrwa do soboty, 29 maja. Stoisko akcji powstanie w pobliżu Mount Blanc, na poziomie 0. Będzie czynne w godz. 12:00-19:00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.